Rare vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ukkie2009, 18 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hoi dames,

Ik heb even een vraag. Vorige week zondag hebben mijn man en ik seks gehad, met condoom maar hij kwam half klaar en we zijn dus door gegaan met hetzelfde condoom. Nadat we klaar waren voelde het beneden een beetje raar down under(vocht) :( Verder niet meer over gehad. Afgelopen dinsdag heb ik vermoedelijk mijn ei gehad (stipte cyclus en gebruik niets) en nu ben ik sinds woensdag de hele dag misselijk. Niet goed kunnen eten en drinken en weeïg gevoel. Kan dit?!

Misschien is het wel gewoon een buikvirus maar de misselijkheid voelt exact hetzelfde als bij de zwangerschap van de oudste.

Alvast bedankt en excuses voor de details. :D

2. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Je weet het pas zeker als je test!
    Was het tijdens je vruchtbare periode dan kan het raak zijn. :)

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Is het condoom dan gescheurd aangezien je denkt dat er misschien iets aan de hand is?
    Ik moet zeggen dat ik dat gevoel ook circa 1 week voor mijn menstruatie heb gehad en dacht dat we zwanger zouden kunnen zijn, helaas werd ik toch ongesteld afgelopen donderdag.

Maar je kunt altijd testen op je NOD of erna? Dan weet je het zeker.

4. logo

logo Niet meer actief

Meestal heb je bij een zwangerschap niet zo snel kwaaltjes toch? Het duurt best een aantal dagen voordat een eitje in gaat nestelen, dus na innesteling zouden de klachten pas kunnen ontstaan.

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Tja dat weet ik dus niet. Op Google lees ik dat het wel zo kan zijn vandaar ook hier de vraag.
    Ben nog steeds misselijk en ben me vanmorgen lam geschokken. Lag op bed en voelde ineens een dikke knobbel in mijn borst. Nu denk ik dat het niets ernstigs is maar dat het een oogezette klier is wat natuurlijk ook hormonaal kan zijn.

Erg vreemd allemaal.

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja zo'n knobbel heb ik altijd rond mijn menstruatie, dat zijn vaak opgezette klieren, als je die eerder nooit gevoel hebt dan is het niks geks, gewoon je borsten in de gaten houden en kijken of het niet groter wordt binnen een paar weken.

7. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    De knobbel zou ik wel in de gaten houden :(.
    En ja een condoom kan lek gaan zonder te scheuren, maar zo snel al symptomen, dan moet je wel heel gevoelig zijn voor hormonen?

8. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Lijkt me stug dat je dag na eisprong al misselijk zou zijn, maar ja afwachten tot menstruatie. wat betreft knobbel, kan komen voor menstruatie maar als he dar niet eerder hebt gehad zou ik voor zekerheid deze week huisarts bellen, als het niet weg is.

9. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Je kunt het besten even voelen een week na je menstruatie, dan moet je het minst last hebben van die hormonen. succes.

Deel Deze Pagina