Voorkant kaartje. Het veertje komt uit het kaartje van O. De kolibrie uit het kaartje van mini O. De planeet uit het kaartje van M. En ik heb nu op de kamer een luchtballon lamp hangen en wat lieve dingetjes gekocht qua slaapkleding met luchtballonnen erop. Vandaag ook dat symbooltje in koperfolie. En het kan me niks schelen dat mijn man dit een Peppa Big huis vindt. Dat vinden alle kinderen hier leuk (ik ook) dus dat zal L ook vinden denk ik
Super die details uit de geboortekaartjes van de andere kinderen erin verwerkt! En fijn dat je eruit bent
Nee minder! Ik hoef niet tot 40 weken rond te lopen . Vandaag gesprek met de gynaecoloog om een inleidingsdatum te bespreken.
Ja! De koe is gemolken, het ei is gelegd! Super dat jullie er uit zijn en wat een ontzettend leuk kaartje!
Ik was heel erg voor Miné, maar nu ik Lily hier zo vaak geschreven heb zien staan en op het kaartje zag, vind ik het toch wel een heel mooie naam. Wat je ergens zelf schreef: ik stel me daar ook een lief, tikje exotisch meisje bij voor, beetje dromerig misschien - leuk!
In jouw geval had ik ook ‘een uur’ kunnen zeggen Fijn zeg! Lees vaak in je berichten dat het toch wel zwaar is nu, wat ik heel goed snap met 3 van die jonge koters dagelijks om je heen!
Ja is zo. Met name fysiek hoor. Die buik is zo vreselijk groot (veel vruchtwater ook) en ik ben ook nog best veel aan het tillen, daar ontkom ik echt niet aan. Zo slaapt mini O ook nog in ledikant en kan hij ook nog de trap niet af. M is natuurlijk nu 13 mnd en kan sowieso nog niet lopen. En dan heb je nog boodschappen, wasmanden.. Al laat ik dat door Appie en man doen . Maargoed ik kan mezelf ook niet 'uit' zetten. Mijn man maakt met alle liefde 3 jongens klaar in de ochtend en brengt ze nog weg ook, maar dan komen huishoudelijke dagelijkse dingen toch op mij aan. Dus het is aftellen en hopen dat ik na de bevalling voorspoedig herstel. Ook wel zo fijn voor de jongens aangezien hun moeder momenteel best een kort lontje heeft
Geweldig Nina! Jullie vierde wonder onderweg! En ze is er zelfs al bijna. Wow, mooi om te zien zeg! ♡