ja das ook weer zo haha nou ik kan wel eensgaan kijken in de winkel, misschien haal iki t toch nog op..
ja dat is ook nog zoiets ik kreeg het nooit mee!! Ging naar de Da om het op te halen mevrouw keek me aan en zei nee mevrouw dat hebben we niet grrrr paar min later ging me man en die kreeg het gewoon!!
ow.. en is t alleen bij de apotheek te krijgen? niet bij zon reform winkel? anders ga ik daar eens heen.. najah probeer vanmiddag wel even..
apotheek hebben sommige het wel en sommige niet. reform winkel geen idee eigelijk ik kom er eigenlijk nooit
Hallo laatsje loodjes-dames, hier een vraagje van iemand die het zware werk al een tijdje achter de rug heeft; ik was hoogzwanger midden in een hittegolf en hield, niet erg verrassend, heel veel vocht vast (echt heel veel). Nu zijn de meesten van jullie momenteel hoogzwanger; in de herfst/winter dus; hebben jullie ondanks de lagere temperaturen ook veel last van vocht of valt het mee? Sterkte de komende weken/dagen en ik hoop dat jullie allemaal een vlotte en voorspoedige bevalling hebben.
Met me andere zoontjes ook hoogzwanger geweest in de zomer en geen vocht vast gehouden dus kan ik er nu ook niet over mee praten helaas. Misschien de andere dames wel
in de zomer heb ik ook vocht vast gehouden maar toen was ik ni hoogzwanger.nu doe ik het ook maar nu komt t gewoon door de hormonen. en inderdaad: ik heb geslapen! echt waar! ik nam een warmdouche, warme doekjes en warmkleding en een paracetamol en ik kon ineens 5 uur lang slapen en daarna ff naar wc en dan weer gewoon slapen. ik wist ni meer hoe zoiets nou voelde. mejosje veel succes! ik hoop dat t doorzet. francis; als je vraagt aan je VK dan zou ze je wel onderzoeken?hier lijken ze alsof ze niks willen doen daarbeneden totdat je echt bezig bent.
Hier ook geen last van vocht, ook niet gehad... Mejosje: ik hoop met je mee!!! Belize: ik heb al een afspraak staan een dubbele, voor a.s donderdag, gaan ze kijken of ze kunnen strippen... Ben benieuwd... Moet wel zeggen dat ze tot nu toe nog niks hebben gedaan hoor! Hoe is het nu met je? Las dat je geslapen had, scheelt al weer een stuk denk ik?
helaas hier ook geen wonderolie te krijgen... weet iemand een online winkel die betrouwbaar is en wonderolie verkoopt? heb trouwens weinig last gehad van vocht vasthuden.. klein beetje nu, en in de zomer na mn vakantie wel iets meer, maar kwam denk ik door d warmte, en het vreemde eten..
Nou zojuist bij de verloskundige geweest en inwendig onderzoek gehad meer helaas is me baarmoedermond ook niet verstreken en stond nog ver naar achteren! Erg jammer maar zegt opzich gelukkig niks want vanavond kan het zomaar zover zijn! Wonderolie was hier ook flink zoeken want vele halen het uit de schappen! Elke drogist proberen of die het hebben en een apotheek moet je echt vragen want soms staat het ook achter de balie. Succes met zoeken ervan!
Ja zoiets paardenmiddel als het om laceer gaat Door de krampen in de darmen schiet dat over naar weeen zeggen ze.
Volgens mij verkoopt Etos wonderolie! Stef balen zeg, maar idd wat niet is kan nog komen! Vocht vasthouden, alleen een beetje dikke vingers, ben van Amy eind mei bevallen en toen hield ik meer vocht vast, hele dikke voeten! Francis wel spannend hoor dat strippen, hoop niet dat het nodig is, is dat erg pijnlijk dan? Bij mij wilde ze de vorige keer pas met 41,5 week strippen en toen was het gelukkig niet meer nodig! Belize lekker zeg zo lang geslapen, heb vanmiddag ook dik een uurtje meegetukt met mijn dochter!
ok, wonderolie! hahaha. nou, als darmkrampen weeen konden veroorzaken had ik al mijn baby met mijn spastische darmen. het zou bij me niet werken. maar laat me weten dan, of er een beweging komt, ben nu echt nieuwsgierig naar de wonderoliebeebs!
statistisch is het zo dat de kans op n bevalling op een dinsdag is het hoogste. en in het weekeind de laagste las ik op een amerikanse website. en het is bijna dinsdag!hoop morgen veel babynieuws hier!
@ Lafo: Geen idee of dat strippen pijnlijk is, maar zal wel niks zijn vergeleken met de bevalling, dus ik ga er voor!! Mijn moeder is 23 jaar geleden bevallen van mijn zusje met wonderolie. Was 3 dagen voor mijn verjaardag.. Als het strippen niets doet, haal ik wat op! @ Belize: ze zeggen het wel he, van dinsdag! We wachten af! Hier geen nieuws. Zere rug van de boodschappen doen, morgen klein feestje en weer afwachten...
Dinsdag oh wat spannend, zou wel goed uitkomen morgen, Amy logeert bij me moeder en ik hoef dan ook geen beslissing te maken of ik die inenting wil haha! Francis ja dat is waar als je eenmaal bevallen bent dan is alles een eitje haha.
@Stef: Hoe was het bij de VK vanmiddag? @Fruitella: De laatste dagen hou ik opeens vocht vast, daarvoor haast niets eigenlijk. @Belize: Lekker zeg zo'n goede nacht tussendoor, met al die slechte nachten leer je die wel waarderen @Stef: Jammer dat er nog niets is gebeurd, maar zoals je zegt kan het alsnog opeens snel gaan Hier: Vandaag lekker bezig geweest en tussendoor af en toe op de bank gehangen, merk toch dat alles wat zwaarder begint te worden nu Verder begin ik opeens veel vocht vast te houden, denk dat ik donderdag maar even aan de VK ga vragen of het normaal is dat het zo plotseling is.. Beeb is nog steeds lekker druk hier