Morge dames. Na mijn slechte nacht van woensdag heb ik afgelopen nacht heerlijk geslapen zonder weeen, wel vaak moeten plassen maar das geen ramp... Nu in huis wat aanrommelen...
Jaaa ik wil nu ook. Voel me goed. Vannacht ontiegelijk slecht geslapen, terwijl ik normaal heel goed slaap. Weeen (??) gehad en tot half 4 beneden gezeten. We zullen het maar voor werk noemen. Vandaag precies 39 weken dus eigenlijk heb ik ook nog geen recht van spreken. We klooien vandaag maar weer vrolijk aan en vannacht weer nieuwe ronden nieuwe kansen!
Hoop vandaag wel wat te horen, vind het nu al niks meer! ben ook niet zo goed in stil liggen en niks doen. Wel spannend voor de dames die het voelen rommelen! Mijn kleintje doet het echt super gelukkig. Het is alleen mama die zich niet lekker voelt. En heel suf maar ik mis mijn vriend echt enorm! Hou jullie op de hoogte! Hoe was het bij de vk melanie?
hier vandaag 40 weken... voel ook wel weer wat gerommel en soms wat pijntjes maar zal wel weer loos alarm zijn zoals de afgelopen 4 weken, heb al zoveel tekenen gehad tot zelfs verkrampingen in de me rug aan toe midden in de nacht regelmatig en dan wakker worden alsof er niets aan de hand is. grrrr
27-12: Babyke, Ziekenhuis 28-12: Sydneys, 21 jaar, 1ste kindje, .., Ziekenhuis 28-12: Smurfin29, 29 jaar, 1ste kindje, FV, Ziekenhuis 29-12: Kiewie, BV, Ziekenhuis 31-12: Bloem1988, BV, Thuis 01-01: Laura1986, BV, Thuis 02-01: Eva, BV, Thuis 04-01: Gitser, BV, Ziekenhuis 08-01: Senim, FV, Ziekenhuis.01-01 Inleiden 15-01: Melanie1986, FV, Thuis
Hier is ze niet verder ingedaald en is zelfs weer terug uit mijn bekken ontsnapt! Vorige week zat ze er al half in, die kleine ondeugd!! ik ben wel een beetje teleurgesteld omdat de vk ook zei dat het nog wel even op zich kon laten wachten aangezien deze dame nog alle plaats en ruimte heeft om te swingen! Ik weet dat dat allemaal niks te zeggen heeft maar klinkt toch een beetje als een domper hoewel ik mijn buik niet kwijt wil en er maar moeilijk afscheid van kan nemen ben ik ontzettend nieuwschierig naar ons meisje en verlang ik gewoon weer naar mijn eigen lichaam en de betere nachten Ik slaap zo slecht de laatste week Dus zometeen om 13:00 ga ik mezelf eens lekker verwennen met een heerlijke knip en verf beurt bij de kapper...ZIN IN!!
27-12: Babyke, Ziekenhuis 28-12: Sydneys, 27 jaar, 1ste kindje, .., Ziekenhuis 03-01 Inleiden 28-12: Smurfin29, 29 jaar, 1ste kindje, FV, Ziekenhuis 29-12: Kiewie, BV, Ziekenhuis 31-12: Bloem1988, BV, Thuis 01-01: Laura1986, BV, Thuis 02-01: Eva, BV, Thuis 04-01: Gitser, BV, Ziekenhuis 08-01: Senim, FV, Ziekenhuis.01-01 Inleiden 15-01: Melanie1986, FV, Thuis
Vandaag weer in het ziekenhuis geweest voor controle, moest naar aanleiding van de verminderde activiteit gisteren toch even terugkomen.. Mooi ctg gehad en meneer heeft ook weer kunstjes gedaan op de echo, dus helemaal in orde en hoef niet meer op controle! Ik mag nu dus lekker 3 daagjes nog me thuis bezighouden met manlief en dan de 1e 's ochtends melden!
ben net terug van het ziekenhuis, controle met ons menneke gaat het goed ik heb alleen teveel vruchtwater voor mijn termijn (5.7 en vorige week 6.2) geen idee wat dat betekend eigenlijk? het kan wijzen op zwangerschapssuiker maar ik denk van niet want ik voel me goed. als het niet uit zichzelf zou beginnen word ik 3 januarie ingeleid omdat ons menneke nog zwemt in mn water wou ik richting belgie gaan omdat ik ontzettende zin heb in frieten maar ben toch maar braafjes naar huis gegaan, toch het gevoel dat ik in de buurt moet blijven en niet meer een half uur in de auto moet gaan zitten.
Ohh sydneys ik zie dat limburg en frieten staan en nu loopt het water me in de mond bij de gedachte aan friet zuurvlees... ik word gekkk!!! (Ik ben een naar het Westen verdwaalde Maastrichtse ) Let maar goed op jezelf die laatste paar daagjes, ook voor jou dus nu een datum geprikt! Ik hoop dat het alsnog uit zichzelf gaat beginnen en je je kindje snel mag omarmen. Teveel vruchtwater heb ik nog nooit gehoord ook.
het gaan vandaag toch frieten worden hoor, vanavond, maastrichtse, hier zijn buiten reitz 2 redelijk goede frituurs maar toch niet helemaal hetzelfde als de belgische ik ben dus verhuist van het belgische limburg naar maastricht hopelijk gaat het nog vanzelf beginnen maar toen ze in het ziekenhuis de datum van inleiden vertelden schrok ik wel eventjes ik weet dat het elk moment kan gebeuren maar als je echt een datum hoort dan denk je toch van "euhm okeeej, over 6 daagjes zijn we zeker met 3 ipv met 2" zo onwerkelijk en een beetje eng wel veel harde buiken en vochtverlies maar dat wil niks zeggen vrees ik
Hahaha leuk! Ik heb tot kort voor mijn zwangerschap over de grens gewoond en gewerkt (daarna toch snel terug naar de randstad ivm werk van manlief), en de frieten zijn idd nog lekkerder in Belgiƫ. In Kanne ligt een goede frituur trouwens op 't pleintje als je er binnenrijdt voor de brug nog, dat is niet zo ver ook!!
wat doen jullie et nieuwjaar? wij hebben dit jaar helemaal niks afgesproken en ik begin er toch een beetje tegenop te zien. ik dacht dat we tegen dan wel met ons drietjes zouden zijn maar ik betwijfel het en de flessen asti die ik heb gekocht zullen ook niet opengaan om 12u snachts, voor mn vriend wel maar voor mij alleen maar cola
Mmm krijg ook zin in patat Ik ga naar mijn ouders toe met oud en nieuw.. Maar hoop zo dat ik dan al bevallen ben
Ja hier ook vandaag friet met zuurvlees Alleen dan gewoon van de frituur hier in de buurt! Een frietje van Reitz...schei oet,Ich weur gek!!! Hmmmmmmm Hier met nieuwjaar gewoon lekker thuis op de bank. Mijn moeder komt met mijn zusje en een ander koppel met baby,kunnen zij lekker drinken en ik alvast baby-knuffelen
Wij gaan met oudejaarsavond op tijd naar bed, want moet me de volgende dag om 7:30u melden Misschien dat we die avond zelf nog uit eten gaan ofzo, maar nog niks vast staan
Geen zware maaltijd he hahahahaha Lekker spruitjes eten en flink veel knoflooksaus ofzo?? Heb je zelf gekozen voor 1-1? Mij lijkt dat een verschrikkelijke datum namelijk