De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Oh, wat spannend! Misschien toch al heel snel aan de beurt!
    In elk geval alvast veel sterkte straks!

@de rest, moet even teruglezen hoor....gaat snel hier!

Tot later!

2. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nou mag ik me ook melden hier? :)
    Sinds dinsdag nacht begonnen de lichte weeën hier!! Om 06:30 verloskundige laten komen en ze ging inwendig onderzoek doen maar helaas geen ontsluiting en me baarmoedermond was wel rijp. Maar dit waren geen goeie weeën grrr echt irritant dus.
    Rond 08:30 waren ze ook ineens weg....en rond 16:30 kwamen ze weer regelmatig elke 6 min duurde 35 sec dus helaas veel te kort.

En nu heb ik niks meer :( erg balen dus want je verheugt je eigen erop! En ik heb me kids al vanaf dinsdag bij opa en oma afgezet dus zit een beetje alleen thuis te niksen.

De rest van de dames erg veel succes met de laaste loodjes!

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @Stef: Welkom!

@Lafo & Saskia: Ik doe enkel nog de was (en strijk niets meer... K* werk). Stofzuigen, schoonmaken etc etc; men kan me de pot op! & De pot spoel ik af en toe een beetje chloor door met een borstel langs de rand. De rest komt wel weer als ik flexibel ben of ik kijk mijn liefje even aan of hij het niet even wil doen (want uit zichzelf?! hij ziet het gewoon niet). Gelukkig voelt hij zich de laatste tijd geroepen om steeds meer te doen :)

Een verjaardag op 1,5 uur rijden trouwens zou ik ook niet doen meer, maar iets wat 45 minuten rijden is (zoals ik maandag nog heb gedaan) dat vind ik prima gaan. Zit wel te twijfelen of ik zin heb in veel feestgedruis om me heen. Heb nog al wat feestjes staan de aankomende dagen... twijfel, twijfel, twijfel.

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @ Mejosje: Je hebt groot gelijk. Ik probeer ook zo min mogelijk te doen en mannetje moet ook maar eens de handen uit de mouwen steken. Gelukkig doet ie het wel maar moet er idd ook altijd naar vragen.

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Met beeb gaat alles goed, ze lijkt het nogal naar dr zin te hebben maar ze willen toch gaan inleiden omdat ik blijkbar geen vruchtwater meer aanmaak. Het water was trouwens ook niet gebroken. :S Ik vind het eng en spannend tegelijk.

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    bkarma weet je ook al wanneer? spannend.

6. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Oops, vergeten te schrijven haha. Morgen ochtend om half 7 moeten we bellen en als ze geen storm bevallende vrouwen binnenkregen mag ik meteen komen.

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    leuk leuk!good luck!
    hier is het nog steeds hetzelfde. ik ben vandaag alsof ik verdofd ben, heel erg slapperig. bleef ook heel lang in bed liggen. omdat t opstaan zo pijn doet. ik denk dat ik ook overtijd ga. dat volgens de termijn echo. maar volgens mijn eerste echo en mijn eigen berekeningen, en tempretuur etc moet ik pas 15de 40wkn zijn. en ik heb altijd gelijk!hahaha

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @Burningkarma: het zal wel mannen eigen zijn! :) Ik ken maar weinig verhalen dat er iets gedaan wordt zonder voorgaande vraag & Gelukkig gaat het met de kleine helemaal goed. Wanneer gaan ze je inleiden?

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    hahaha... te snel gereageerd! Niet goed verder gelezen... pfff! Succes dan morgen :)

10. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    @ Burningkarma; Spannend, ineens wel heel dichtbij! Succes!!!

@ mejosje: barst ook van de feestjes, vind er niks aan, alles gaat een beetje langs me heen. Volgende week zelf nog jarig, hou het klein als ik er nog loop...

@ Belize: zou fijn zijn als je dan toch voor de 15e bevalt, zeker als je je niet zo goed meer voelt..

@huishouden.....Geen zin meer in, doe nog wel veel zelf, maar mijn man helpt ook wel mee als ik hem vraag... Vind het wel fijn om alles bij te houden nu.

Hier vandaag dus uitgeteld! Nog geen tekens van naderende bevalling...helaas! We wachten geduldig af...

@ iedereen: succes nog even!!

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Francis ik durf je bijna niet te feliciteren met je 40 weken...

Burnngkarma, wat spannend zeg!
    Morgen misschien wel inleiden, nou meid wens je heel veel succes toe en dat je maar snel je kleintje in je armen hebt!

Stef welkom hier, wel vroeg al weeen (jaloers haha) hier namelijk nog niks van dien aard.
    Ben je ook eerder bevallen van je andere 2 kinderen?

Mejosje ik doe best wel wat nog in huis, heb een harige hond en een kind lopen dus helaas moet ik wel, mijn man komt altijd laat thuis en is niet zo heel erg behulpzaam, als ik het 'm een aantal keren vraag dan wel haha.

Nou meiden ik was vanmorgen niet lekker, benauwd en diarree, gelukkig voel ik me nu weer beter, alleen een beetje moe...

12. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Burning: Spannend zeg, misschien heb je binnenkort je wondertje wel in je armen.

@Stef: Welkom hier :)
    Heel irritant zeg al dat voorwerk wat niet doorzet..

@Mejosje: Ik doe eigenlijk vrijwel alles nog, alleen dan allemaal in slakkentempo en veel pauzes ;)
    Maargoed jullie lopen natuurlijk wel een stukje voor op mij..

@Burning: Jeetje word nu echt heel spannend zeg, gelukkig dat met beeb alles goed was :)
    Morgen ochtend al, morgen rond deze tijd kan jij je wonder waarschijnlijk al in je armen houden!

@Belize: Ik hoop dat de kleine toch wat eerder komt als je je niet goed voelt..

@Francis: Toch overtijd dus, ik hoop dat het voor jou ook heel snel mag gaan beginnen.

13. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    @buringkarma: Spannend morgen heel veel succes hopelijk heb je snel de kleine in je armen!

@lafo: Je hoeft echt niet jaloers te zijn ;) want je weet helemaal niet wanneer het nou echt doorzet je zit eigelijk beetje vervelend te wachten. De eerste is met 38.5 geboren en de 2e precies 38 weken dus jah die wilde ook graag eerder komen :) Maar deze houd er blijkbaar van om ons nog even te pesten!

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ze komen wel steeds eerder waarschijnlijk!
    Amy kwam met 41 weken dus denk dat ik nog wel even moet...

15. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nou de hoop is me eigenlijk wel beetje in de schoenen gezakt helaas! Ik verwacht niet de dit kindje eerder wil komen! Het zit nog prima geloof ik.

41 weken is inderdaad wel heffie maar je kunt er beter vanuit gaan dat je er overheen gaat dan zoals ik 2x eerder bevallen en als ik er nu over de 38 weken heen ga ga echt balen omdat ik verwachten dat deze ook eerder komt! En als ik dan tot 41 weken moet lopen zijn die laaste 3 weken behoorlijk lang verwacht ik :)

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja dat klopt, maar toch vind ik die laatste weken echt killing.....de eerste 36 weken gingen mega hard maar deze weken kruipen echt voorbij....

17. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @francis: mensen in je omgeving verwachten hopelijk niet van je dat je ook nog serieus iets met je verjaardag gaat doen? Dat je het allemaal lekker een beetje laat afhangen van hoe je je voelt? Of wil je ook echt eigenlijk wel iets doen?

Ik denk trouwens ook dat ik even geen feestje meer afloop, denk dat ik een goed excuus heb ;)

Over de tijd die uberhaubt voorbij gaat, kruipt het aan de ene kant voorbij... maar de dag is ook zo weer om en dan zit ik weer 's nachts achter mijn laptoppie omdat ik weer eens mijn buik ging omdraaien, daarmee er weer achter kwam dat ik naar de WC moest en zo niet meer in slaap weet te vallen... en een schatje naast me heb liggen die enorm aan het snurken is, dat is ook niet bevorderlijk :D

18. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Pff klinkt lekker bekend! Alleen heb ik helaas ook nog eens een onrustig gevoel in me benen erg appart en irritant gevoel!!
    Gelukkig kan ik morgen lekker uitslapen dus zit nu poker op tv te kijken en ga zo maar eens de DS erbij pakken :)

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    En....valt hier nog wat te beleven? Pfff....dat onrustige gevoel in m'n benen ken ik..heel irritant.

20. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    @ Mejosje: Nee hoor, ouders en vriendinnen komen even voor een bakje koffie, maar geen feest meer hier!

@Chicken en stef: Die kriebels ken ik ook, erg vermoeiend en irritant.

@ de tijd: ik moet zeggen: ik kan de tijd wel wegkijken!!! Maar toch ook steeds weer het gevoel van: Jeetje, al weer een week om! Beetje dubbel dus.

Hier vandaag flink aan de diarree sinds vannacht. Of mijn dochter heeft me aangestoken of het is het betere opruimwerk...
    Ik hoop het laatste! We wachten af!

Deel Deze Pagina