Hey iedereen, Onze zoon is nu 6maanden, dus van aug.2012. Het heeft toen ruim een jaar geduurd voordat we zwanger waren, omdat ik erg lange en onregelmatige cyclussen had. Ben nu voor het eerst weer ongesteld geweest sinds de bevalling (vanwege bv die nu is afgebouwd). Omdat het toen zolang duurde en wellicht nu ook, willen we nu alweer voor de 2e gaan, en komt die sneller, dan is dat ook zeer welkom! Wie heeft er ook een kindje van 2012 en wil in 2013 ook voor de 2e gaan? Ben benieuwd naar jullie verhalen!
Hallo Miep, Ik ben in April 2012 bevallen van een prachtige dochter. Bij ons heeft het bij mijn dochter 8 maanden geduurt voordat ik zwanger werd, dus wij zijn ook alweer volop bezig voor nummer 2. Groetjes Lotte
Hoi Miep, Onze dochter is ok mei 2012 geboren. Bij ons ging het wel iets sneller, binnen 2 maanden was ik zwanger. Ik hoopte dat het bij de 2e weer zo snel zou gaan, maar het duurde al 6 maanden voor de mn menstruatie weer op gang kwam (ook door de bv). Als het goed is (ben nooit zo goed in dat berekenen) moet ik van het weekend ongesteld worden, of niet.. ben benieuwd!! groetjes Nour
ik ben in september bevallen van nr en zwanger van nr 4, dus het kan ook snel gaan.en als jullie gevoel zegt wij zijn er klaar voor gewoon er voor gaan.succes en hopelijk snel een mooie test
Spannend zeg! Ik moet nog n tijdje wachten op mn eispong.. hebn wel eens een eisprong gehad op dag65! Hopelijk gaat het nu wat vlotter, ik hou mn temp bij en vanaf volgende week ga ik ook weer ovulatietesten gebruiken, heb er nog een hoop liggen vn de vorige keer die nog niet over de datum zijn
Oo spannend Miep. Hier net eisprong gehad, heb een regelmatige cyclus. Heb ook geen borstvoeding kunnen gegeven, ben 7 weken na de bevalling ongi geworden en vanaf toen weer een redelijke regelmatige cyclus, gelukkig. Dus hier nu afwachten tot eind Februari, erg spannend.
Wij zouden er een beetje voor gaan... Maar ik durf niet hihi. Zware zwangerschap, bevalling én kraamtijd gehad..., Wie weet kom ik binnenkort wél mee kletsen. l
Wow!! Bewust of per ongeluk?? Hoe is dat nou? Hier ook weer begonnen. Juist omdat onze aanloop vrij lang duurde. De zwangerschap heel zwaar was en de kraamtijd een ramp. We willen het zwanger zijn achter ons laten en het word niet anders als we wachten. Ik heb vergote kans om prematuur te bevallen maar ook dat word niet anders door wachten. Ons zoontje is een zorgenkindje maar ook dat veranderd aankomende jaren niet. Ondanks alle ellende ben ik voor de tijd na de bevalling het allerbangst. Mocht ik ooit weer zwanger worden. We hadden overigens altijd de wens dat mocht het mogelijk zijn en of lukken we het geweldig zouden vinden kindjes kort op elkaar te hebben. Doordat alles bij nr 1 anders ging dan verwacht veranderd dat niet.
Ik heb een zoontje van december 2011. Was eigenlijk pas uitgerekend in feb 2012, dus telt dat ook? Wij willen heel graag een 2e, maar pas over een paar maandjes. Zo rond mei willen we er weer voor gaan. Vind het wel heel spannend, want heb een zware zwangerschap gehad. Vanaf 26 weken hoge bloeddruk en in zkh opgenomen. Met 34+3 is ons ventje gehaald, omdat mijn gezondheid te slecht werd. Ik ben bang dat het opnieuw zo gaat en met een kleine thuis is het helemaal vervelend om in het zkh terecht te komen. Ik was beide keren (heb ook een miskraam gehad) vrij snel zwanger, hopelijk is dat de volgende keer ook weer, maar ga er niet vanuit. Ben na mijn zwangerschap niet meer aan de pil gegaan, dus hoef gelukkig niet meer te ontpillen. Iedereen die bezig is: hopelijk is het snel raak bij jullie!
Wij gaan er ook een beetje voor hihi... Dochtertje is van april 2012 Nu gestopt met pil, maar hou nog niks precies(alleen cyclus dag 1 zodat ik wel kan kijken wanneer ik evt ongesteld moet worden maar niet wanneer ik evt mn ei-sprong heb) bij maar gebruiken ook geen voorbehoedsmiddel.. Bij mn dochter duurde het trouwens 5 maandjes voor ik zwanger was
ik denk dat ik me hier ook maar aansluit als dat mag, onze zoon is van januari 2012 en we gaan in mei voor een 2e!
Daar ben ik ook weer bang voor. Heb nu wel een kleine hummel om voor te zorgen... We zeggem steeds we doen het maar als het dan zo ver is
Hier een juni mama 2012. Zijn inmiddels zwanger van nummer twee (nog maar pril, 4.6 wk) Hopen dus maar dat alles goed blijkt te zijn bij de eerste echo 28-2!
Hey Dreamer! jij hier? TJ82 en frummelk extra spannend voor jullie dus! mamainlove gefeliciteerd met je zwangerschap! ik was van onze zoon in ronde 1 zwanger, en hij is geboren met 40+5, wel met een keizersnede uiteindelijk, hoop als het allemaal wil lukken en we een 2e mogen krijgen dat ik dan een natuurlijke bevalling kan!
Frummelk, kan me voorstellen dat je die keuze dan toch iets lastiger maakt.. Maarja, ook bij een goede eerste zwangerschap kan een tweede natuurlijk vervelend lopen en jij in het ziekenhuis belanden.. Er is nooit n garantie natuurlijk
Nee id. Een tweede zwangerschap kán ook voorspoediggaan, maar met ernstige bekkenklachten bij de eerste ga ik daar niet vanuit... Ik heb ook nog een te smal bekken dus de kans op wéér een ks is erg groot. Tel daarbij op dat ik draagster ben van de gbs bacterie waardoor mijn bsby ernstig ziek is geworden. Ik blijf het erg moeilijk vinden om de knoop door te hakken. We hebben ook een moeilijke baby mbt slapen en eten. Maar tóch. Nóg een kindje zou erg leuk zijn zucht
@Delilah: Ik heb ook een keizersnede gehad en hoop ook heel erg dat de volgende gewoon op de natuurlijke manier geboren kan worden. Snap je dus helemaal! Sommige verklaren me voor gek als ik zeg dat ik ook wel wil weten hoe een bevalling is, hoe weeen zijn en hoe het is als je kindje op je buik gelegd word etc. Weet ook wel dat en bevalling en weeen geen pretje zijn, maar heb nu wel een hoop gemist! Maar jullie willen er dus ook in mei voor gaan? Wij ook. Leuk! @Mama in love: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! @Frummelk: Dan kan ik me helemaal voorstellen dat de keuze lastig is! Jeetje, heftig zeg! Wij hebben het 'voordeel' dat we een heel makkelijk mannetje hebben, ook als baby zijnde. Sliep veel, at goed en huilde bijna nooit. Dat maakt het wel iets makkelijker denk ik. Bij mij is het ook geen garantie dat de 2e zwangerschap op dezelfde manier gaat, hoop het ook echt niet. Vorige keer lag ik hele dagen op de bank Grey's Anatomy te kijken (als ik niet in het zh lag), dat gaat dan niet meer. Maar inderdaad, als het zover is, is er vast een oplossing voor de opvang van je kleintje etc.
frummelk moeilijk hoor, maar snap je overweging wel! TJ82 ik heb wel een hele bevalling gehad, inclusief weeënstorm, 2 uur persen en mislukte vacuumverlossing, meneertje wou er niet uit dus toen uiteindelijk alsnog een keizersnede, niet echt zoals ik me een bevalling had voorgesteld haha, was eigenlijk een doemscenario wat ik niet hoopte mee te maken, maar ach het was het waard en ik heb er gelukkig geen trauma aan over gehouden
Wauw mama-in-love! Wat een goed nieuws! Hopelijk blijft alles goed gaan, en kunnenwij ons ook snel bij jou roze wolkje voegen! Tot nu toe is mn temp. Iedere ochtend stabiel, das al n stuk beter dan voor mn zwangerschap, ben benieuwd!