Kimmeding.. wow wat snel. En leuke naam. Gefeliciteerd en geniet van de kraamtijd. Lycka. Zou idd wel handig zijn, maar kan ineens gebeuren he. Hier is net de verlos geweest. Ik ben de hele dag misselijk geweest.. Zag sterretjes en slap gevoel. Dacht eerst nog dat buikgriep was, maar ik hoefde niet over te geven en ook geen diaree. Ik vertrouwde het niet. Dus heb ze maar gebeld en ze is langs gekomen. bloeddruk goed en urine ook. Zei dat ik miss wel misselijk zou zijn voor een eventuele bevalling.. vaag, want dit herken ik niet. Hebben een van jullie dit toevallig gehad de hele dag misselijk gevoel?? Maar goed we wachten maar af....
Thanks dames. Zal van de week alles van vandaag opschrijven maar ik ga nu mijn bed opzoeken. Dames zet hem op he
Whaaaaaaaaaaaaah gefeliciteerd Kim!! He fijn zeg...die klus is geklaard . Lekker genieten nu van je dochtertje en rest van het gezin! xxx
Goedemorgen meiden hier gister regelmatige voor weeën vk geweest maar had 1 cm maar de weeën nemen niet toe en zit totaal geen regelmaat in. Nu wel bloedverlies
Gefeliciteerd kimmeding, nu heerlijk genieten. @balleke, Ik werd ook misselijk voor de weeen. Ook kon ik dan een paar uur daarvoor niet meer eten. Gewoon geen trek. Dus misschien begint het voor jou straks wel. Suc6 @Rosa, Wat spannend. Toch al 1 cm en die onregelmatige weeen kunnen zo ieder moment omslaan. Hopelijk mag het voor jou ook gaan beginnen. suc6
Rosa.. spannend dan. Miss is het bloedverlies wel een voortekenen. Rozeroos.. oow spannend morgen hoor. Ben je beetje zenuwachtig? Nou vanochtend nog even misselijk. Wel even snee brood gegeten (moet wat he) en nu is het gelukkig voorbij.. Voel me beter dan gisteren. Manlief is met de honden en kids aan de wandel. Nu heb ik effe rust (al zijn ze vandaag en de laatste tijd super lief voor mij..hihi) Cake staat in de oven.. lekker gemaakt voor mn mannen. Wasjes aan het draaien en was opvouwen. Ineens geen rust in mn kont..hihi Verveel me niet..
Rosa, spannend! Hopelijk zet het gauw goed door. Balleke, fijn dat je je vandaag beter voelt. Rozeroos, nog één dagje en dan heb je je kindje in je armen, wat een heerlijk vooruitzicht. Loekie, voor jou wordt het ook spannend morgen. Ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt. Hier alles rustig, helaas
Wij zijn gister ook troste ouders geworden van onze dochter Liza. Ze is 52cm lang en weegt 3984 gram. Ze is geboren om 16.28uur. Kimmeding: jij ook gefeliciteerd he!! Op de zelfde dag geboren, even lang, bijna net zo zwaar, en bijna dezelfde tijd.. dit word bijna eng haha Rosa: zet m op meid
Gefeliciteerd met jullie dochter An geniet van jullie meissie.. Balen rosa misschien vannacht? Hier gebeurt verder ook nog niet veel als veel slijm klodders met donker en roze bah en wat pijntjes hier en daar waarvan ik hoop dat ze anders als anderks zijn haha. O ja en wel vaker grote boodschap moeten doen zouden het tekenen zijn we zullen zien. Thanks voor het duimen. Voor mij is het morgen een speciale dag dan zou mijn vader jarig zijn. Dus wij willen mogen een beeb als cadeautje. Xxx joyce
Lycka.. nog steeds niks.. he jeetje dat is balen! An12 gefeliciteerd met jullie dochter en geniet van de kraamtijd. Rosa Jammer dat het niet doorgezet heeft. Bas. Bij mij was dat toen wel teken bij de andere twee. Maar kan vandaag nog gebeuren. Duim voor jullie dat het doorzet! Vandaag wordt ik weer gestipt als het goed is. Zit nu met stevige voorweeen beneden.. pfff Kan geen houding vinden in bed. Hoop dat nu doorzet en dat ik nu niet voor niets beneden zit.
Jij ook wakker. Ik ben om 01.45 naar bed gegaan en in slaap gekomen (voor zover dat lukte) Om 04.00 uur werd ik wakker van de pijn. Dacht echt oei... zal het dan?? Zo begon ook mijn tweede bevalling. Eenmaal beneden kwamen ze de ene keer met regelmaat en dat weer onregelmatig. Durfde niet onder de douche te gaan, omdat de oudste dan waarschijnlijk wakker zou worden. Dus heeft nog lekker door gerommeld en om 05.50 onder de douche gestapt, maar neemt niet echt af. Voel af en toe nog voorwee.. pff ben nu doodop. Zo kids weg brengen naar kdv en hopelijk kan ik straks wat bij slapen. Om 14.50 naar verlos en dan zal ik waarschijnlijk weer gestipt worden. Ben benieuwd wat al dat voorwerk gedaan heeft.
An12 gefeliciteerd met jullie dochter! Balleke, jammer dat het niet doorzet. Hopelijk geeft het strippen het laatste zetje. Ik heb eindelijk een keertje weer heerlijk geslapen, alleen werd m'n zoontje al om 6 uur wakker. En nu ligt ie voor pampus op de bank omdat ie zoooo moe is Helaas gaat hij op maandag niet naar het KDV, dus het wordt een laaaaaange dag.