De laatste maand van 2017 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Wenda, 9 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    @MirW Hij drinkt hier 5 flessen van 180 - 6 schepjes. Soms laat hij een restje staan maar meestal drinkt hij alles op.
     
  2. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    Zijn jullie niet meer actief hier :)
     
  3. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Nee al een tijd niks gepost. Druk met het leven :D. Hoe is het met jullie?
     
  4. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Hoi!

    Wel actief op het forum, hier was het wat stilletjes :)

    Hier gaat het best hoor!
    Ik geniet nu echt van R. Gaat lekker met hem. Komt in de nacht 1x, kan hem dan makkelijk weer terugleggen en overdag gaat het slapen ook goed. Hij ligt nu lekker te kraaien in de box.

    @Elisabetta R. drinkt sinds vorige week 5x 150/5 . Een stuk minder dan B. dus! Hij heeft er meer dan voldoende aan, maar groeit veel minder hard dan zijn broers, die waren met 3 maanden de 7 kilo al gepasseerd en R woog vorige week pas 5600 gram :rolleyes:

    Hoe is het met jullie kindjes?
     
  5. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Hier gaat het ook goed. Hij groeit hard al over de 7 kg, hij is echt een lief en lekker ventje :D. De oudste is wel weer ziek buikgriep :(. Dus afgelopen week veel wakker in de nacht en steeds overgeven.
    Ik ben ook aangenomen bij een kinderopvang en begin daar vanaf 1 mei.
    @MirW fijn dat het goed gaat. Heb je nog ingebakerd of toch voor het buikslapen gegaan? Hier sliep hij op zijn buik maar nu toch weer een voorkeur voor op zijn zij.
     
  6. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Nee, we zijn voor het buikslapen gegaan, dan slaapt hij veel beter.
    Gefeliciteerd met je baan, wat leuk! Kun je de jongens daar ook laten opvangen als je werkt? Hoeveel uur ga je werken?

    Ik geniet echt van de dagen die ik werk. ML heeft het prima onder controle, dus ik kan ook met een gerust hart de deur uit.

    Jullie nog last van het onweer gehad? Hier ging het flink te keer. C. heeft bij ons gelegen tot het voorbij was, die werd er wakker van en was bang.

    R. Heeft van 20 uur tot 4 uur geslapen!
     
  7. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Hier geen onweer gehad ik woon in het noorden en hier was geen eens regen.

    Ik ga eerst 2 dagen werken en dan later nog een middag erbij. Ik neem ze niet mee daarheen. Ik laat ze liever op hun vertrouwde groep. Waar ze nu heen gaan zit aan de vrijeschool vast. Als ze dan naar school gaan daar kennen ze het gebouw al en eventueel andere kinderen ook.

    Mijn vriend is wat onzeker bij kleine baby's en is heel goed met wat oudere kinderen. Dus als ik een keer een verjaardag heb red hij zich wel maar hij voelt zich niet helemaal prettig. Hij moet even een eigen draai vinden in de zorg voor onze jongste :).
     
  8. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ha meiden! Hier gaat alles prima! Alles gaat z'n gangetje. Alissa groeit goed, doet het goed. Draait af en toe op haar buik. Doorslapen doet ze niet meer maar de nachten zijn nog wel te doen.

    Fijn dat het goed gaat met jullie en de kindjes!

    @Torretjeee , gefeliciteerd met je baan!
     

Deel Deze Pagina