De laatste loodjes wegen echt het zwaarst :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxisoldexx, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    @ Lousaa Dat omdraaien ken ik maar al te goed! Wel fijn dat je nog kan werken. Hier bijvoorbeeld met de auto naar de supermarkt met manlief is al te veel, dan verga ik van de pijn.

@ Lizzy Ik weet dat ik moet genieten en dat doe ik ook wel in zekere zin. Dit kindje is een wonder want we hadden besloten het bij 2 te houden ivm mijn bekken.

@ allemaal super bedankt voor de lieve woorden. Heel fijn!

2. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    De laatste loodjes zijn hier ook loodzwaar. Ben de laatste weken al 3 x opgenomen geweest in verband met mogelijk vroeggeboorte.
    Sinds die opnames ben ik enorm afgetakeld.
    Lopen is een ramp, heb daarom een rolstoel geleend bij de thuiszorg. Verder slaap ik beneden in de woonkamer. Moet in de nacht om het uur plassen, overdag niet :(. Mijn ribben doen enorm pijn en ga zo maar door.
    Gelukkig hoef ik niet heel lang meer omdat ik een tweeling krijg (inleiding sowieso bij 37/38). In ziekenhuis verwachten ze echter dat ik dit niet ga halen, en ik zelf ook niet, maar we zullen zien!

Succes meiden!

3. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Zo herkenbaar. Ik ben met 24+1 in het ziekenhuis geweest ook voor vroeggeboorte, gelukkig niks aan de hand. Eigenlijk heb ik het qua opnames goed nu. Bij mijn dochtertje lag ik 2 keer per week zo'n 3 dagen in het ziekenhuis ivm hg/zwangerschapsvergiftiging. Tot nu toe blijft de bloeddruk goed. ( ff afkloppen)
    Heb je een bed van kruiswerk?

4. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    Als ik sommige berichten lees vind ik eigenlijk weer dat ik niet mag klagen maar ook vind die laatste loodjes erg zwaar. Heb veel last van mijn isschias, en al weken pijn in mijn lies, sinds een kleine 2 weken dagelijks last van voorweeën en de meeste nachten elk uur eruit om te plassen en het vocht in mijn benen en voeten is inmiddels zo toe genomen dat het zeer doet. Kleine is al ingedaald dus gekukkig geen last meer van indalingsweeën, vorige week aan de ctg gelegen omdat ik de beeb al een paar dagen minder voeld (placenta aan de voorkant dus soms is het lastig om te bepalen of ze minder beweegt of ik minder voel) maar na 2 dagen vond ik dat het lang genoeg rustig was geweest. Woensdag weer ctg en echo ter controle. Sinds een klein weekje nu 4 x per dag zelf prikken voor mijn suikerwaardes. kort samengevat, ik begin het behoorlijk zat te worden.

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Och meiden sterkte! Ik weet nog dat ik ong een jaar geleden een topic opende dat ong zo was;

Laatste loodjes zwaar?? Ik vind t een regelrechte hel!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Vertel mij wat!!;)
    Zie mijn banner:(

Deel Deze Pagina