Hier ook alles rustig qua baby, maar zelf voel ik me echt ontzettend beroerd! Misselijk, buikpijn, veel dorst (en weinig plassen, wel steeds naar wc voor 3 druppels haha)! Nouja allemaal nog eventjes doorzetten ladies!!!!
Ja ze vinden 2013 leuker denk ik Dat kan toch ook het begin van de bevalling aantonen misselijkheid enz! Ik heb enorm last van harde buiken.. Het lijkt wel of mijn Buik niet meer ontspant.. Zelfs aanrakingen doen pijn.. Maar denk dat het komt omdat het nu wel aardig vol zit daarbinnen
Haha, misschien dadelijk op 1 januari ineens allemaal hier berichtjes dat er kindjes zijn geboren! Allemaal wachten op 1 januari! Ik ben maar even lekker in bed gaan liggen, veel last van rugweeen en meneer is erg druk in mijn buik ! Even rustig aan voor mama!
kan hevige pijn bij beiden liezen ook een teken zijn? liezen, noem je zo toch he? heb al bijna 2u soms pijn, dan links, dan rechts, dan beiden kanten tegelijk, laatste keren was het meer kramppijn bij mn liezen dan trek je je benen op uit reactie en verdwijnt het een beetje maar komt wel vaak terug misselijkheid wil niet altijd wat zeggen, ben de laatste dagen lichtjes misselijk geweest en nog geen baby maar misschien is het toch een teken?
Nou zoals eerder gezegd ligt mijn ontbijt en lunch in de plee, maar nu gaat het weer erg goed en staan de toastjes op tafel. Komt het misschien door al die friet van gister Pff als er iemand is die kan voorspellen wanneer ik beval heb ik er best een paar honderd euri voor over....Gat in de markt??? Boeit me niet al is het over 2 weken pas...Maar dat af gaan zitten wachten
Oh ik geef ook al sinds 4 dagen elke dag over Veel pijn in mijn onderbuik. Kan sinds een week niet meer zo lang lopen max een uur. Hiervoor gewoon elke dag bijna 3, 4 uur gewandeld. Vind het erg dat dat niet meer lukt. nog fftjes. Trouwens hebben jullie voor de kraamzorg die bij jullie thuis gaat komen klossen onder jullie bed gezet. Ik moest dat wel dus heb dat gisteren gedaan alleen ik kan zelf men bed niet meer in en uit. Zo hoog is het. Denk dat ik ze weer weg ga halen. Schiet echt niet op.
Wij hebben een boxspring dus die is al iets hoger van zich zelf. Heb je geen 2de matras in huis,die zou je ook gewoon extra aan jou beval kant kunnen leggen tegen die tijd. Ik vind klossen ook echt geen prettig idee. Hahahaha
Ik heb ook een boxspring die vrij hoog is. Bijna 60 cm Volgens de kraamzorg hoort het tussen 80 & 90 te zijn Met klossen is zo een 86. Ik kan gewoon men bed niet meer in
Mijn vk vertelde gisteren dat ze bij een bevalling kwam en die hadden hun boxspring ook op klossen gezet. Volgens haar was dit niet te doen en hebben toen snel de klossen eronderuit gehaald. Lijkt me ook echt niks hoor! Ik zou even vragen wat je vk het handigste vind hoor. Anders is het werk voor niks! Ga je bv geven? Want dan kan het zijn dat de kraamhulp het daarom wil,je hebt dan namelijk meer begeleiding nodig.
Ik heb ook nog niks op klossen staan! Moest van kraamzorg wel (beval verder niet thuis), maar ga ze over weekje ofzo even halen. Even kijken hoe het bevalt. Bij mij is het idd nodig voor de bv. Poeh, lig al een tijdje wakker. Buik is flink aan het rommelen en kleine man is wakker (nu al )! Hoe staat het met jullie allemaal???!
Moguh! Vandaag word ik ingeleid jeeej! Ik ben alleen kapot en uitgeput :-s vannacht kon ik voor de 4e nacht achtereen weer eens niet slapen, dus ik een slaap hulpje gevraagd aan de zuster. Pil gehad, ik het spul eens googelen staat er dat je het niet mag in de zwangerwchap en zeker niet na maand 8 dussss stresss. Maar goed het zou binnen 10 minuten werken.... 2 uur later sliep ik en 4 uur later was ik weer lekker wakker fijn! Afwachten maar hoe de dag zal gaan..... Ons bed staat op lege bier kratjes, t is ook een boxspring en best hoog! Ik gebruik een extra kratjeom in bed tekomen haha
non hoop dat je moooie bevalling krijgt.. hier nog bib.. eens kijke of ik manlief kan overhalen om naar de dierentuinnte gaan de ochtend