De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mijn vk heeft liever dat ik gestript wordt dan ingeleid!
    Dus ze wil eerst strippen proberen en als dat niet lukt inleiden.
    En als het strippen niet "pijnlijk" is dan os het waarschijnlijk ook niet goed gedaan nee;)
    Ik kreeg vorige week meteen een ongi gevoel maar dan iets heftiger!
    En datje bedenken dat ze er toen niet zo goed aan kwam,hopelijk morgen wel:D

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ja vind t best gek dat gyn er nog helemaaaaal niks over heeft gezegd. Ik zou ook denken van ja baat t strippen niet dan schaadt t niet toch?! Inleiden is wat dat betreft wat heftiger (lijkt mij).

3. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Ik ga morgen gelijk bellen naar Zkh! Mischien dag ik vrijdag gestript kan worden dan, heb maandag weer controle n dan alsnog evt afspraak maken voor inleiden.. Lijkt me idd beter... nou gitster, het spijt me maar ti's al op:) vl en ik hebben het gelijk opgegeten toen het uit de oven kwam, lekker warm nog, met roomijs er bovenop;) was heerlijk en daarna niet meer wezen shoppen maar lekker poosje naar bed gegaan;)
    Even vraagje... Wie neemt t lijstje over want ben alles beetje kwijt en via tel krijg ik niet voor elkaar

4. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Uitgerekend:
    27-12: Babyke, 30 jaar... 07-01 Ediz!!
    28-12: Sydneys, 27 jaar, 1ste kindje, ..,03-01 Dylan!!
    28-12: Smurfin29, 29 jaar, 1e kindje ... 05-01 Dani!!
    29-12: Kiewie, 25 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis
    31-12: Bloem1988, 24 jaar, BV, Thuis
    01-01: Laura1986, 26 jaar, eerste kindje.. 05-01 Linnea Sari!
    01-01: Natascha1, 2e kindje.. 06-01 Fernando!!
    02-01: Evaaatje, 28 jaar, 2e kindje.. 07-01 Koen!!
    04-01: Gitster, 27 jaar,eerste kindje, BV, Ziekenhuis
    08-01: Senim, FV, Ziekenhuis.01-01 Inleiden
    15-01: Melanie1986, FV, Thuis
    19-01: Roxyroxx, 26 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis
    21-01: Saga,27 jaar, BV, ziekenhuis
    22-01: M0es, 22 jaar, 1e kindje, Ziekenhuis
    23-01: Dolfijn1982, 30 jr, 2e kindje, BV, Ziekenhuis
    23-01: 3ebaby (Jolanda), 29 jaar, 3e kindje,
    26-01: Roosje24, 25 jaar, 1e kindje, bv, ziekenhuis

Lijstje van Dolfijn. Moeten we nog ff bijwerken.
    Ik heb net mijn schoonzus ge-contact. Ook zij is niet gestript. Vind ik ook zo stom. Waarom strippen ze haar niet eerst *zei zij jaloers* maar het klopt niet

5. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    04-01: Marleen inleiden 18-1
    04-01: Gitster, 27 jaar,eerste kindje, BV, Ziekenhuis inleiden 18-1
    23-01: 3ebaby (Jolanda), 29 jaar, 3e kindje,

Marleen ik mis jouw info...Verder heb ik even het lijstje ingekort om het overzichtelijker te houden. En aan kleurtjes doe ik niet :p

6. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Hier wat info over mij
    Ben 29 jaar ziekenhuis inleiden
    Hoor wel wat je nog meer wil weten!
    Hoop nog steeds dat het eerder komt

Ohja is me 2 de bevalling

7. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zet het er morgen bij! Ben nu op mn tel! Truste dames! Xx

8. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    04-01: Marleen, 29 jaar, tweede kindje inleiden 18-1
    04-01: Gitster, 27 jaar,eerste kindje, BV, Ziekenhuis inleiden 18-1
    23-01: 3ebaby (Jolanda), 29 jaar, 3e

Bluhhhhhhhhhhhhhhhh al vanaf 5 uur wakker. gedroomd dat schoonzus en ik dezelfde naam hebben voor mini :$

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Over 45min naar de vk voor een strippoging!!
    Begin nu wel zenuwwappig te worden
    Vannacht weer last gehad van pijnlijke weeen die ik weg moest zuchten.
    Helaas niet doorgezet maar heb zelf wel het idee dat het "iets" gedaan heeft.
    Heb nog steeds een beurs en vervelend gevoel aan mijn baarmoeder.
    Duimen jullie voor me!!
    Zal als ik terug ben even verslag komen doen.

10. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Hier heeft het strippen nog niet echt geholpen! Dus ik ga zo naar het ziekenhuis voor controle! Ga proberen te vragen of ze me morgen willen inleiden in plaats van vrijdag! Kan bijna niks meer! dikke voeten slecht slapen en eten! Jullie horen van me

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    He balen Marleen,succes en hopelijk wordt je morgen ingeleid!!

12. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Duimen duimen duimen duimen duimen!!! Ik lig aan ctg, en dalik krijg ik ook exacte datum van inleiden. Van mij mogen ze het op vrijdag laten staan. Sowieso dat er dan iig een dag extra tussen mijn broers baby en die van ons zit!

Suc6 dames! Misschien alle2 eerder als mij bevallen dan! Rox en Moes volgende week en dan is de 'BOOM' compleet

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier terug van de vk.
    Ze kon nog niet erg goed erbij maar mijn lichaam was wel al bezig met voorbereiden en ze ligt al in mijn bekken..(was eerder niet)
    Morgen mag ik terug komen om 09:30 en gaat ze kijken hoe het ervoor staat.
    Vandaag veel lopen,lopen,lopen!
    Gebeurt er niks dan belt ze maandag voor een inleiding die dan voor het weekend zal plaats vinden!

Succes Gitster!
    Ik duim ook hard oor jou!!:D

14. Roxyroxx

Ladies,

Het voelt alsof we toch echt volgende week allemaal ons kindje in onze armen hebben!!! Ik ga eigenlijk sowieso uit van maandag 28 januari op zijn laatst ivm inleiden... Maandag in gesprek met gyn en eens kijken wat hij zegt over evt inleiden met 40+6... Hopelijk komt onze kleine man gewoon deze week hoor!!!

Ohhh Marleen ik herken het zo goed... Slaap nog steeds niet, over mijn hele lichaam opgezwollen en nu als klap op vuurpijl overal bultjes! Damn die verdomde laatste loodjes hé! Kan echt bijna niks meer zelf, dat vind ik best moeilijk te accepteren zeg maar... Mentaal vooral, dat ik nu echt even tijdelijk zo hulpbehoevend ben.. :(

Hopelijk voor jou wordt het vrijdag Gitster, ik duim voor je!

Oh Mel wat fijn om te horen dat het bij jou al zo goed gaat dan! Hopelijk morgen meer info dus :)!

15. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ctg was helemaal goed hiero...Vrijdag is gonna be the day, als ie tenminste besluit echt te blijven zitten.

Vandaag word een lamme dag voor mij. Ben kapot na slechte nacht. Klein beetje poetsen en that's it vandaag....
    Klaarstomen voor wat er allemaal komen gaat de komende dagen (en nachten!!!)

Vertellen jullie btw jullie omgeving de datum van inleiden??
    Ik ben dat nm niet van plan ivm ongeruste oma's ed

16. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Wat spannend dames :) ! Komt echt dichtbij nu!!!! ik duim voor u all:D
    Ik had Zkh nog gebeld over dat gelijk inleiden en niet strippen.. Nu is maandag strippen en gelijk afspraak maken voor inleiden wordt sowiso geen 41 weken door die verkalkte placenta.. Dus werkt maandag dan werkt t en anders wordt t toch volgende week... Tenminste.. Net als roxyroxx ga ik uit van 28 uiterlijk inleiden.. nee gitster, als het inleiden wordt, vertel ik de datum aan niemand.... (Behalve aan jullie;))

17. Roxyroxx

Hahaha, echt hé Moes, ik ga het ook alleen hier posten :p, de datum van inleiding. Grappig :)!

Maaar moes, begrijp ik nou dat die verkalkte placenta toch een probleem is?! Heeft mijn gyn namelijk redelijk ehm afgewimpeld zeg maar zo van ja is normaal enzo?!

18. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Had al een topic geopend, maar evt jullie nog tips/ ideeen over wat extra mee te nemen voor overnachting na inleiding? Voor mij, mini en hubbie (die mag ook blijven waarschijnlijk)

19. pinda17

pinda17 Lid

5 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, even een kort berichtje van mij.
    Jammer dat er geen baby's meer geboren zijn, had ik zo gehoopt!!
    Ik zou afgelopen ma. ingeleid worden maar om 3 uur in de ochtend braken mn vliezen spontaan. Toen we naar t.zkh gingen om 8 uur had ik om.de 5 min. al weeën, dus hoopte dat t allemaal spontaan zou gaan...helaas!
    Uiteindelijk aan de weeënopwekkers wat wel vlot ging, in ieder geval de ontsluitings weeën. Ik wilde een ruggenprik, maar ging.zo snel dat dat niet eens meer kon..helaas waren de pers weeën minder krachtig en lag de navelstreng om de elleboog van de baby. Na 1,5 uur persen kon ik niet meer en hebben ze.een knip gezet en met een vacuümpompje de baby gehaald.
    Om 16.21 uur is onze.dochter Isis geboren.
    Was heftig, maar nu gaat t goed.

@allen, succes dames als je ingeleid word; mijn advies: niet te veel over nadenken, over je heen laten komen. Er zit.zo'n kracht in jezelf..ongelooflijk!

@ gitster nog n tip ivm overnachting: ETEN! Bij ons was t NL. te laat om nog iets te krijgen in t.zkh zelf...
    En flinke oma onderbroek..in t.zkh krijg je.zo'n gaasbroekje met een dubbel kraakverbod. Ik ovond t fijn om na t.douchen lekker mn eigen ondergoed aan te kunnen. En vuilniszak voor vieze was ( als je was meeneemt, misschien kies je er voor om je kleding weg te gooien...)

Ga straks.nog wel teruglezen, nu eerst weer eten.
    Succes allemaal!!

20. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Het HOEFT geen probleem te zijn.. Ik had het schijnbaar al weken en is hier niks over gezegd, want, zoals hun zeiden, kleintje 'deed het er goed op' groei was gewoon gemiddeld en verder geen bijzonderheden.. Bij laatste controle toch wat minder dus dit KAN door de verkalkte placenta komen, te weinig voedingstoffen, placenta raakt op... denk dt ze het wel goed in de gaten houden bij je??

Deel Deze Pagina