De laatste loodjes....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vonneg, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vonneg

vonneg Actief lid

4 feb 2008
    245
    0
    0
    woonbegeleider
    Harlingen
    Ja, het einde is in zicht. Nog maar enkele dagen en mijn uitrekendatum is gearriveerd :) 4 oktober is de dag dat ik officieël persen mag, hahahaha...Ik verheug me er weer op, net zoals de vorige keer...Niet zo zeer de bevalling, maar dat de baby er dan "uikomt".
    De laatste loodjes zijn erg zwaar, en er komen steeds meer loodjes bij.
    Bekkeninstabiliteit, rug, en schouderklachten, vocht in handen en voeten, 3 keer een schimmelinfectie, 3 gevoelloze vingers; wanneer ik iets laat vallen kan ik het eigenlijk niet meer oprapen en beurse ribben van het schoppen van de kleine.
    Voor een ieder welke in hetzelfde "schuitje" zit, zet um op, en voor diegenen welke nog even moeten, sterkte en op naar een voorspoedige bevalling.

Groetjes, vonneg :D

Edit moderator: verplaatst naar Zwangerschap

2. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    hahahah, ja herkenbaar....en door de zwangerschap laat je vaak dingen uit je handen vallen, die je dan vervolgens niet kan oprapen....wat zit de natuur toch wreed in elkaar hhahahah

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hier minder kwaaltjes, maar dat oprapen van vanalles, ahhh... gelukkig is zoonlief van bijna 2 erg bereid zijn moeder te helpen en vraag ik hem regelmatig of hij even iets wilt oprapen. Soms moet je er maar een beetje gebruik van maken denk ik dan ;) Succes allemaal!

Deel Deze Pagina