Haha klopt ja....En iedereen is lief en behulpzaam enz enz...Wel grappig ja. SYDNEYS!!!!!! Super gefeliciteerd meid! Blij voor je! Dikke kus Hopelijk met Sinem ook alles goed. Geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen.. Ook al even niks van Dolfijn gehoord toch?
hahah heb net gepost meis hihihi niets aan de hand hier, maar gisteren lekker er uit geweest en vandaag erg beroerd geweest.. op het punt gestaan zh te bellen, maar het lijkt sinds het avond eten te zakken dus we gaan voor de controle as maandag
Sydneys,gefeliciteerd met jullie kleine jongen!! Hier ook nog alles rustig. Ben vandaag wel begonnen met frambozenbladthee.
Weet je wat wel klote is....En no offence tegen de dames bij wie het gebeurt, want je kunt er nix aan doen, maar vandaag is mijn buurmeisje bevallen terwijl ze pas de 23ste jan uitgerekend zou zijn....grrrrrrrrr Ik mag eeheerst *stampvoetend*
Hoi dames! Hier ook nog bib! Precies 41 weken vandaag. Ben vanmorgen op controle geweest bij de gyn, hij heeft me weer gestript (2 cm ontsluiting), heb er helemaal geen last van gehad. Een half uur aan de CTG gehangen, echo gehad en bloeddruk gemeten en alles was prima. Vanaf nu moeten we iedere dag naar t zhuis voor dit riedeltje. Morgenvroeg dus weer. De gyn zei dat t nu nog geen zin had om mn vliezen te breken, dat willen ze maandag gaan doen!! Hoop dat het kan en dat mn baarmoedermond dan verstreken is (of zo iets??). @sydneys GEFELICITEEEEEEEERRRRRDDDDDDDD!!!!!!!! Wel alles goed gegaan? Pff gewoon 7 dagen over datum.. Dat had ik van te voren niet echt gedacht... Maandag moet vriendlief weer beginnen met werken. Bedrijf waar hij werkt is 2 weken dicht geweest ivm kerstvakantie. Het rommelt wel bij veel dames!! Ik hoop zo dat t bij jullie door zet!! en dat t hier gaat beginnen Dit is mijn buikje van vandaag.. X
de bevalling verliep heel erg goed om 3 januarie moesten we om 16.30 binnen zijn, toen kreeg ik zo een balonnetje, om 12u snachts viel die eruit,dwz dat je dan 3cm ontsluiting hebt, toen een slaappil genomen, om 4u werd ik wakker van de weeen, om 9u begonnen ze heel erg veel pijn te doen, om 10u extreem pijnlijk maar de dokter kon niet komen dus ook geen pijnstilling rond 12u smiddags kreeg ik de ruggeprik en om 13u had ik nog steeds maar 3cm ontsluiting!!! we gingen er toen vanuit dat het nog uren ging duren! om 15.30 keken ze nog eens maar omdat die ruggenprik zo goed hielp en ik dus extreem ontspannen was had ik ineens 10cm ontsluiting dus dat was psychisch wel even schakelen om 15.45 lag ik klaar in de verloskamer en om 16.30 werd hij geboren ik kon het niet geloven, ik had best een klein buikje,mn vriend, de dokter en verpleegster waren ook verwonderd dat er ineens best een groot ventje kwam kijken, 49cm en 3400gram ik ben uiteindelijk wel ingeknipt, dit voel ik nu wel maar als je naar dat snuitje kijkt dan heb je er alles voor over, al moesten ze 10 keer knippen en had de bavalling nog 3 dagen geduurd dat maakt je niks uit hij is heel erg rustig, zelfs als hij huilt komt er tot nu toe dan bijna geen volume uit soms hoor ik een ander babytje huilen tot op onze kamer en die van ons hoor ik nog niet eens huilen als ik hier naar het toilet ga, zo stil is hij tot nu toe dan he haha maandag mogen we naar huis, omdat ik een schildklierziekte heb willen ze zeker zijn of hij het wel of niet heeft, maar alles is tot nu toe meer dan perfect
@kiewie; best beschaafd meid, mooi!!!! Geen idee hoe ik er een foto op moet zetten. @sydney; fijn meid, ben blij voor je! Geniet ervan en hopelijk hou je ons een beetje op de hoogte
Sydneys, gefeliciteerd met zoon Dylan Pff wat een rot nacht hier Mooi buikje Kiewie! heb 'morgen' zwangerschapsshoot, misschien kan ik een foto plaatsen als t me lukt maar weer eens een poging tot slapen doen...
Hey meiden, Ik ben gisterenavond (5 Jan) om 21:32 bevallen van een prachtige dochter. Ze heet Linnea Sari (roepnaam Linnea). Afgelopen nacht en gisteren heel de tijd weeën gehad die niet echt door wilden zetten. Ze bleven vrij onregelmatig. Toch had ik eind van de middag 5cm ontsluiting. De vk heeft toen mijn vliezen gebroken en helaas had Linnea in het vruchtwater gepoept (waarschijnlijk omdat het zo lang duurde) en moest ik toch nog naar het ziekenhuis. Daar aan de weeenopwekkers gegaan en toen zette het snel door. Half 8 aan infuus, 9 uur volledige ontsluiting en half 10 geboren. Moet dus nog wel een nachtje in het ziekenhuis blijven met Linnea. We zijn nu allebei klaarwakker dus lekker naar elkaar aan het staren Morgen zet ik foto's in m'n album!
Gefeliciteerd Laura!! Wat een mooie naam en fijn dat alles verder wel vlot is gegaan.. Geniet van elkaar! xx
Uitgerekend: 27-12: Babyke, 30 jaar, Ziekenhuis 28-12: Sydneys, 27 jaar, 1ste kindje, ..,03-01 Dylan! 28-12: Smurfin29, 29 jaar, 1e kindje, FV, Ziekenhuis 29-12: Kiewie, 25 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 31-12: Bloem1988, 24 jaar, BV, Thuis 01-01: Laura1986, 26 jaar, eerste kindje.. 05-01 Linnea Sari! 01-01: Natascha1, 2e kindje, BV, Thuis 02-01: Evaaatje, 28 jaar, 2e kindje, BV, Thuis 04-01: Gitster, 27 jaar,eerste kindje, BV, Ziekenhuis 08-01: Senim, FV, Ziekenhuis.01-01 Inleiden 15-01: Melanie1986, FV, Thuis 19-01: Roxyroxx, 26 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 21-01: Saga,27 jaar, BV, ziekenhuis 22-01: M0es, 22 jaar, 1e kindje, Ziekenhuis 23-01: Dolfijn1982, 30 jr, 2e kindje, BV, Ziekenhuis 23-01: 3ebaby (Jolanda), 29 jaar, 3e kindje,
Hey dames, İk had gisteravond ongeveer 1,5 uur lang om de 15 min krampjes (weet niet of het weeen waren) ben toen gaan slapen en toen ging het over. Ben net wakker geworden van buikpijn. Ong pijn leek het op dus naar de wc en toen kwam er bloed uit. Alsof ik menstrueeer zeg maar. Ook slijmerig beetje. Sorry zo sochtends vroeg Zal dat dan de slijmprop zijn? Of de bloeding van dat ik donderdag gestript ben? İs wel erg lang geleden toch?
Zat er ook veel slijm bij? (vaak wat meer als grote klont) als dit niet het geval is zou ik de vk even bellen.. bloedverlies zou ik zeker even melden namelijk.. lijkt me stug dat het nog van strippen is.. Succes meis en hou ons op de hoogte
Ja het was een lange sliert, daarna bij het afvegen nog slijmerig bloed. İk wacht ff af, want als je je slijmprop verliest hoef je niet te bellen staat er in de formulier van de verloskundige. heb wel menstruatie achtig pijn nu. İk ga maar ff douchen ofzo wel spannend jeetje