De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    burningkarma zal wel worden ingeleid vandaag?

Dat onrustige gevoel is dat misschien restless leggs?
    Ik heb het ook maar meer krampen...

Mejosje hoe herkenbaar allemaal van dat niet kunnen slapen...heb ook een vent die enorm snurkt de laatste tijd, of het valt nu pas op....
    Soms ligt hij zelfs op de bank omdat ik er niet van kan slapen...

Vandaag controle gehad bij de gyn, helemaal gecheckt, alles was goed alleen een verhoogde bloeddruk maar dat komt omdat ik me druk maak over van alles en nog wat..denk ik.
    Moet ik gewoon niet doen.
    Benauwdheid is vorm van hyperventilatie want hij kon gelukkig niets vinden....

Ga wel me laten vaccineren tegen de mex griep, vanwege mijn vorige bevalling (3,5 liter bloed verloren) ben je toch een stuk zwakker dan een ander en dan zo'n griep er bovenop leek de gyn het verstandig om het wel te doen.
    Volgende week moet ik.

2. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Zal ook maar eens weer wat van mezelf laten horen.

Op maandag 26 oktober om 17.34 is onze dochter Roxeanne thuis geboren.Helaas verloor ik veel bloed en had een subtotaalruptuur en ben direct met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
    De volgende dag werdt helaas ons meisje ook opgenomen op de kinderafdeling omdat ze problemen had met haar bloedsuikers.Na een weekje ziekenhuis zijn we beide afgelopen maandag ontslagen en konden we lekker naar huis.

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Marlies gefeliciteerd, wel een zware bevalling zeg!

4. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    @ lafo: vervelend van je bloeddruk. Dat je je druk maakt, is zo lastig af te remmen he? Gedachten laten zich niet zo makkelijk sturen en al helemaal niet onder invloed van hormonen....

@ marlies: Gefeliciteerd! wel vervelend dat julllie zo'n moeilijke start hebben gehad! Toch lekker genieten nu!!

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Francis dat is heel lastig, zit nu ook lekker rustig op de bank, heb me voorgenomen om me minder druk te maken, we zullen zien of het helpt haha.

6. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Succes Lafo! Geniet in elk geval van je rust!

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja doe ik, mijn kleine meid zit op het kdv dus heerlijk rustig haha!
    Met jou verder alles goed?

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @Lafo: Ik wist altijd al dat mijn liefje een goede snurker was, maar over het algemeen niet zo'n last van, behalve toen ik zwanger werd... ineens begon ik me eraan te ergeren omdat ik steeds lichter ging slapen!
    Vervelend van je verhoogde bloeddruk; je moet je ook niet te veel zorgen maken... meestal komt altijd alles links om of rechts om wel goed!

@Marlies: allereerst gefeliciteerd natuurlijk! Hoop dat alles, ondanks de ziekenhuisopname nu goed is en lekker thuis kan genieten van je kleine!

9. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Ja, mijn dochter is ook lekker bij de oppas. Heerlijk!
    Het rommelt hier de hele dag al, maar zet niks door. Veel buikpijn en steeds harde buiken. Doe het lekker rustig aan dus...

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hoop t vandaag doorzet francis!

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @francis: Ik hoop ook dat het doorzet voor je vandaag!

12. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Dames, bedankt, ik hoop het ook!
    Het is nog steeds rommelen hier. Gewoon geen lekker gevoel,Vervelende harde buiken, maar nog niet echt actie. We zien wel!

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mejosje ik denk dat dat ook hier het geval is dat ik me er nu meer aan erger ook omdat ik slechter slaap.
    Dank je wel, het komt ook allemaal wel goed!
    Voel me alweer een stuk beter!

***stuurt wat actie naar Francis***

14. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Moet het echt even kwijt: De kleine zit me nu lekker dwars. Bij elke stap voel ik mijn bekken bewegen en de tranen biggelen me echt over mijn wangen. Als ik lig is het prima te doen allemaal... hebben jullie hier toevallig ook af en toe last van?

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee meid niet echt, het lijkt me een vorm van bekkeninstabiliteit, heb je daar eerder last van gehad?

16. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Noop, eerste zwangerschap en voor het eerst dat alles zo los lijkt te zitten met lopen...

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Weet je wat het is met bi vaak is dat zo dat je daar al eerder last van hebt en juist later weer wat minder dus dan zal dat het idd niet zijn, heb geen idee, wanneer moet je weer voor controle?

18. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Heb een beetje lopen googlen natuurlijk. En het zit alleen bij mijn bekken... het straalt niet uit. Ik denk dat het gewoon wel vermoeidheid zal zijn. Heb niet stil gezeten vandaag en een heel stuk gefietst o.a., was wel pittig... misschien dus ook niet zo handig geweest!

Moet donderdag weer naar de vk! Hoop eigenlijk dat de kleine daarvoor al aanstalten heeft gemaakt en dat de hel doorstaan is :D

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    herkenbaar. inc de tranen. het is voor mij bekkeninstabiliteit. tenminste r een vorm van.

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik ga nu maar gewoon lekker liggen tv kijken en kijken of het door rust morgen weer een beetje weggetrokken is. Dank iig!

Deel Deze Pagina