de laatste loodjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door memke, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    ugh herkenbaar!

Ik ben het ook zat, de extra kilo's, de vermoeidheid,.....

Er zijn zoveel dingen die ik mis...

Lekker broodje filet americain, m'n eigen strakke jeansbroek, een sigaretje :oops: , zelfs sommige sexuele standjes mis ik gruwelijk! :oops:

Ik heb het er graag voor over maar soms....
    De 8 maanden zijn voorbijgevlogen maar nu bah....

En ben ook zooooooooo benieuwd naar ons meisje!

Iedereen sterkte met de laatste loodjes!

2. Marieketjes

Marieketjes Actief lid

11 dec 2007
    128
    1
    0
    Heel herkenbaar allemaal! Veel mensen vragen me of ik niet opzie tegen de bevalling. Natuurlijk denk ik daar wel eens aan, maar ik kijk er vooral naar uit om het achter de rug te hebben. Even wordt het allemaal nog veel heftiger en dan ben ik zwanger af en kan ik eindelijk genieten van mijn kleine mannetje. Ik heb de hele zwangerschap niet echt op een roze wolk gezeten, maar de laatste paar weken ben ik het wel echt beu.
    Kan niet wachten om weer normale kleding te dragen en mobiel en wendbaar te zijn (en dat laatste inderdaad ook in de slaapkamer ;) )

3. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Een paar weken geleden had ik het zwaar en was ik het zat. Nu gaat het stukken beter moet ik zeggen. Behalve het slapen, rond 5 uur 's nachts word ik steeds wakker met pijn in mijn heupgewrichten :( Rond 6 uur slaap ik weer, maar ja om 7 uur gaat de wekker alweer om mijn oudste uit bed te trommelen en naar school te brengen.
    Ik ben deze keer ook ongerust over de bevalling en hoop echt zooooo dat de verhalen waar zijn, dat een 2e bevalling sneller/makkelijker gaat!
    Ook hoop ik sneller te herstellen en niet weer een week plat te liggen. Ik heb me voorgenomen in de eerste week als de kraamhulp er is veel te gaan slapen zodat ik sneller fit ben.
    Pfff, duimen maar dat alles gaat meevallen...

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik heb het ook gruwelijk gehad nu..
    Vanaf het begin af aan heb ik alleen maar "last" gehad. Zo'n beetje elke zwangerschapskwaal heb ik wel gehad.

Nu ben ik constant ZO moe.. En die zware buik.. *zucht*...
    Ik hou echt van m'n kindje en ik vind het super als de baby trappelt en je een kontje voorbij ziet komen in je buik of een voet of een arm..
    Maar het doet overal zo'n zeer!
    M'n rug is helemaal aan gort, ik hou superveel vocht vast overal, ik mis het sporten, 'snachts steeds draaien en wakker worden door pijn, constant naar de wc, maagzuur..

Ik ben er nu wel klaar mee met dat zwanger zijn.
    Van mij mag de baby wel komen als ik 37 weken ben :D

5. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Haha best wel herkenbaar, ik ben er ook wel klaar mee. Ik heb gelukkig geen BI of erge klachten maar gewoon het s nachts naar de wc moeten, de buik die in de weg zit, de vermoeidheid etc.
    Op zich ben ik het nog niet helemaal zat maar toch mag ie van mij over twee weken wel komen. Om nog eens zes weken door te lopen hoeft voor mij ook weer niet.
    Denk dat ik het getrappel en gepor wel ga missen (hoewel het nu vaak nogal naar voelt) maar daarvoor in de plaats krijg je eindelijk je babytje te zien en kan je m vasthouden.
    De bevalling zie ik ook wel tegenop. Ik kan dan ook niet naar de vk praktijk kijken op televisie. Als ik dat zie zakt de moed me in de schoenen en krijg ik het spaans benauwd haha. De kraamvisites vind ik wel leuk om te zien :)
    Nee bevallen lijkt me nou niet echt geweldig. Tsja hij zal er toch uit moeten he ;)

6. nikatje

nikatje Lid

30 mrt 2007
    29
    0
    0
    brasschaat
    hey meiden

ben ook aan mijn laatste loodjes bezig,
    en het echt wel zat!
    heel erg maar heb echt veel last,
    pijn in de rug, pijn in de buik, weinig slaap,
    ik maak me veel kwaad omdat ik niets deftig mer zelf kan doen,
    ik moet hulp vragen aan vele mensen,
    heb 2 paarden die ik liefst nog zelf verzorg, nu moet ik daar ook hulp voor vragen, heel erg vind ik dit allemaal,

dus... kort bij elkaar gevat,
    ik hoop dat ons kleine wondertje vlug bij ons is zodat ik terug een beetje op mijn plooi kan komen,
    heb wel veel steun van vrienden en familie daar ben ik wel heel blij om,
    vind het ook zo erg voor mijn vriend want hij moet het gezeur aanhoren enzo.. erg he,

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik ben nog niet echt met de laatste lootjes bezig en ik ben het gelukkig ook nog niet zat (moet nog ongeveer 10weken). ik ben alleen maar heel nieuwsgierig hoe het allemaal zal zijn als de kleine er is. het helaas ook last van bi en ik hoop dat ik thuis kan en mag bevallen, maar dat is allemaal nog afwachten. nu lekker thuis wat aan het rommelen en zo af en toe een middagje shoppen inplannen. (dag ervoor weinig doen en de dag erna ook). ik ben benieuwd of ik er over een paar weken nog zo over denk. heb verder gelukkig geen kwaaltjes ofzo.
    succes allemaal met de laatste loodjes.
    liefs doris

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi!

Ben het niet zat, alleen de BI is erg vervelend, maar ja ben wel wat pijn gewend inmiddels door mn knieen etc, dus dit trek ik ook nog wel.
    Verder zit me niets in de weg eigenlijk.
    Tuurlijk ben ik erg benieuwd hoe ons ukkie eruit ziet, maar k vind deze periode ook wel wat hebben ;)
    K zie niet tegen de bevalling op..heeft ook weinig zin denk ik, t zal er toch uit moeten hahah :)

groetjesss,
    Mili

9. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Tot week 38 ging het wel maar ik ben het nu helemaal zat.
    Gelukkig maximaal tot vrijdag, als de kleine er dan nog niet is gaan ze inleiden. Je komt je huis niet meer uit en je kan bijna niets meer doen door pijn of geen puf. Nog even!

Deel Deze Pagina