hihi want na je zwangerschap kun je heeeeerlijk slapen snachts grapje en sorry voor het inbreken, was even aan het bijlezen vind het zo leuk al die meiden met hun laatste loodjes!! Veel succes nog allemaal!!!!
Deerne nou ik slaap nu slecht maar mag niet klagen want zodra de kleine geboren is kan ik me slaap wel vergeten haha.
Nog niets van Non? Meid, je laat ons wel in spanning wachten haha! Welkom Saga! @smsjes en berichtjes; ja ik wordt er gek van! Iedere dag zo ontzettend veel! Ik begrijp t wel en is lief bedoeld, maar ik ga ze toch niets zeggen! Alleen mn vriend, mijn tweelingzusje en ik weten wanneer t begonnen is.. De rest pas na t zware werk @vocht; yep hier ook al dik 5 weken flink vocht vasthouden in mn voeten en benen. Veel drinken is hier juist goed voor en veel rusten!! Je kan een hogere bloeddruk krijgen van vochtvasthouden (door druk op de aders). Er zijn pillen om te plassen als t te erg wordt? Ik heb geen last van mn benen en voeten, alleen van mn gewrichten in mn vingers..! Jullie ook? @nachtrust, het wordt nóg erger! Als ik s nachts wakker ben, slaap ik gewoon niet meer! En ik moet zeggen dat ik liever wakker wordt van een huilend baby'tje dan van een harde buik of zo @gitser shit dat je een rotdag hebt meid is er niets wat je op kan vrolijken? Een hele schaal vol oliebollen met een hele bus poedersuiker opeten bijvoorbeeld? (Krijg nu al honger!) If de gedachte dat je nog echt maar even hoeft tot je jullie wondertje in je armen kunt sluiten? Een digi-knuffel voor jou! Misschien helpt dat een beetje @hier over een uur vertrekken we naar de gyn.. Ben benieuwd welke onderzoeken ik krijg en wat hij met me van plan is..!
hoi allemaal, hier nog niks! ik heb een vraagje, ik heb de laatste dagen van die vieze pijnlijke scherpe steken in mn buik, meestal aan de zijkant waar de voetjes en de handjes van ons menneke zitten. die steken krijg ik vooral met hoesten, ik durf niet te hoesten terwijl ik een beetje verkouden ben, met lachen heb ik ze ook dus dat kan ik ook al niet en met felle bewegingen ook die steken voelen aan alsof je veel te hard gerend hebt maar dan erger de vrijdag heb ik nog een echo gehad en alles was goed, de baby beweegt ook nog goed komen die steken iemand bekend voor of zou ik het ziekenhuis moeten bellen? een verloskundige heb ik niet ik ga nu even alles bijlezen
Hnx Kiewie! *traantraan* Zelfs van lieve woordjes begin ik te brullen. Tis ook wel een jaar geweest zeg. Ben met ICSI zwanger geraakt. Vorig jaar 31dec een miskraam gehad, en nu zit ik hoogzwanger mn laatste loodsjes tranen weg te snikken. Dus eigenlijk zijn het 'leuke' tranen. Hoewel, net bij de AH druk en trammelant en toen werd ik agressief hihi....het komt wel goed met me. Die oliebollen is een goed idee JAMMIE!!! Dan ook maar laatste kiLOODJES erbij eten. Fijn dat ik jullie heb meiden xx
Hier een slechte nacht gehad met weer wat voorweeen en rugweeen. Jammer genoeg niet doorgezet en ze waren ook niet echt pijnlijk,meer irritant Net al de boodschappen gedaan voor vanavond,jeetje wat een drukte in de winkels!!! Nu lekker even rusten en om 17:00 eten bij mijn Souders,daarna mijn moeder halen en vanavond komt nog een koppel op bezoek om samen 2013 in te gaan. Hier ook heel raar,precies een jaar geleden om 17:00 deed ik een zwangerschapstest...predictor...joepieee...positief....maar helaas vals en werd 10jan ongesteld Ben toen echt "blij" het nieuwe jaar ingegaan..domme testen!!
Nog geen nieuws van Non? Balen Gitster..nog even...! Sydneys.. Ik heb geen idee eigenlijk.. Ik zit hier ook te balen.. Kon tot nu toe nog van alles maar nu lukt het me echt allemaal niet meer.. Lopen gaat lastiger en zelfs fietsen is een drama.. Net even naar t dorp fietsen om oliebollen te halen maar krijg steeds enorme steken.. Dus nu ook maar niet meer fietsen
Ook hier weer rustig! vanmorgen geklust in t nieuwe huis en zometeeen boodschapjes doen. We zouden naar vrienden vanavond maar geloof dat ik liever ga cocoonen
Hier ook nog rustig. Vanochtend wel weer 2 uur wakker gelegen... Net terug van boodschappen doen, maar het was niet druk gelukkig! Kreeg wel een jankbui midden in de supermarkt. Had net te horen gekregen dat iemand van onze Samen Bevallen cursus groep haar kindje heeft verloren met 41 weken en toen deed mijn vriend ook nog eens vervelend en toen kwam er de welbekende druppel. Vanavond komen mijn ouders gezellig op visite en doen we verder rustig aan. En misschien dat mijn zus me morgen of overmorgen gaat strippen als het lukt (mijn zus is vk en gaat ook mijn bevalling doen!)
Hey dames, vanmiddag om 14 uur is onze dochter geboren haar naam is Veerle! Uiteindelijk een keizersnee geworden omdat na 1,5 weeen de ontsluitingniet door wilde zetten. Mama en baby maken het goed! Bedankt voor het medelen!
Ohhh wat geweldig non!!!! Van harte gefeliciteerd! Wat een knappe meid!!! @gitster hopelijk gaat het nu iets beter Vanmiddag bij de gyn geweest. Kleine is een beetje ingedaald maar zit nog steeds met het hoofdje tegen mn schaambeen. Ik kan gewoon bevallen, maar moet dan aan de ctg blijven zodat ze de kleine in de gaten kunnen houden. Daarna heb ik gevraagd of hij me wilde strippen en dat heeft hij gedaan! Is niet echt prettig, maar het viel me nog mee. Ik dacht dat het pijnlijker was. Hij zei dat ik al 1cm ontsluiting had.. Maar dat wil jammer genoeg niets zeggen. Daarna heeft het wel wat gerommeld en wat bloed verloren, maar dat is inmiddels gestopt. Nou meiden, heeeeel veel plezier vanavond! Fijne jaarwisseling en ik denk dat ik wel kan zeggen; tot morgen Dat we de eerste dagen van januari veel babynieuws mogen krijgen! Xxx
Gefeliciteerd Nonneke! Super mooi Jij en iedereen een super '13 gewenst met heel veel knuffels van onze babies!! Wauwwwww Kiewie! Spannend!!!!! hier rustig, leuke oud/ nieuw, lkkr gegeten, en zometeen naar bedje. Geen nieuwtjes dus....Spreek jullie laterzzz
Gefeliciteerd Non! Wat een mooie naam voor jullie prachtige dochter! Geniet van haar en hopelijk mag je snel naar huis om verder te genieten! Jammer dat de weeën niet doorgezet hebben, het leek je zo makkelijk af te gaan Zoals gemerkt heb ik me niet bij je gevoegd.. ik mag nog even door Bloeddruk wel te hoog maar verder alles ok.. Sterkte met je herstel! Liefs xx
@ Kiewie, spannend! Hoe gaat het nu met je?? Jaarwisseling was hier heel gezellig! Nu genieten in 2013 van onze sowieso 2013 kindjes!!! Hoe gaat het voor de rest met iedereen? Ergens al tekenen aan de wand dat er vandaag een kindje komt? Haha volgens mij komen er de komende dagen genoeg berichtjes met alle zwangere vrouwen hier ! Even een vraagje... Ik heb het al eerder vermeld dat ik echt veel vocht vasthou... Nu is het eigenlijk zo dat het zeg maar niet meer minder wordt.... Enkels blijven hele dag dik ook als ik ze hoog leg enzo... Wat zouden jullie doen? Even bellen of is het echt zo dat het normaal is dat ze de hele dag dik blijven? (1e zwangerschap haha!)