ik sprak net mijn moeder, en die verteld dat zij er in totaal maar een uurtje last van heeft gehad, en daarna prima verder kon. ook las ik in een ander topic hier dat iemand het maar een half uurtje heeft gevoeld. ik heb sinds 2e kerstdag al gigantisch veel pijn, ik kan niet meer in slaap komen zonder paracetamol, en loop af en toe echt te huilen van de pijn. heb het eigenlijk de hele dag door, als ik even heb gezeten of gelegen is het helemaal verschrikkelijk, heb het vannacht echt uitgegild van de pijn toen ik wakker werd en probeerde om te draaien. heb continu het gevoel alsof ik een flinke trap tussen mijn benen heb gehad, pijn in mijn lies lijkt wel en veel rugpijn (onderrug) is dit echt wel het indalen of toch iets anders? als ik hier nog een maand mee moet rondlopen word ik echt helemaal gek..
Hi Miffie Het kan te maken hebben met indalen maar het kan ook een bekkenrobleem zijn. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap helemaal niets geveld van het indalen. Nu heb ik al weken de pijn die jij omschrijft en de kleine is nog steeds niet ingedaald. Ik heb dus ook een bekken probleem. Als ik jou was zou ik deze vraag bij de VK neerleggen en wanneer zij je geen antwoord kan geven een fysio inschakelen. Een test om te kijken of het je bekken zijn is simpel. Je gaat op je rug liggen en dan moet je je been optillen. Lukt dit zonder problemen dan zijn je bekken goed. Lukt dit niet of met heel veel pijn dan zijn het wel je bekken. Loop er niet te lang mee door. Succes ermee!
hey, dank je wel! was vanmiddag bij de gyn, die heeft er eigenlijk helemaal niks over gezegd, knikte alleen een beetje toen ik zei dat ik zoveel pijn heb. dat testje wat jij schreef over op je rug liggen en been optillen, zodra ik op mijn rug lig kan ik mijn teen nog niet eens bewegen zonder pijn! misschien dat ik morgen even langs de ha waggel, daar zit ook een fysio in de praktijk. even na laten kijken kan geen kwaad lijkt me.
Wat ik hier merk van het indalen is geregeld menstruatiekrampen en soms echt flinke steken in m'n doos. Laatst op bed tot 2 keer toe even flink en pijnlijk maar niet zoals ik jou hoor.
Ik heb één avond echt erge pijnscheuten gehad (was niet gaaf, moest naar de tram en met de tram en daarna naar huis lopen...) maar daarna was het over.
ben net even aan het googlen gegaan, (ben normaal gesproken geen fan van zelfdiagnose´s omdat het altijd eindigt in ´je gaat dood´) en kwam er achter dat ik alle symptomen heb van bekkenpijn, en bijna niks van indalingsweeen. vertrouw het nu dus helemaal niet meer, ALS het inderdaad bekkenproblemen zijn, is dat al de zoveelste keer dat ik door dat ziekenhuis ben weggestuurd met: er is niks aan de hand, zonder dat ze even controleren en er meer aan de hand is. word er echt zo ziek van! maar moet misschien maar even afwachten wat de ha te zeggen heeft voordat ik mezelf gek ga maken..
ben vanmorgen naar de huisarts gegaan, en ja hoor, bekkenpijn. heb verwijzing gekregen naar de fysio, waar ik donderdag terecht kan! dank jullie wel dames, zonder jullie had ik geloofd dat er niks aan de hand was en het er bij hoorde (wat mijn gyn dus zei!), nu kan ik er toch iets aan gaan doen dvm oefeningen enzo!
miffy11, ik herken het ook en loop zelf ook bij cesar therapie. bij mij is het wel per dag heel verschillend. nu gaat het wel weer aardig, ik ben minder gaan werken, andere werkzaamheden gaan doen en ik heb ontspanningsoefeningen gekregen. morgen moet ik voor de 2e keer. succes ermee!