De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hahahaha! We overschatten dat strippen met zijn allen joh :p!
    Maaaaar ik hoop dat je de eerste bent bij wie het werkt en dat het bij de rest ook werkt ;)

2. Iris2009

Iris2009 Bekend lid

8 okt 2010
    848
    0
    0
    Zo is dat heb ook nog niet vaak gelezen dat het werkt ... Maar wie weet :) als t nooit zou helpen zouden ze het ook niet doen lijkt me.

3. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Ik duim voor je dat het lukt morgen gitster.. mijn moeder vind ook dat het zondag maar moet komen ivm de mooie datum haha zondag dan een babyboom? ;) ik heb de hoop maar opgegeven dag het deze of volgende week komt.. Welkom Iris :)

4. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Je kunt beter geen datum doen...Al mijn datums zijn allang voor bij. Maar oké oké ik ben geen party-poeper, ik doe mee voor de zondag :p

En dat strippen...tja...Ik ben er wel nerveus voor. Spreek mezelf elke keer streng toe dat het bij de meeste niet helpt. Maar toch zit er in dat kleine hoekje in je hoofd dat stemmetje van......'ja maar stel dat' Echt mind-fucking dit.

Mocht het niet helpen moet ik maandag naar zk om inleiden te bespreken, dat zal dan eind volgende week worden *pufkreungaapzucht*
    En ik wil zooooooooooooo graag op de natuurlijke manier bevallen. Dit is waarschijnlijk mijn enigste zwangerschap, dus daarom hoop ik zo op het riedeltje 'zoals het hoort'.

1 voordeel overtijd gaan van is dat we met z'n allen zo wel langer verlof hebben hihi...Sowieso al 1 week in de pocket...(Special note; ik werk nog steeds een beetje :$)

5. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Eva, hoe gaat ie verder meid?? En met de kleine??

6. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Oohh dus het wordt sowiso volgende week dan uiterlijk.. Lucky you ;) ben echt et lijstje helemaal kwijt dus ook wanneer wie is uitgerekend.. Pff straks wordt et voor mij pas februari.. Moet d'r niet aan denken

7. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wanneer is je eigenlijke datum?? Ik morgen alweer 41 weken pff

8. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    22e pas ;) dus moet niet zeuren :)

9. Roxyroxx

Pff.... Even klagen hoor.... Na nacht weetikhoeveel niet slapen zit ik er echt eventjes doorheen! Mijn zwangerschap is echt geen fijne tijd vor mij, maar echt ik ben onwijs dankbaar dat we een kleintje krijgen en ik heb er ook al mijn kwaaltjes voor over... Maar vannacht echt even liggen huilen omdat ik het met de laatste loodjes nog zwaarder mee heb... Ik kan niet op mijn zij liggen ivm zoveel pijn aan bekken dan en op mijn rug hou ik ook maar eventjes vol, wat er dus in resulteert dat ik de hele nacht draai en niet slaap... Blegh... Denk dat dat niet slapen mijn hormonen geen goed doet... Manlief knuffelt me en zegt dat die onwijs trots op me is hoe ik me door de afgelopen maanden heb gesleept zonder iemand lastig te vallen en zonder weinig te klagen, maar ik voel me juist nu zo'n zeur omdat ik denk ja muts nu is het bijna voorbij ga je lopen klagen en zeuren... En ik probeer me echt in te houden maar ineens die huilbui vannacht waren denk ik gewoon de tranen van de afgelopen maanden... Pff herkent iemand het of stel ik me echt aan?!

*Ok klaaguurtje voorbij, braaf zo opstaan en voor hubby zorgen*

Hopelijk gaat het met jullie allemaal wel goed haha en hebben jullie ook minder last van de hormonen ;)!

@Gitster, succes met de strippoging vandaag!
    Andere ladies nog iets op de planning staan vandaag?! Ik ga vandaag maar even verwendagje voor mezelf doen (maskertje, nageltjes, voetenbadje), zal me vast weer goed doen en hopelijk vannacht snel laten vergeten haha!

10. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Lekker klagen meid! Daar zijn wij juist voor.
    Een rotnacht is een vd vervelendste dingen die er is. Je voelt je alleen. Tis donker en afleiding is ver te zoeken.
    En wat klote dat je amper kunt liggen.
    Je moet je niet schamen voor je tranen maar ze er juist uitgooien. Niks lekkerders dan ff een potje brullen. Hier spreekt de expert ;)

Een verwendagje is altijd goed. Misschien moet je er strax ook ff lekker uitgaan. misschien even een rondje door stad/ dorp...

Suc6 meid. Die stomme 'laaste loodjes' (bah ik haat dat woord ondertussen, zo vaak dat ik dat gehoord heb) komen wij met z'n allen ook wel door. Desnoods met lekker veel gejank en plenty chocolade!

Dikke vette knuffel voor jouw!! xx

11. pinda17

pinda17 Lid

5 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roxyroxx; heel herkenbaar hoor! Hier komen de tranen ook om het minste of geringste. Slapen lukt niet, lig veel te veel te piekeren over van alles..
    En dan de kwaaltjes van een zere rug/ vrrkouden/ de buik die in de weg zit.
    Manlief blijft zeggen hoe trots hij nog steeds is en dan huil ik ook weer..pfff!
    In t zkh gister zeiden ze ook dat het heel normaal is dat je t beu bent nu.
    Je kijkt zo lang uit naar de bevalling en nu 'zitten we onze tijd uit'
    Ik mag als ik wil n nachtje komen slapen in t zkh met medicatie, om ff bij te tanken. Nog geen gebruik van gemaakt, maar na de controle van gister was ik wel wat gerustgesteld denk ik, heb vannacht mooi 6 uur geslapen.
    Klaag dus maar lekker een eind weg hier, de laatste loodjes zijn gewoon stom!

Gitster heel veel succes met het strippen! Hoop dat het helpt!!!! Had je al verweekte baarmoedermond en wat ontsluiting? Of zit alles nog dicht? Weet t even niet meer...

We gaan gewoon allemaal voor bevallen dit weekend, 13-1-13!!
    Fijne dag allemaal!

12. Roxyroxx

Ah meiden wat lief!

Het van me afschrijven heeft wel geholpen hoor, net zoals jullie lieve woorden!

Morgen al stadten met manlief dus vandaag gewoon lekker mezelf verwennen haha! Wel leuke dingen gepland staan dit weekend dus dat is al genoeg afleiding!

Mbt het slapen in zh... Dat heb ik hier ook al gehoord maar van de ene kant denk ik oh lekker nachtje slapen, van de andere kant toch medicatie, in het ziekenhuis en mensen om je heen hahaha.. Ik zit mijn tijd thuis nog wel even uit hoop ik :)!

Iedereen weer een fijne dag gewenst en op naar het bevallingsweekend dan maar? ;)

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel veel succes Gitster!!

Roxyroxx, heel bekend hoor!
    Wat lief dat je ventje je zo toespreekt en je troost..mijn man is helaas anders. ;) die is wel trots op me maar laat dat niet zo nadrukkelijk blijken.
    Ik ben het ook beu en slaap ook vaak slecht (afkloppen,nu al 2dg wel)
    Ook ben ik het commentaar om mij heen beu!!
    Heb verdorie de hele zwangerschap niet geklaagd en nu sinds deze week lastig duidelijk merken dat ik er klaar voor ben en graag wil bevallen en dan gaan mensen raar doen.
    Ik zeur niet maar vertel alleen dat de vk een strip poging heeft gedaan en ik woensdag weer gestript wordt...nou...dan moet je sommige gezichten zien zeg!!

Mijn beste vriendin die 36wk zwanger is en tot 20wk met een AH zak gelopen heeft in haar tas die ze iedere x erbij pakte als ze misselijk was.
    En dan met name ook als excuus,dus de afwas niet hoeven doen..als de hond uitgelaten moest worden en dat soort "smoesjes"...dan voelde zij zich niet goed.
    Had ik harde buiken,dan had zij die ook.
    Kreeg ik een "extra" echo van de vk,vroeg zij dat ook en gebruikte mijn naam daarbij ..(zelfde vk)
    Ik had op facebook een mededeling gezet aan familie en vrienden dat ik graag zelf de primeur wilde hebben als onze dochter geboren is en of ze dus aub geen aankondiging of felicitatie welde plaatsen voordat WIJ dat zelf gedaan hadden.
    Nou...komt ze gisteren op bezoek (weer sinds het eerst in 2maanden) en begint me vervolgens uit te lachen dat ik dat geplaatst heb en omdat ik eergisteren een ananas gegeten heb?!?!
    waarom ik gestript wordt want ik ben toch geen 40wk!!!!

Blehhhhhhhh....KLAAG!!!
    Stond echt bijna op het punt om haar de deur te wijzen!!

14. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Gitster, heel veel succes vandaag, hoop ècht dat het gaat werken!
    Roxyroxx, heel herkenbaar, hier ook al een paar nachten bal en rug gaat steeds meer opspelen.. Ik doe vandaag gezellig met je mee en ga ook verwendagje doen ;) knuf voor jou!
    Melanie, wel leuk dat je samen met je beste vriendin zwAnger bent, maar bleggh zou dat gedrag er zelf niet bij kunnen gebruiken terwijl je jezelf zo in probeert te houden betreft klagen en zeuren en gewoon doorgaat...
    Fijne dag meiden

15. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Melanie, ik zeg al niks meer, als ze vragen hoe het gaat zeg ik dat alles nog stil is en ik vast overtijd ga. Ik laat de bevalling ook alleen aan familie weten en zal hun ook idd zeggen dat ik zelf de eerste update doe na de geboorte en ook met fotos.

Hier doe ik nog alles zelf, maar op mn kop gehad van de vk en moet nu echt rust hebben met mn vocht en baby van waarsch al 8 pond.
    Voelde gister zo raar toen ze zei dat ze me niet over de 40w liet gaan en het anders gingen halen. Maandag gaan ze hier proberen te strippen, als vocht nog erger word wil ze dat het nog eerder gehaald word.

Hier ook ml die zegt dat ie trots is. Lag vanmorgen weer een briefje, op het boodschappen lijstje had ie nog wat dingen gezet met kan later wel.

Voel me wel echt raar nu, het word nu zo echt en komt zo dichtbij! Vind het wel heel spannend worden!

16. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    dank jullie voor de good-luck wishes. Ben me toch een potje nerveus. Wat een onzin. Gitster met d'r grote mond. Maar goed, zelfs hubbie stond net beneden dat ie het spannend vind en da;s normaal zo'n stoere haha

@pinda; ik weet het zelf ook niet hihi...Geen inwendig onderzoek gehad ofzo, dus wie weet ben ik over een half uur totaal gedesillusioneerd weer thuis. Of ik maak hetzelfde mee als eva hahaha...Loop vandaag een week over tijd en heb al flinke voorweeen gehad en kan eigenlijk niet geloven dat die nix hebben gedaan.

@Melanie; het klinkt zo romanisch...samen met je bff zwanger. Ik heb soortgelijk met mijn schoonzus. Wij met pijn en moeite na 3.5 jaar zwanger en zij en mijn broer een week later 'per ongeluk' en iedereen maar roepen 'owwww wat leuk tegelijk'' Nou ik vond er geen bal aan...Tot de laatste paar weken eignlijk pas dat het leuker begint te worden.Maar zij zeurde ook aan een stuk door. Lijkt wel of ze nu pas begrip voor mij krijgt...Dus mijn advies; trek je eigen plan en laat het niet vergallen door zogenaamde bff...Jouw zwangerschap, lammar lulluh zeggen wij in Brabant :D

Spreek jullie zo

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gitster: thanks voor je advise;) je hebt gelijk!

Succes zometeen..het is zeker spannend!!
    Hopelijk heb je al iets ontsluiting;)

18. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ontsluiting??? Baarmoedermond is niet eens verweekt. Wat een tegenvaller was dat zeg...Maandag ziekenhuis, dinsdag nieuwe strippoging en evt vrijdag inleiding....

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

He getver dat is balen zeg!!!:x
    Dat had ik dus ook vorige week,maar nu ik een flink stuk slijmprop verloren ben heb ik alweer meer hoop!
    Over 3dg hoop ik dat het beter is voor je,of natuurlijk dit weekend bevallen..dat is nog een beter plan!!;)

20. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Ah balen zeg glitser!

Mijn baarmoedermond was wel een beetje verweekt
    En had 2 cm, maar heb niet geholpen bij hoor!
    Hier ook alles nog rustig! Zo maar een rondje lopen!

Deel Deze Pagina