De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Haha ja zoals het er nu naar uitziet is et inderdaad zo ;)
    Oke hoef ik me daar voorlopig nog niet druk om te maken :) wil graag even jullie mening.. wij doen en kraamfeest geven omdat ik geen zin heb in paar maanden losse visites thuis (vriend werkt ook vaak tot laat en onregelmatig) en nu ben ik bezig met de uitnodigingen.. Ik weet niet goed hoe ik er netjes op kan zetten dat bezoek thuis niet gewenst is maar op kraamfeest.. Ik heb nu.. Bezoek vinden wij fijn, maar mag dit op het kraamfeest zijn?! Is 'mag' te vrijblijvend of is de hind dan duidelijk? En kun je bij zoiets een 'kadotip' vermelden? En zoja hoe kun je dit op een leuke manier brengen? (ideeën?? :). ) hebben namelijk al zo ontzettend veel kleertjes etc.

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Poeh, vind zelf kadotip op geboortekaartje niet kunnen. Maar als je een aparte uitnodiging stuurt, dus of een los kaartje of een los "briefje" bij het geboortekaartje vind ik het wel kunnen.

@ De rest, hoe gaat het met jullie? Ik moet straks even voor een bloeddrukcontrole en dan eens even kijken. Hopelijk is die gewoon goed. Voor de rest dramatisch geslapen vannacht en zelfs manlief weggejaagd, ik lag blijkbaar heel erg te snurken (nog nooit last van gehad!!!), is dat ook zo'n laatste loodjes iets? :p

3. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Melanie hopelijk zet het door!

M0es, ik ben slecht in teksten haha, kadotip zou ik zelf graag kadobonnen willen, kruidvat, prenatal, babydump, hema enz de winkel zou me niet uitmaken. Alleen het 'probleem' is, dat iedereen graag een echt kadootje wil geven. Met helaas dat je veel dingen krijgt die je niet gebruikt of spuuglelijk vind hihi. Maar vind het niet mooi om op geboortekaartje te zetten. Meestal vragen mensen wel wat je wil voor ze komen.

Hier 27 jaar, goed geslapen vanacht, voel me weer een waggelende waterballon. Oja provincie Friesland als dat nog wat toevoegt haha

4. Roxyroxx

Succes!!

5. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    doe inderdaad een losse uitnodiging in het geboortekaartje.. Ten eerste geen plek voor op kaartje zelf, ten tweede vind ik het niet mooi staan en ten derde, niet iedereen die een kaartje krijgt is uitgenodigd op het kraamfeest.. En zou dan inderdaad bonnen zijn saga :)

6. Roxyroxx

Dan zou ik gewoon een tip erop zetten hoor! En je tekst klinkt ook prima :)!

7. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    hier last van de griep (buikgriep):(
    voel me zo slap als een dweil.......
    Alleen drinken gaat goed de rest houd ik er niet in...
    Dacht heel stiekem dat het misschien een naderende bevalling was maar nee helaas :D

Succes voor de dames die vandaag gaan bevallen

8. Babyke34

Babyke34 Bekend lid

27 apr 2012
    535
    72
    28
    stad in Nederland :)
    Dames die vandaag gaan bevallen, SUCCES spannend hoor!
    İk heb bijna geen harde buiken gehad tijdens mijn zwangerschap mi sinds 2 dagen wel. İk geloof het niet meer dat ie vanzelf komt hoor :(

Mijn leeftijd mag er ook wel bij 30 :)

Jammer he als je sochtends wakker word met je dikke buik.
    Elke avond ga ik naar bed van ahhh kom vandaag dan?

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Uitgerekend:
    27-12: Babyke, 30 jaar, Ziekenhuis
    28-12: Sydneys, 27 jaar, 1ste kindje, .., Ziekenhuis 03-01 Inleiden
    28-12: Smurfin29, 29 jaar, 1e kindje, FV, Ziekenhuis
    29-12: Kiewie, 25 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis
    31-12: Bloem1988, BV, Thuis
    01-01: Laura1986, BV, Thuis
    01-01: Natascha1, 2e kindje, BV, Thuis
    02-01: Evaaatje, 28 jaar, 2e kindje, BV, Thuis
    04-01: Gitster, 27 jaar, BV, Ziekenhuis
    08-01: Senim, FV, Ziekenhuis.01-01 Inleiden
    15-01: Melanie1986, FV, Thuis
    19-01: Roxyroxx, BV, Ziekenhuis
    21-01: Saga,27 jaar, BV, ziekenhuis
    22-01: M0es, eerste kindje, ZH
    23-01: Dolfijn1982, 30 jr, 2e kindje, BV, Ziekenhuis
    23-01: 3ebaby (Jolanda), 29 jaar, 3e kindje,

10. Roxyroxx

Nog even toevoeging aan het lijstje... Ik ben 26 & dit is mijn eerste kindje :)!

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Babyke balen is dat hè.Ik ben ook elke ochtend teleurgesteld terwijl dat kindje ook gewoon overdag kan komen hahaha.

Ik heb nu sinds 9.30 zeurderig gevoel in me stuitje ben benieuwd of wat betekend.
    Of dat me bekkeijn doortrekt

12. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    Uitgerekend:
    19-01: Roxyroxx, 26 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis
    22-01: M0es, 1e kindje, ZH

13. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    hoi dames

gister naar vk geweest want ik zou mee doen aan dat index onderzoek voor eerder inleiden...
    dit onderzoek ik van de baan geschoven want ze willen me eerder gaan helpen.

me draagkracht is niet goed meer, ik heb verschrikkelijk pijn in me schaambot en bekken ondanks dat ik een half jaar fysio en mensendieck heb gehad.. ben ook nog eens hypermobiel, lopen gaat bijna niet meer en als ik even heb gezeten of gelegen kan ik niet meer staan.

ze hebben me dus gister gestript helaas tot nu toe nog niets....
    en heb voor vandaag 14:30 afspraak met gyn voor ctg en consult om datum inleiding af te spreken, ze wil me niet meer laten lopen tot 42 weken.... want dit ga ik met de pijn niet meer redden, ze vond zelfs dat ik al te lang heb doorgelopen..
    ik ben ook iemand die pas aan de bel trekt als het eigenlijk al te laat is..

@Kiewie:
    LOST is echt een hele goede serie heb hem helemaal gezien... de serie '''24'' is ook een aanrader.

@moes
    tekst: kleding hebben we in overvloed, liever een kaartje met tegoed....

of

kleding hebben we in overvloed, een kadobon is altijd goed....

voor de dames die aan het rommelen zijn, ik hoop echt voor jullie dat het doorzet... mijn lichaam laat me helaas al 4 weken zitten met voorweeen en pijntjes en dingetjes, maar het klopt wat ze zeggen ook die telleurstellingen van voorweeen hebben nut.
    want daardoor kon ik gister wel gestript worden en heb ik nu al 2 cm ontsluiting... die heb je dan vast in the pocket....

14. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Smurfin29 thanks! Die zin zocht ik :-D
    mijn leeftijd is ineens van de lijst verdwenen ? :(

15. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    Uitgerekend:
    19-01: Roxyroxx, 26 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis
    22-01: M0es, 22 jaar, 1e kindje, Ziekenhuis

16. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Haha Dolfijn, je bent maar druk met je lijstje zo :p
    Mijn ook eerste kindje!

17. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Wow, topic eindelijk gevonden haha, even een abbo 'afsluiten'!

Terug van de vk en weer gestript geworden.
    Af en toe last van krampjes, maar nog geen bloedverlies zoals maandag. volgens de vk heb ik nu al 2 cm ontsluiting, zonder voorweeen, yay! Lig nu op bed na een geniale nacht (not) slaap. Alleen heb ik telkens een harde buik die een beetje pijnlijk is. Drukt tegen mn ribben, kleine is maar een klein beetje ingedaald.
    Heb voor zaterdagochtend 9 uur een afspraak bij de gyn, doorspreken hoe t verder gaat. Hopelijk krijgen we dan een datum voor een inleiding. Ik wil niet langer wachten omdat de kleine met t hoofdje op mn schaambot ligt! Ben bang dat ons mupke er last van gaat krijgen :(

dames waar t aan t rommelen is spannend hoor!! Hoop echt dat t snel door zet! Hoop ik hier ook haha

tekst kaartje kraamfeest ik heb laatst een site via google gevonden met allerlei soorten teksten voor op geboortekaartjes, stonden ook van kraamfeesten bij. Weet alleen de site niet meer. Anders even bij google 'tekst geboortekaartje' intypen :)

smurfinthnx voor de tip! Die wil ik zeker gaan zien! We zijn bijna klaar met Lost, de 2e dvd van seizoen 6 hebben we af! Ik denk dat we eerst Prison Break nog samen gaan kijken en dan 24.
    Meis, wat rot van je pijn zeg! Hopelijk gaan ze je morgen dan inleiden, want dit is niets!

3ebaby beterschap meid! Hopelijk is t geen buikgriep en is het gwoon t begin van je bevalling!

Ik ga nog even proberen een uurtje te slapen. Straks kunnen we onze nieuwe 2hands auto ophalen! Heb nu een aygo, maar daar past de kinderwagen niet in, hebben nu een Ford C-max (met parkeersensoren voor de auto zijn veiligheid en de veiligheid vande ongeving :D) gekocht.

algemene vraag als we zijn bevallen, blijven we dan in dit topic doorkletsen? Of is er een topic waar we naar doorschuiven? Lijkt me wel leuk om elkaar een beetje op de hoogte te houden :)

18. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hehe ook eindelijk terug gevonden! Dacht dat ik gek geworden was :D

19. Roxyroxx

Ja leuk idee om ergens door te kletsen! Hier is het misschien lastig omdat er steeds nieuwe mensen bij komen (uiteraard gezellig hahaha, maar zitten straks ook maart-ladies bij hahahah)

Was wel ff zoeken he, het topic :)...

Hopelijk heeft je strippoging succes!

20. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    En weer thuis. Maandag gaan ze me strippen. Bloeddruk goed, hartje klopte mooi. Nu 11 kilo aangekomen. Eigenlijk alles prima dus. Buik is rustig :) Lijkt mij ook gezellig om straks samen verder te kletsen! Ben zoooo benieuwd naar Sinem. Jullie al wat gehoord?

Deel Deze Pagina