De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Wat je zegt Lafo: wisten we maar een datum!! Leek me heerlijk!

En ik weet niet of jullie hyves hebben, maar mijn aantal keren bekeken schiet omhoog!! Ze bellen dus niet, maar gluren mee op Hyves hier...

Hoe is het hier met iedereen vandaag?? Alles nog rustig?
    Wil wel eens baby's zien, inclusief de mijne!!

Alles begint me zeer te doen nu. Mijn buik is helemaal beurs, mijn blaas lijkt wel uitgescheurt door het koppie, mijn bekken valt bijna uit elkaar.... Heb alleen bijna geen maagzuur meer sinds van de week!! Dat is wel heel positief!

Nog maximaal 12 dagen....

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo ben ik ook aan het aftellen hoor Francis, nog max 2,5 week en klinkt eigenlijk best lang maar ook weer niet haha.

Hier ook hyves en idd allemaal mensen die meespieken, logisch hoor haha.

Ik word ook best veel gebeld maar meer door m'n ouders en schoonfamilie.

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Lafo: Kan ook lekker zijn zo'n rustig dagje ;)

@Mejosje: Heb vandaag inderdaad maar even rustig aan gedaan :)

@Belize: Lijkt me ook niet zo leuk, dat zware gevoel en pijnlijke darmen..

@Francis: Nog 12 dagen, klinkt lekker kort maar als je erop moet wachten zijn het erg lange dagen..
    Ik hoop voor je dat je ze niet meer vol hoeft te maken ;)

Hier: Vandaag wel iets wat op weeen leek, maar helemaal niet zo heftig..
    Voorwerk?
    Het kwam wel in golven en ik voelde het ook een beetje in me benen, maar kan nou niet zeggen dat ik het heftig vond..
    Was denk ik ook maar een minuut of 40 elke paar minuten en daarna niets meer.
    Verder lekker dagje weg geweest, maar mezelf wel rustig gehouden.
    Vond het wel erg fijn om weereens even eruit te zijn :)

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Klinkt wel als voorweeen, als het nog uit te houden valt is dat het meestal, echte weeen moet je echt wegpuffen.

5. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hoorde ook dat het misschien indalingsweeen konden zijn, tja geen ervaring dus ze kunnen me alles wijs maken haha.
    Weet alleen dat ze zo licht waren dat ik ze niet hoefde weg te puffen, zat steeds net tegen pijnlijk aan en dan zakte het weer weg.
    Dus vandaar dat ik ze al niet als echte weeen vond aanvoelen.

6. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Hier ook nog geen nieuws. Wel ineens twee dagen achterelkaar last van maagzuur, niet echt lekker... maar gelukkig wel een familiepak rennie in huis en heb er maar 1 nodig om er weer vanaf te komen.

Ben blij dat ik niet de enige ben die last heeft van nieuwsgierige aagjes. Ik heb wel hyves, maar daar doe ik al meer dan een jaar echt helemaal niets meer mee... net als facebook trouwens, dus daar heb ik geen gluurders!

@Lafo & Francis: ook ik zou graag van te voren willen weten wanneer de frummel zin heeft om uit mijn buikje te komen. Ookal zegt iedereen dat je niet moet gaan zitten wachten, je doet het toch... heeeeeel irri!

@saskia: Goed dat je het even een dagje rustig aan hebt gedaan. Ik hoorde gister van mijn schoonzusje alles wat je in deze periode teveel doet krijg je met een klap na de bevalling terug... dus ik ga het ook hier maar slakkentempo houden. Wil na de bevalling wel kunnen genieten van mijn kleintje!

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Op hyves heb ik het nog niet zo erg, al die nieuwschierige mensen..
    Maar kwam gister dus ergens waar ook een stel vrienden aanwezig waren en meteen ging het over mijn buik haha.

Hier trouwens een heerlijke nacht gehad, ben weer helemaal bijgekomen ;)
    Vandaag komen er een heel stel vrienden en kids eten, dus straks samen met ventje even opruimen..
    Ik zorg wel dat ik lekker rustig aan doe, wil vanavond ook nog energie over hebben ;)

8. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nou na mijn rommeldag hebben we even samen geklust zeg maar want dat zou nog wel eens kunnen helpen maar helaas niks helpt :(

Verlies wel elke dag een slijmprop jullie ook??

@Saskia1982: Ik heb van iedereen het idee waar ik ook loop dat ze behoorlijk naar me buik kijken en daarna naar me zoontje met de gedacht pfff die heeft de laaste tijd niet stil gezeten ;)
    En dat is straks super raar als je bevallen bent want dan probeert iedereen stiekem in de maxi-cosi/kinderwagenbak te kijken! Dan sta jij niet meer in het middelpunt

@lafo: Tsja aan de ene kant zou ik graag willen weten welke datum de kleine komt maar aan de andere kant zou je geloof ik ook echt gek worden! Want dan ben je echt goed aan het aftellen! Vind deze manier toch leuker en spannender!

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @Stef: ik heb volgens mij zelfs nog niet iets van de slijmprop verloren... maar de vk meldde dat dat ook niet hoeft, kan allemaal op het laatste moment komen als de kleine besluit zijn of haar aantreden te maken!

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mejosje gefeli met je 39 weken!

Stef, slijmprop nou dan zeggen ze toch dat het kan beginnen?
    Ik hoop het voor je, hier wel slijmverlies maar geen slijmprop.
    Die gedachtes herken ik, mijn meiden gaan straks ook maar 1,5 jaar verschillen, ach ik laat ze lekker denken haha.

Saskia hier ook op verjaardagsvisite geweest en dan begint iedereen idd over je buik, maar vind het niet erg.
    Wel een raar idee dat ik de meeste mensen in de tussentijd niet meer ga zien en straks dus wel maar dan met de beeb in me armen!

Hier alles rustig, geen gerommel helaas.

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hier weer een slechte nacht met hogebloeddruk, voorweeen, tranen en ziekenhuis bezoek. maar alles was goed. om 1:15 was ik weer thuis in bed.met kiespijn. maar zo kon ik ff de verloskamers zien waar ik uiteindelijk zou bevallen. en ik moet zeggen dat die hier goed geregeld zijn. ruime kamers die als huiskamers ingericht zijn met tv boven je bed, en grote badkamer waar je overal leun dinges hebt(met bekkepijn zo aangenaam)en overvloed aan schone lakens doekjes washandjes en kraamverbandjes. je hoort helemaal niks van buiten, je merkt niks van bevallende lotgenoten in de andere kamers. heel aangenaam allemaal. en natuurlijk in de hoek staat het bedje van de baby. heel leuk hoor! aardige mensen ook. top.

12. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    @ mejosje: beroerd, dat maagzuur. Ben blij voor je dat de Rennies helpen, scheelt weer een beetje!

@ saskia: Heerlijk dat je zo'n goede nacht hebt gehad, doet je goed!

@ Stef: hier nog niks van een slijmprop verloren...

@ Lafo: Vond het gister op de verjaardag van mijn zus idd ook wel een grappig idee dat ik ze nu weer zie zonder buik, met volle wieg!

@ Belize: Wat vervelend dat het nu nog zo rot loopt allemaal...
    Wel fijn dat je je op je gemak voelt in de verloskamers, toch wel belangrijk straks!!

Hier vandaag niks gedaan, op een klein wandelingetje na. Alles nog rustig...

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Francis wat jammer dat er nog niks is begonnen, misschien frambozenbladthee (hoorde dat het de bevalling kan opwekken)

Belize tsjonge wat een nacht meid, nu weer thuis dus.
    Doe maar rustig aan meid, lijkt me niet prettig allemaal!

14. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @ Belize: klinkt erg heftig! Jammer dat de voorweeen niet hebben doorgezet. Ik zie nu dat je bent uitgerekend... dus het zou niet heel gek zijn geweest. Wel prettig dat de sfeer goed is om te bevallen. Ik heb geen idee hoe een verloskamer van het ziekenhuis eruit ziet hier. Nou ben ik ook van plan om het allemaal lekker thuis te doen, maar je weet het maar nooit.

@francis: trek je het nog een beetje?

@Lafo: Dank je, maar ik had de 39 weken liever niet gehaald... ik wil dat hij/zij eruit komt :(

15. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    @ Lafo: kan wel eens langs de reformwinkel gaan vandaag, wie weet!! Bedankt voor de tip. Kun jij daar nog niet mee beginnen= Mag nou toch ook wel...

Mejosje, wordt er nu wel een beetje zat van hoor! Elke ochtend weer een beetje teleurgesteld dat er nog niks is, maarja, blijkbaar heb ik een fijn nestje daarbinnen... Ik ben benieuwd of het strippen a.s. donderdag werkt. Eerst maar mijn eigen verjaardag, dus ze mag nu nog wel 2 dagen wachten nog...

Hoe is het met iedereen verder. Alles nog rustig enzo...Weer geen babynieuws vandaag:(

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mejosje ja ik weet dat die 39 weken grens niet echt als een felicitatie aanvoelt, ik ga 'm vast ook halen woensdag ben ik bang...

Francis morgen jarig zie ik....spannend zeg.
    Op een ander deel van dit forum is er ook iemand bevallen op haar verjaardag, dus wie weet!
    Ik ga vanavond aan de Bitter Lemon!

17. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Lafo: Het is idd een appart gevoel dat ik nu veel mensen niet meer ga zien met mijn ronde buik, tegen de tijd dat ik ze weer zie ben ik moeder ;)
    Jammer dat het nog steeds rustig is bij je..

@Belize: Wat een vervelende nacht zeg, hoop dat afgelopen nacht beter is geweest..
    Wel fijn dat de verloskamers zo goed geregelt zijn, is hier gelukkig ook zo :)

@Francis: Lekker hoor zo'n rustige dag, nu maar hopen dat het snel gaat beginnen voor je.

Hier: Weer een lekkere nacht gehad, maargoed ik was ook echt moe na al die visite gister ;)
    Verder nog steeds alles hetzelfde..

18. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    @lafo: Ik heb met mijn 2 zoontje allebij 3 dagen bitter lemon gedronken brrr vies spul :)
    En daarna heb ik wonderolie geslikt (schaam) maar bij de eertse wonderolie om 16:00 gedronken om 22:30 vliezen gebroken.
    En bij de 2e 19:30 gedronken en om 0:00 weeen gekregen!
    Dus jah geen idee of het echt invoed heeft gehad maar ik geloof er toch een beetje in!

En toen het hier rommelde nu heb ik ook een beetje ingenomen maar toch niet geholpen helaas! Van die thee heb ik nog nooit gehoord! Owh jah hart van anannas eten moet ook helpen zeggen ze.

@belize: Vervelend dat je zo slechte nacht heb gehad!! Zou gek worden. Maar je weet nu wel hoe de verloskamers eruit zien dat is toch ook wel gerust stellend!

@Francis:Snap best dat je het zat begint te worden! Stippen is van horen zeggen ook geen pretje. Hopelijk geeft het misschien wel de zet tot bevallen.

Hier gaat het nog wel goed eigelijk gisteren erg druk geweest in het huishouden (nesteldrang) wat voelde ik me in avond erg slecht niet normaal ach jah eigenschuld ook!
    Vanmiddag om 16:30 naar de verloskundige ga vragen of ze even inwendig onderzoek wil doen om te kijken of het gerommel toch nog iets doet van binnen!

19. girl21

girl21 Niet meer actief

#2079 girl21, 9 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2009
    hoi meiden, lees hier af en toe wel ff mee, maar tot nu toe nog nooit een reactie geplaatst..

heb vanacht echt bijna niet geslapen, wat wel vaker voorkomt, maar gisteren de hele dag veel harde buiken gehad, en vanacht dus ook, en vanacht enorme krampen gehad.. bleh maar niks zet door he..

het vervelende vind ik dat opgeblazen gevoel, en die druk richting borst..daarom vraag ik me ook af of het wel weeeen kunnen zijn..

ben het wachten ook wel zat aan t worden, gewoon omdat ik graag mn kleintje wil zien!

weet niet of mijn krampen nu voorweeen zijn, of gewoon een verstopping in mn darmen.. hoop de weeen natuurlijk, maar we zullen toch weer moeten wachten..

sta vaak in twijfewl om de wonderolie te proberen, maar ben bang dat mn darmen van slag raken, en dat wil ik liever ook niet haha (ik zie mezelf liggen bij de bevalling;))

maar goed nog weinig mensen hier die toch al aan t bevallen gaan dus..

laten we met zn allen lekker hopen!!

20. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Oja vergeten te zeggen wonderolie is vies!!!!! Erg vies gewoon je neus dichthouden ik doe het dan met een beetje warme melk en veel roeren en snel in 1 slok weg werken!

Je gaat er zeker van aan de rees teminste bij mijn wel! Voordeel bij allebij bevallingen had ik met de persweeen nergens last van want was al leeg haha :)

Deel Deze Pagina