Nou ja An dit is wel heel toevalligzeg. Van harte meid!!! Alles goed gegaan? Dames.voor de inleidingen en keizersnee heel veel succes en geniet! Clubje oprichten voor ons hihi. Ik hou dit topic in de gaten hoor. Zal straks mijn bevalling opschrijven en plaatsen.
Goedemorgen nou hier alles weer rustig enkel wat bruin verlies valse start dat heb ik bij mijn dochters helemaal niet gehad.
Boh had ik dat geweten dat iedereen wakker was. Mijn kleine meid heeft mijn ust vanacht gestoord inclusief feet us was ubbel pret. Heb vanacht gewoon overgeslagen. Veel last van pijntjes hier en daar veel slijm verloren, flink last van maagzuur en misslijkheid dus gaat goed hihi. Dat het nu maar de bvalling in gang zet haha. Maar ga oor nu nog even slapen. Balleke ik hoop dat het bij jou wel doorzet iig. Loeki en ozeroos succes vandaag. Verder iedereen thanks. Xxx joyce
Spannend meis! Ik kon 'alleen' mijn draai niet vinden. Hier ook geen dagverblijfdag vandaag. Maar gelukkig een heel zorgzaam klein meisjr die tekenen en spelletjes doen ook leuk vindt . Gaaaaaap!
Rosa.. Balen zeg. Erg is dat he die valse starten. miss toch vanavond of zo (vaag van dat bloedverlies) Bas. jeetje stom he die misselijkheid.. pff daar had ik een zaterdag de hele dag last van bleh. moet gewoon doorzetten bij jou. (bij iedereen trouwens) vaag is dat he.. denk je twee zwangerschappen gehad te hebben en dan kan het toch weer allemaal anders gaan..hihi kweenie. fijn rustig meisje. Blij dat de boy's weg zijn, want de jongste (middelste) was super chagrijnig. Voordat ik de boy's heb afgezet hebben nog grote boodschap gedaan.. Miss hopelijk het zelfde als bij hun voortekenen (duim duim) Verder heb ik nog was geslapen en af en toe een harde buik. straks effe bad nemen ofzo... Ik heb echt nog nooit in zwangerschap zoveel last van voorweeen gehad als deze nacht. Wel last van voorweeen, maar dan ging ik naar beneden en na 1 uurtje was het weg getrokken. Dit pfff is echt vermoeiend en totaal niet herkenbaar.
Wat leuk zon topic! Allemaal de laatste loodjes!!! Merk hier n week nu meer krampen ed maar goed dat zegt nog niks.... spannend hoor!!
Hoop toch nie over tijd te gaan hoor. Had net ML aan de tel en die zei, midden volg wk.....Dat zei zijn gevoel....Lkkr dan, dan mag ik nog een dikke wk wachten haha
Ik hoop oo niet over tijd te gaan hoewel mn gevoel zegt 41 weken... VL zegt 1 nov... dus nog 10 dagen!!! wachten is gewoon niet mn sterkste kant.....
Ik hoopte ook niet over tijd te gaan deze zwangerschap Maar ik ging er van uit dat het wel zo zijn en dat is maar goed ook. Ik vind het nu wel irritant worden dat iedereen alleen maar naar de baby vraagt. Ik laat het heus wel weten als ze er is
Lycka maar jij bent echt wel het toppunt he bijna 2 weken overtijd Vandaag rustdag hier veel last van echt vervelende harde buiken, maar geen weeen helaas. Kan het niet opbrengen om iets te doen vandaag. Na drukke beeb in buik vanacht en onze kleine meid ie mama's bed had inepikt. Sorry ik schrijf vast og 20 keer hetzelfde Xxx joyce
Gefeliciteerd voor degene die zijn bevallen!! Heerlijk dat jullie de bevalling achter de rug hebben! Hier voel ik nog steeds niks... Het is hier herfstvakantie dus een drukke week. Jongste gaat wel gewoon op de vaste tijden naar de gastouder maar oudste is veel thuis. Gelukkig houdt hij erg van logeren dus morgenvroeg breng ik hem naar m'n schoonouders, in ieder geval voor 1 maar wellicht 2 nachten. Heb ik toch m'n handen even vrij. Verder nog dames met voorbodes van een bevalling?
Ik hoop t ook niet.. Maarja .. Mijn gevoel zegt de week van 30,31, en 1 november een die dagen ? Naja laten we er maar vanuit gaan dat t langer gaat dure
Dat is idd wat minder ja.. Hoop dat ik gewoon volgende week beval! Of deze week maar dat zal wel niet.