Ik denk liever afwachten. Ik denk dat dat voor de kleine ook rustiger is. Hoe graag ik ook wil dat ze komt... Ik wist niet dat je het kon laten testen maar het zijn bij mij echt alleen maar druppeltjes.
zware nacht weer. buikpijn, waarschijnlijk vanwege spastische darmen. en dan kiespijn. ik kan nu niks meer eten denk ik. of hele kleine hapjes. anders komt alles weer uit.
Hier: Sorry dat ik even op niemand reageer verder.. Mijn msn is sinds gister gehacked, ben dus de hele tijd druk geweest om alles over te zetten op nieuwe mail adressen en nieuwe wachtwoorden. Ook zat de hacker al in mijn hyves en was opeens mijn wachtwoord veranderd, maar doordat ik zelf nog was ingelogt kon ik via mail verandering weer een nieuw wachtwoord aanmaken en is mijn hyves weer veilig. Al met al een hoop werk om alle sites van nieuw mail adres en nieuw wachtwoord te voorzien, buiten dat baal ik als een stekker dat ik mijn msn dus kwijt ben. Heb er vanacht nog door wakker gelegen.. Vandaar even geen uitgebreide reactie van mij..
@burningkarma: Druppeltjes kan ook vruchtwater zijn hoor! Als er een klein scheurtje in de vliezen zit. Ze testen met een verkleurend wattenstaafje. Ik zou denk ik ook afwachten, als het nog verantwoord is. Maarja, wachten is wel moeilijk.... @belize: Klinkt niet echt lekker. Sterkte!!!! @ Saskia: Wat balen zeg! Hoe komt iemand erop dan? Virus ofzo? Wat een extra werk!! Bah! Hier: Dochter lijkt weer op te knappen , maar dat hebben we eerder gedacht. Zien wel. Ik heb wel zin om te bevallen vanavond, weet niet waarom, gewoon een goed gevoel, maar of de kleine daar ook rekening mee houdt.....
Via iemand anders in mijn msn die net daarvoor gehackt was.. Ben allang blij dat er verder niets belangrijks in mijn mail te vinden is. Gelukkig dat je dochter al lijkt op te knappen zeg En wie weet vanavond..
Saskia wat balen zeg van je msn en hyves etc, die )&^()(*&^hackers ook!!!!!!! Francis ik hoop dat je dochter weer snel de oude is! Hoe is het met je koortslip? Burningkarma hier gaan ze inleiden met 41 weken (ziekenhuisnorm) maar weet ook niet of ik daar nou zo blij om moet zijn want inleiden lijkt me best rot.... Hier ook heel veel afscheiding, lijkt net alsof je incontinent bent, maar het is slijm en geen vruchtwater zo te zien hier. Belize balen zeg allemaal.... Hier ook nog steeds bib, we wachten nog maar geduldig af...
@ Lafo: Fijn dat ze je die keuze zelf niet laten maken. Je mag toch tot 42 weken lopen? Ben iig benieuwd wat de gyn morgen zegt. @ Saskia: Stomme hackers! Die hebben ook niets beters te doen zeg! @ Francis: Fijn dat je dochter zich beter voelt!
@Lafo: Ben al blij dat ik mijn hyves wel terug heb en er verder niets belangrijks in mijn msn te vinden is, kom er dus gelukkig wel overheen Die afscheiding word hier ook steeds heviger, hoorde dat het er gewoon bij de laatste loodjes hoort.. Inleiden ben ik nog niet mee bezig, ik zit nog af te tellen naar week 37 @Burning: Je zou inderdaad denken dat hackers geen eigen leven hebben, waarom zou je anders mensen die je nieteens kent zoiets aandoen (ok, nu klinkt het wel heel erg heftig.. )
BurningKarma geen idee of ik die keuze mag maken, ik zal eens gaan vragen hoe dat nou allemaal zit aanstaande vrijdag als ik weer moet. Saskia logisch hoor, ik hoop het ook niet maar hou er rekening mee aangezien mijn dochter ook een week overtijd was en de tweede meestal nog later komt....zucht...
@ Saskia: Wij mogen dramatisch zijn. We zijn zwanger... Misschien die hacker ook wel en is ze al kei lang op verlof en verveelde ze zich.
@ lafo: koortslip wordt niet erger in elk geval! Gelukkig maar! @ Burning: bij ons laten ze je max tot 42 wkn lopen, maar in de omgeving ook wel tot 43. @Saskia: Kun je je wel beveiligen tegen die #*!@hackers? Enne.. daar mag je best dramatisch over doen! @Lafo: lekker he? die afscheiding, loop je in de winkel ofzo en voel je vanalles lopen...jak! Mijn dochter slaapt, geen buikpijn meer, hopen dat het klaar is nu.
@Francis: Wat fijn dat je dochter weer lekker kan slapen zeg Wat die hacker betreft, heb nu overal een compleet nieuw msn adres dus buiten mijn msn kan hij verder nergens bijkomen.
Francis ik verschoon me dus een paar keer per dag want ben niet zo'n fan van inlegkruisjes maar lastig is het idd soms wel, zeker als je van huis bent, want denk soms echt weleens van me water haha maar dan is het een paar druppels....
@ lafo; vorige week heeft de vk een testje bij mij gedaan omdat ik een scheutje wittig vocht verloor op het toilet. Was dus afscheiding!! Echt zoveel per keer...onvoorstelbaar. Ik doe net als jij trouwens, ben ook geen fan van inlegkruisjes nu..
Ik verschoon me dus ook al 2x per dag, valt gelukkig nog mee.. Noujah ik ga wel bijna elk uur naar de wc en dat scheelt natuurlijk ook als ik elke keer alles wegveeg Lekker smakelijk onderwerp haha Zondag zijn we een hele dag weg, dus misschien dat ik dan wel maar inlegkruisjes meeneem..
Zo, een dagje even niet actief & je moet behoorlijk bijlezen zeg! Wat betreft seks, ook geen last van met mijn partner... hij vindt mij als zwangere bijzonder mooi en laat dat duidelijk merken! @francis: blij om te lezen dat het beter gaat met je dochter en ook dat je koortslip niet erger wordt. Ik hoop dat deze dan snel wegtrekt, dan hoef je niet een mondkapje op... want ik zag ook dat je precies 40 weken bent vandaag! Ik zou je bijna feliciteren, maar ik wens je liever toe dat de kleine aanstalten maakt! @Saskia: hackers kunnen irri zijn. Er zijn zelfs hele hackerscamps... de meeste hebben de schurft om de "gewone" internetgebruiker te pesten, ze vinden het veel leuker om grote sites etc te "kraken". Maar iemand die dat nog niet kan, ja die begint bij de kleine man/vrouw. Met alle gevolgen van dien... dat is niet leuk! Hier voor de rest... veel last van (af en toe pijnlijke) harde buikjes. Niet extreem, het houdt niet aan dat het overslaat in meer. Jammer... nou ja, gelukkig heb ik wel allemaal gezellige afspraken nog staan voor de aankomende dagen... dus vermaak me wel! (Maar zeg ze net zo lief af als het hier wel echt begint )
@Mejosje: Lijkt me vervelend al dat "voorwerk" wat niet doorzet, gelukkig ga je toch een aantal gezellige dagen tegemoet Hier: Vandaag 36 weken, nu nog maar een week tot de 37 weken mijlpaal. Moet nog wel het een en ander doen in huis, maar heb er gewoon geen zin in.. Alles wat met de baby te maken heeft is wel op orde, maar badkamer soppen enzo bah Maargoed elke dag iets doen en dan komen we er ook wel Verder af en toe wat harde buiken, maar nog niet pijnlijk ofzo.
Hier ook geen fan van inlegkruisjes. :S Over een half uurtje naar de dokter. Beeb is rustig vanmorgen. Soms denk ik dat ze net als dr vader is, die is ook zo rustig. Jammer alleen dat ik me dan meteen weer zorgen maak. We wachten lekker verder.
Burningkarma als de beeb rustig is zeggen ze dat het dan weleens kan komen dus.....fingers crossed! Mejosje ik plan ook nog allemaal uitjes hoor, ga niet binnen zitten wachten, alleen bepaalde dingen doe ik niet zoals een verjaardag volgende week op 1,5 uur rijden...daar heb ik geen zin in aangezien ik de vorige keer binnen 4,5 uur ben bevallen en ik nu echt in het zh moet bevallen en de tweede gaat vaak 2x zo snel.... Saskia ik ben aan het strijken, blegh...
Net geweest naar de gyn, getoucheerd (ook niet fijn overigens) en geen ontsluiting. De baarmoedermond was nog niet rijp. Ze kon op de echo alleen geen vruchtwater zien dus ik moet nu om 2 uur naar triage. Dan zal ik daar wel te horen krijgen of ik ingeleid word of niet. Word er een beetje eng van maar het zal vast goed komen.