Don't we all? Hahahaha en dan t liefste zsm met zijn allen!!!!! Vannacht eindelijk een nacht gehad waarin ik een paar uurtjes heb geslapen, echt dat is zo fijn! Vandaag precies 39 weekjes en meneer vind het volgens mij veel te koud buiten en blijft nog lekker bij mama in buik! Zo even lekker stadten met hubby en lekker lunchen in de stad en vanavond etentje met vrienden bij ons! Gezelkig dagje dus ! Jullie nog leuke plannen meiden?! Ik vroeg me trouwens nog wat af... Misschien dat iemand ervaring heeft? Ik moet maandag naar de gyn, ben dan 39 w en 2 dagen. Volgende afspraak staat bij 40+2. Zelf ben ik echt heel "bang" om overtijd te gaan... Gewoon, ik voel me niet prettig om tot 42 weken door te lopen vanwege, denk ik zelf, toch wel de risico's. Nu is het in het ziekenhuis (heb een medische indicatie) dat er met 41 weken wordt gekeken wat er gedaan kan worden qua inleiden. Nu weet ik dat er nog 2 weken tussen zitten en er nog van alles kan gebeuren, maar ik wil eigenlijk maandag toch het inleiden eens gaan bespreken, gewoon ook voor mijn eigen gemoedsrust. Weet iemand of een ziekenhuis ook inleid op zaterdag? Ik denk zelf van niet hoor, maar zouden ze dan kunnen meewerken aan een inleiding bij 40+6 dagen? Of is de 41 weken zeg maar een harde grens?
He Rox! Naar mijn weten wel....Bij mij is inleiden besproken gisteren bij de vlos, en die zei dat we het op vrijdag moeten houden. Mocht het druk zijn uiterlijk zaterdag....Dus ja, lijkt me wel... Sinem, die hier een tijdje terug meekletste werd 1 januari ingeleid...Een normale zaterdag lijkt me dus ook dat dat kan... Ik ben al ruim over de 41 weken en tis echt geen pretje nee...Maar heb in mijn hoofd nog wel een 'veilig' gevoel. Moet maandag naar ziekenhuis en dan word alles nagekeken. Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr................Ik heb net bruin bloed verloren...Met afvegen. vlos gebelt en die denkt slijmprop. Alleen ben ik die met kerst al verloren, maar die kan aangroeien. Misschien dus dat het hele ziekenhuisverhaal niet nodig is...Zou zooooooo blij zijn als ik niet ingeleid hoef te worden. Echt heel blij. Ben er gewoon een beetje angstig voor maarja...duimen duimen duimen Ik zo ff naar de stad, en vanmiddag komen vrienden even langs, en vnvd (ja alweer) naar de bios met (andere) vrienden. En daarna dus bevallen ahahahahahahhaahahahaahhaahahahahaaha yeah right. Wel een mooie datum morgen om geboren te worden 13-1-13
Hahaha, ik ga echt voor je duimen!!!! Ik wil ook liever niet ingeleid worden, maar bij 42 weken ben ik gewoon niet gerust erop dat alles goed gaat! Maargoed, ik heb nog 2 weekjes hahaha! Fijne dag vandaag meis! Hopelijk zet er iets door
Nope,hier ook nog alles rustig! Vanmiddag heeft zoonlief kindzitting en vanavond hebben wij een carmavalszitting. Dus ons dagje is ook vol gepland
Nou, ik heb su-per veel last van rugpijn...Veel erger dan normaal. Maar zal vast wel weer vals alarm zijn. Nu heb ik net een leuk avond voor de boeg, dan moet ie nu ook maar blijven zitten hihi
Gitster: spannend meid! Hoop dat t doorzet!! Hier net terug van t zkh, moet morgen terug voor de zekerheid omdat ctg wat onrustig was...had ook al 2 cm ontsluiting... En als er morgen niks is moet ik me ma. om 7 uur melden en gaan ze inleiden...aaah! Komt nu ineens dichtbij zeg... Roxyroxx: ons zkh kan wel inleiden op za. maar doen ze liever niet ivm bezetting en evt. spoedjes die tussendoor komen. Ook mocht ik zelf aangeven als ik vanaf 41 weken ingeleid wilde Fijn weekend dames!
Bij mij doen me bekken heel veel pijn, vooral als ik ff gezeten hebt! Glitser wanneer moet jij weer naar de verloskundige? Ik dinsdag weer en dan wordt ik weer gestript, hoop echt dat het uit zich zelf nog komt
Pinda, hoever ben jij eigenlijk?? Nu Dolfijntjes lijstje niet meer up-to-date is ben ik het even kwijt. @Marleen; ik moet maandag eerst naar het ziekenhuis om alles na te laten kijken. Placenta, vruchtwater enz enz, en dan dinsd weer naar vlos voor evt nieuwe strippoging. Mocht ie dan nog niet komen woensd weer naar het ziekenhuis voor hartfilmpje mini en evt vrijdag inleiden. En zo ver zal het wel komen....Heb gewoon geen hoop dat ie op de natuurlijke manier komt, en ergens geeft dat wel rust, al ben ik wel angstig om ingeleid te worden...Maarja...Wa doe je eraan he?!?!
Ja je doet er niks aan! Is het jou eerste bevalling gister? Voor mij de 2 de! Ik wordt ook vrijdag ingeleid en zaterdag ben ik jarig haha! Dan wordt ik 30
Yep, eerste baby...Heel spannend. Owwww wauw, dat zal wel een super cool verjaardagscadeau zijn! En lkkr makkelijk qua taartjes! Laat kraamhulp maar beschuit met muisjes smeren hahaah Én dubbele cadeaus! Gaat er iemand naar de 9maandenbeurs btw?? Wil eigenlijk wel gaan!
Ik was op 4 januari uitgerekend, dus vandaag 41+ 1. Ze gaan dan inleiden met 41+3, omdat het er niet meer helemaal optimaal uitziet. Tijdens mn harde buiken dipte de hartslag vd baby soms. Se nemen daarom liever geen risico om tot de 42 weken te wachten. Ik hoop daarom gewoon echt dat ie dit weekend vanzelf nog komt... Aan de andere kant is het.ook fijn dat ik nu een 'deadline' heb. En dat inleiden..tja, laat t maar gewoon over me heen komen. 9maandenbeurs: ben paar jaar geleden bij de huishoud/ 9 maanden beurs geweest. Is heeeel druk en weinig mogelijkheden om te zitten of even uit te rusten. Wil daarom eerst maar kijken hoe t gaat tegen.die tijd en of ik daar zin in heb.. Ook hier het eerste kindje trouwens.
Kee, dan waren we met z'n 3en de 4de uitgerekent!! 9maandenbeurs lijkt me heel leuk, maar idd slim om af te wachten. Zal toch nie uitverkocht zijn lijkt me!
Hallo dames! Even vluchtig gekeken maar geloof nog geen babynieuws helaas! (Of heb ik iet of iemand over t hoofd gezien) heb hele dag beetje in huis gerommeld en rustig aan gedaan.. Vl lekker bij me gebleven en nu ff naar verjaardag en paar boodschapjes nog halen, vanavond avondje bankhangen met de welbekende overheerlijke toastjes met tonijndalade en chocomelk.. (Toch gek, benieuwd of dit na de zwangerschap zo blijft want moest er nooit aan denken ) ik zal vanavond of morgen ff alles goed teruglezen, maar nu sla ik ECht weinig op, sorry dames nog steeds veel last van m'n buik Ha gehoopt dat t minder zou zijn.. Gelukkig is et weekend dus vl loopt met de hond en hoef ik het maandag tussen de middag pas weer te doen.. Misschien kan ik voor dan inderdaad maar beter kijken of iemand anders het kan doen.. Vor een paar weken terug met Uitlaten al m'n enkelbanden gescheurd (dus nu in de tape) gister weer mis en wat is het de volgende keer weer.. Dus nee beter maar even wachten tot na de bevalling nu... ( houden het op morgen hè gitster? fijne avond meiden!!
Haha ja morgen met die mooie datum!! Ik heb nog steeds gigantische last van rug....Word er nie goed van maar het zijn geen 'golven' of iets wat lijkt op weeen. Ons bios-avondje vnvd gaat niet door. Ik ben brak. Dus word gewoon een filmpje @ home. Want idd, moet fit zijn om te bevallen hahaha
Hoi meiden, hier even weer een kort bericht van mij.. is een algemeen berichtje, dus sommige informatie hadden jullie al gehad Ik ben woensdag 09 januari ingeleid ivm verminderd leven en verminderd vruchtwater. Ze hebben tot 2x toe een ballon geplaatst om de bevalling in te leiden, deze hadden 's nachts resultaat.. Daarna nog een langdurige heftige tijd in de weeen gehangen. Helaas bleef Lucièn "hangen" door een zeer, zeer korte navelstreng.. Hierdoor hebben we er erg lang over gedaan, ik was kapot en de pijnmedicatie zorgde dat ik een paar keer ben weggezakt. Al met al geen fijne bevalling om op terug te kijken, maar gelukkig wel een super mooie Kanjer om van te genieten! Ik heb nog wel even nodig om bij te komen, op te knappen, te herstellen en alles te plaatsen.. Lucièn doet het gelukkig super goed, de BV loopt nu al geweldig en Beau is super trotse broer.. Ben erg gelukkig, maar ons gezinnetje is nu wel echt compleet We doen even rustig aan en pakken langzaam de dagelijkse routine weer op. Lijstje houdt ik even niet meer bij, voel je vrij het over te nemen!! en hier nog even een foto van een super trotse broer! Wat een geluk!
Hier vrijdagmorgen bevallen van dochter Liz. Na n week lang 's nachts voorweeen te hebben gehad, werd dit donderdag heftiger. Donderdagavond in het zh geslapen om toch rust te kunnen pakken voordat ik ingeleid zou gaan worden. Donderdagavond 3cm ontsluiting, vrijdagmorgel al 6cm.....! 7.45uur hebben ze mn vliezen gebroken en om 9.58uur was ze er! 56cm & 3980g G E W E L D I G Dames die nog moeten bevallen heel veel succes. Er is zkr hoop.... Hier geen knip & geen scheur, enkel een klein schaafwondje met 2hechtingen. Uiteraard wel wat blauwe plekken gevoel , maar verder gaat t goed. Fotootje volgt als ik weer op pc zelf zit Btw ik was ook 4jan uitgeteld Dames heeeel veel succes zet hm op