terugval door inentingen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miffy11, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

een aantal weken geleden heb ik hier een topic geplaatst over Fenne's projectiel braken en diarree van de JBPM, dit is toen vanzelf overgegaan en ze houd gewoon weer alles binnen.
    gisterenochtend heeft ze haar 2e set inentingen gehad, en is vanaf dat moment weer aan de diarree. gisterenavond ook weer projectiel braken, 2 flinke golven.
    zou dit iets te maken hebben met de inentingen, of gaat het hele drama weer opnieuw beginnen?

2. tulip

tulip Niet meer actief

ja ik heb er niet zoveel verstand van, maar het is wel toevallig dat het juist na de entingen weer gebeurd. Als ik het zo hoor dan lijkt het er wel mee te maken te hebben. Maar dan zou het toch ook weer zo voer moeten zijn. Bij kindjes die er bv koorts van hebben moet dat ook binnen 48 uur weg zijn. Ik zou het nog eventjes aankijken en anders toch even een telefoontje richting cb of HA

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

oke, dank je! ik vind het ook erg toevallig, maar de vorige keer met de inentingen heeft ze er geen last van gehad, vandaar..
    ik kijk het inderdaad maar even aan..

4. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Jayden heeft er na zijn 2e prik ook last van gehad. Erg vervelend maar dat gaat wel weerover dat spugen. Heb ook van iemand gehoord dat kindjes soms vaker spugen rond de 3 maanden of dit zo is i don't know. Als ze blijft spugen even de huisarts bellen of het consultatiebureau.

sterkte ermee

groetjes cher

Deel Deze Pagina