@dolfijn, duimen draaien hier ook voor jou!! @gitster, gefeliciteerd @hier.. Echt maar 1 uur slaap gehad vannacht, zat om hal 4 nog ol de bank met een pak chocomel en toastjes tonijnsalade (rare combi, weet t...) maar in tijden niet zo fit gevoeld dus maar grote schoonmaak houden hier
Met 1u slaap fit zijn??? Wowww *diepe buiging* misschien komt dat wel door die rare combi van choco en tonijn-toastjes...Jammer genoeg alle2 dingen die ik niet lust/ eet, anders ging er nu wat in haha Voel me sucks. Had echt gedacht dat ik mijn kleintje allang in mijn armen zou hebben En het ergste is nu dat hubbie jarig is, anders kon ik lkker de hele dag onder mn dekentje op de bank liggen...Maar voor hem gaak me nu maar opmaken enz enz...Hij verdient ook een leuke bday, en hij vind de situatie ook vervelend. Dus Gitster...........Get your ass up! Kee, hier gaan we voor een nieuwe dikke dag!!!! Fijne dag mede dikkertjes En spreek jullie laterzzzzz
Dag is nog niet voorbij hè gitster kan nog van alles gebeuren en misschien straks wel fijn beetje afleiding door visite.. tijd gaat wel wat sneller dan.. Ja weet ook niet normaal niet vooruit te branden en smiddags naar bed maar heb de keuken en toilet van boven tot onder gesopt, grote wandeling met de hond gemaakt, eten voor vanavond voorbereid en nu lekker op de bank met brood en gebakken ei hoop dat je een beetje kunt genieten van de Bday, knuf voor jou.. Benieuwd hoe het met dolfijntje gaat!!!
Succes Dolfijn!!!! Hier net terug van de vk. kleine lag nog steeds niet ingedaald maar deed wel een poging tot voor hoelang? hahaha Ook heeft ze me inwendig onderzocht en ze kwam er al beter bij dan vrijdag en heeft geprobeerd te strippen. Al denkt ze niet dat het door gaat zetten omdat mijn baarmoedermond nog vrij dik was. Woensdag heb ik een afspraak om 09:00 en gaat ze nogmaals strippen, dan kan ze meteen zeggen of het door kan gaan zetten of niet. mocht het dan nog niet lukken kon ze gaan kijken voor een datum om in te leiden maar daar moet ik nog even niet aan denken Dussss..ondanks dat ze denkt dat het niks gaat doen vandaag moest ik maar veel gaan lopen en niet te veel gaan zitten.. Maaruhh..het regent dus kan geen wandeling gaan maken en zou niet weten wat ik anders kan doen dan alleen maar door het huis te trampelen..
Hier weinig nieuws, ballon zit er nog in.. effect minimaal geloof ik.. wel wat krampen maar helaas nog verder weinig.. Begin het zat te worden en wil door, maar tja, niet zelf in de hand.. Zodra er weer nieuws is horen jullie het
Thnx Moes, erg lief van je. En weet je , het heeft nog geholpen ook! Net boodschapjes gedaan, ff gelunched en vk geweest. En weet je wat....Vrijdag word ik gestript. Fuck wat spannend zeg. Om half 11 geloof ik. Brrrrrrr....krijg echt zo'n zenuwachtig gevoel hihi... Mocht het strippen geen zin hebben, moet ik maandag naar het ziekenhuis. Om te kijken of mini nog voldoende voeding krijgt via de placenta enz enz. En als ie dán nog niet komt dan gaan ze hem eind volgende week halen. Maar ik hoop niet dat het zo ver komt.,.. Dolfijn vind het zoooooooo spannend. Misschien ben je vnvd wel aant knuffelen.
Spannend dolfijn. Mss heb ik erover heen gelezen maar wat is de reden dat je al met 38wk ingeleid wordt? alles goed met de kleine? hier af en toe een harde buik maar verder nog niks. ga er dan ook maar niet vanuit dat het wat heeft gedaan vandaag..ookal wil ik zo graag hahahaha
Binnen hoeveel tijd zou dat strippen moeten werken?? Voordat je er vanuit kunt gaan dat het nutteloos is geweest?
Hi meiden! Jammer om te lezen dat de strippogingen geen effect hebben! Hier wordt dat ook pas gedaan met 41 weken. Vandaag een rustige dag, in huis gerommeld en wat opgeruimd (zou dan EINDELIJK de nesteldrang opkomen?) en voor de rest ook wat langer geslapen want ben echt moe omdat ik 's nachts zo slecht slaap omdat ik geen houding kan vinden die ik langer als een half uur volhou haha... Nu na het rommelen wel ontzettende rugpijn! *klaagklaag*! @ Gitster, kun je het een beetje aan? Het vrolijk doen terwijl je het liefste onder deken kruipt?! @ Dolfijn: Nog steeds niks?
Hier vrijdag d day.... Dan terug naar gyn en doorpakken of niet...... Dan 41wkn..... Zet hm op dolfijn!
Yep, thnx girl, ben weer mn eigenste happy zelf Komt misschien ook door het vk-bezoekje...Het zicht op het toucheren...geeft rust.
Ballon is er uit.. 2cm ontsluiting, bm nog erg gekanteld.. Wordt nu overlegd of er vandaag nog verder wordt gegaan of morgen ochtend pas............
Jeetje wat is het stil hier... Ik leuke avond gehad, nog even filmpje kijken en dan slapen Iemand nog nieuws??
Alles nog in rust hier! Ik ga gewoon can de 42weken uit haha. Ik was zo onrustig, nu stuk rustiger, fitter, ga gewoon door met vanalles doen. Hier vanavond sbs gekeken naar kleine baby's.
Hoi dames! Spannend allemaal! Even een update vanaf hier. Lig nu samen met Koen in t kraambed in de woonkamer. Het gaat hier eigenlijk heel goed. De borstvoeding komt op gang en Koen doet het super! Hij is nog wel helemaal 'andersom' qua ritme, dus overdag diep in coma en snachts zeer wakker. Daardoor heb ik nog niet weer geslapen sinds ik bevallen ben. Ook mede dankzij de adrenaline die nog door mn lijf giert... Geeft niks, hoort erbij! Kraamhulp is een lieve en vlotte meid dus dat is gezellig! Vandaag alweer een stukje buiten gelopen, maar dat was flink heavy. Werd behoorlijk licht in mn hoofd. Even rustig aan dus maar. Ga nu proberen om de kleine man nog even in zn wiegje te leggen voor de volgende voeding!
Goedenacht allemaal! Ik met pijn op de borst wakker geworden, dus ff beneden bijkomen! Gisternacht begonnen met spugen en s ochtends erg veel last van krampen gehad in me buik! Ik dacht nou is het zover! Verloskundige gebeld, maar nog niet meer ontsluitng, straks me urine weg brengen waarschijnlijk een blaasonsteking! Jullie horen nog van! P.s. Strippen heeft niet geholpen!