De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Lafo: Fijn dat alles weer goed was bij de gyn :)

@Marlies: Klinkt heel heftig zeg, gelukkig dat jullie ondertussen weer thuis zijn.
    Gefeliciteerd met je dochter!! :D

@Francis: Hopen dat het voorwerk nu snel overgaat in het echte werk ;)

@Mejosje: Jeetje wat vervelend zeg..
    Ik ken het (nog) niet, maar ik hoop dat het gewoon komt omdat je idd teveel gedaan heb..

Hier: Had vandaag zowaar de energie om eens uitgebreid te zuigen en te dweilen, in de avond zelfs nog even samen de stad in geweest.
    Helaas is mijn energie nu opeens als sneeuw voor de zon verdwenen, word vandaag vroeg naar bed denk ik..
    Verder morgen lekker een dagje naar de ouders en schoonouders, ook nog even langs wat vrienden.
    Ik zal zelf morgenavond dus ook wel erg rustig zijn ;)

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ff urgent een vraag:hoe pijnlijk zijn de weeen?ik heb nu na een uur met 7mn afstand zachte samentrekkingen gehad. en nu een constante wee. ietsje pijnlijker en zonder pauzes. maar t valt allemaal wel mee.

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    dit kan geen harde buik zijn volgens mij. pfff. heb helemaal geen ervaring.

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Een wee is zeer pijnlijk op een gegeven moment.
    Komt eerst niet zo vaak dan steeds vaker en dan moet je ze ook echt wegpuffen, ik zou het je niet kunnen vertellen, misschien komt het erge nog....

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Heerlijk Saskia die energie, hier vandaag totaal geen energie helaas.....

6. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    thanks lafo! Kom maar op met die actie! Fijn dat je weer goedgekeurd bent!

@ mejosje: Klinkt als bi. Heb er beide keren last van gehad en zeker op het laatst voelt het of je bekken uit elkaar knalt! Erg rot! Wel even in de gaten houden hoor!

@ belize: hoop voor jou dat het idd het echte werk is! Succes in elk geval!

@ hier: Het komt en gaat hier een beetje. Dan weer een uur flink gerommel, dan weer een poosje niks... Misschien vannacht als ik lekker tot rust kom.... Ga dus zo lekker naar bed, beetje tv kijken en dan slapen!

Truste allemaal!!

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja de meeste bevallingen beginnen 's nachts Francis dus wie weet!

Hier ook harde buiken maar niks ernstigs hoor, ben wel weer blij met wat actie!
    Het was de laatste tijd erg rustig haha.

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    denk van niet. helaas. het was niet zo pijnlijk. nou ik bedoel, wel te doen. en nu is het bijna helemaal weg. vals alarm. ik belde niet naar ziekenhuis. zou nu genant zijn. maar goed, het was tenminste iets!!!!

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik heb nu wel duidelijk minder last... paar uurtjes slaap! We houden het in de gaten iig.

&francis: Blijft het een beetje aanhouden? Succes iig...

10. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier weer alles rustig...Hopenlijk was dit dan het betere voorwerk.

Belize en mejosje, nog gerommel aan die kant?

11. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Goedemorgen allemaal,
    Wat een vreselijke nacht zeg!
    Gisteravond had ik opeens kleine steekjes aan de linkerkant tussen me ribben, niets ergs alleen een beetje irritant.
    Ga ik in bed liggen schieten er opeens hele felle steken in, kon me gewoon niet meer omdraaien en niet meer overend komen.
    Na een half uur met veel pijn en moeite overend gekomen en kon ik op me andere zij gaan liggen..
    Hele nacht geprobeerd op die ene zij te liggen, maar af en toe lag ik toch verkeerd en weer die steken.
    Had snachts al last van mijn heupen, nu wist ik halverwege de nacht helemaal niet meer hoe ik moest liggen.
    Ben nu dus doodop omdat ik hierdoor zo slecht geslapen heb :(
    Ik hoop dat die steken vanavond wel weg zijn, denk dat er een zenuw ergens klem zit..

einde ego bericht..

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    saskia misschien heb je wel veels te veel gedaan meid, eist z'n tol.

Belize ja misschien wat voorwerk, wie weet heeft het al 1 cm opgeleverd.

Francis jammer dat het niet doorgezet heeft, vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Hier alles "lekker" rustig.

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Goodmorning!

@francis: jammer dat het niet heeft doorgezet! Hopelijk was het idd het betere voorwerk.

@Saskia: Vervelend van die steken. Miss ook een dagje rustig aan doen? Wellicht levert het wat op voor de komende nacht...

Op de normale "pijntjes" na, alles hier als bijna vanouds! Jammer genoeg geen voorweeen, harde buiken of iets in de richting dat ik weer miojn lichaam opbouwend terug krijg ipv in dienst sta van onze lieve kleine frummel!

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    saskia; steken en pijnen, niet kunnen omdraaien...allemaal me bekend. ja, rustig aandoen. dat zijn de 'kwaaltjes' van de allerlaatste tijd van je zwangerschap.

hier nog steeds zwaar gevoel op buik. maar geen activiteit.behalve pijnlijke darmen dan....

jammer nog geen baby nieuws vanachtend hier zie ik...nog ff volhouden dan dames...

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Pijnlijke darmen is iets wat ik tot nu mijn hele zwangerschap niet heb gehad... Ben dan ook niet jaloers! Behalve als het ook bij het voorwerk voor het echte werk is, dan wil ik graag ook piojnlijke darmen :D

Hier begint ondertussen iedereen te bellen met hoe staat het ervoor, hoe voel je je en ben ik al oma, tante, surrogaat iets etc...

16. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Krijg al meer last van me schaambotje, geen pretje maarja nog een paar weekjes!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mejosje herkenbaar dat bellen, soms word ik er echt gek van....

Ja

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik wilde verder zeggen dat het wel weer eens tijd word voor babynieuws!!!

19. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Pff gaat het hier snel met kletsen!
    Hier helaas helemaal geen gerommel meer :( Gisteren zijn de kinderen weer lekker thuis gekomen nadat ze 3 dagen bij opa en oma zijn gebleven. Maar pff wat een drukte ineens moest weer even wennen ;)

@mejosje: Dat bellen is vreselijk herkenbaar vooral van me me moeder nu! Die weet natuurlijk dat het heeft gerommeld en vraagt elke dag wel 3x hoe is die nu is...ze bedoelt het lief maar af en toe.

@lafo: zeker tijd voor baby nieuws we moeten beetje moed erin houden!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja wat zou het toch verrekte handig zijn als je weet wanneer je gaat bevallen!
    Mensen met ks ben jaloers (niet op de ks maar vanwege de datum haha)

Deel Deze Pagina