Ik lees hier voor het eerst over wonderolie... klinkt wel een beetje wild western met alle kwakzalvers, maar wellicht werkt het toch als een wonder. Ik heb gister een lekker dagje voorweeen gehad. Het leek er echt even op dat het was begonnen, maar na een klein beetje progressie zwakte het helaas toch weer af... moe van alle spanning na 6 uur lang toch hoop te hebben gehad, wel een erg goede nacht gedraaid met maar 1x eruit Toch iets positiefs uit de vern**kerative voorweeen!
Wonderolie ik ga er denk ik niet aan beginnen haha, ik wacht wel heeeeeel geduldig af haha. Mejosje jammer zeg maar er is in ieder geval wat aktie, hier heel weinig helaas...
yes! heb eindelijk een super nachtr gehad.. slechts 1 keer hoeven plassen, en verder alleen maar geslapen! en dat tot 10 uur vanmorgen! hmmmmm heeerlijk! verder rommelt het hier nog steeds een beetje, maar daar blijft het ook bij.. vanaaf nog even weg, dus hoop dat het een lekker dagje wordt, en dat ik t vol houd.. we shall see verder nog niemand aan t bevallen? het is tenslotte weer dinsdag he
Ha meiden. Ik heb hier zelf nog een tijdje geklaagd en ben morgen alweer 2 maanden mama. Ik wens jullie héél veel sterkte met de laatste loodjes. Ik had het zelf ook best zwaar toen en toch kwam de bevalling op een moment dat ik het niet verwachtte. En op een vrijdagavond, trouwens..dus dat er in het weekend minder beebs worden geboren ging voor mij nietop Je beebje komt, wanneer het komt! Succes!!!!!
@Heleen: nog gefeliciteerd! Jammer genoeg kan er echt weinig gedaan worden aan het feit dat je geen invloed hebt op wanneer de kleine geboren gaat worden. Ach ja, als mensen graag willen geloven in wonderolie zie ik het probleem niet... net zo min in acupunctuur, bitter lemon, ananasharten en alle andere dingen. Houd je tenminste een beetje bezig, want verveling slaat af en toe wel snel toe. De baby's die trouwens deze week op vrijdag zullen worden geboren, wellicht wel een van de klagende mama's hier, zijn vrijdag de 13e kindertjes! Bijna alles beter dan aankomende woensdag op sint maarten!
Ik ben gelukkig ook niet bijgelovig, de reden dat ik het niet zo leuk zou vinden is dat mijn vriendin haar dochtertje dan jarig is, heb vandaag ook 2 verjaardagen, dus vandaag maar even niet! Over verjaardagen gesproken, Francis van harte gefeliciteerd!
hier geen verandering, maar ik kon weer slapen met een paracetamol. vanmiddag naar VK. gefelici francis met je verjaardag!
@Mejosje: Wat vervelend dat het niet doorgezet is, gelukkig heb je daarna wel een goede nacht gehad wat ook erg fijn is @Girl21: Wat fijn dat je goed geslapen heb @Hellen: Nog gefeliciteerd! @Belize: Succes vandaag bij de VK Hier: Ook weer lekker geslapen Begin opeens veel vocht vast te houden, zal donderdag bij de VK maar eens vragen of het normaal is dat het opeens zo snel gaat.. Verder nog steeds alles goed hier
Hier helaas nog steeds geen beeb Wel een goeie nacht doorgeslapen misschien iets te goed! Ik werd namelijk pas voor het eerst om 06:00 wakker en dacht me vrolijk om te kunnen draaien maar blijkbaar had ik de hele nacht op 1 zij gelegen dus me bekken kraakte aan alle kanten! Tranen stond in me ogen van de pijn. En het rommelt het nog steeds lekker door maar thats it! @francis: Feli met je verjaardag! Nog ff beebje dagje in je buik houden dus @hellen1971: Nog gefeliciteerd met de kleine! Hier kunnen we niet wachten totdat we allemaal bevallen zijn @mejosje: Die verveling herken ik inderdaad wel goed! Pff je zit ook gewoon de hele dag te wachten totdat het kindje komt tis gewoon heel erg
Ha dames! Even snel..... Bedankt voor de felicitaties, hier alles verder rustig. Ga nu op naar de strippoging van donderdag! Tot later!!
zo, heb toch nog de wonderolie gehaald bij de etos.. maar hoeveel hebben jullie genomen (de dames die het dan al eens hebben geprobeerd) ik ben echt niet van plan om 2 eetlepels naar binnen te werken! pfff das me veels te veel! b3egin denk ik met 1 thee lepeltje, kan altijd nog meer nemen toch?
haha girl21 toch maar wel beginnen eraan. Mijn eerste x had me man het gedaan in een beetje met sinas dronk het gewoon op en geen vragen meer! Maar toen ik de volgende dag was bevallen en ik zag het flesje ineens bleek meneer gewoon een scheutje erin gegooit te hebben! Dus echt geen 2 eetlepels! Maar misschien wel een sjuslepel de eikel goed ik was allang blij dat ik bevallen ben natuurlijk! Maar je moet het zelf weten ik was blij dat ik vanaf was en niet nog een x in moest nemen! Als je al ruikt wordt je al misselijk
haha idd het is wel errug smerig! najah ik houd het deze week gewoon bij mn ene theelepeltje in een glas jus'dorange, en dan zullen we zien.. ik dacht bij mezelf ach, probeer het gewoon, zon klein beetje kan toch geen kwaad!~ maar idd een half potje..pfieuw ben ik blij dat ik het zelf heb gedaan haha
@francis: gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je nog een hele mooie dag toe en hoop dat het gezellig was het bakkie met vriendinnen en ouders toch? @Girl21: succes met de wonderolie! Hoop voor je dat het een wondertje verricht Houd ons op de hoogte. @saskia: ja wat moet je in vredesnaam nog doen op een gegeven moment nog... ik mis mijn werk heel erg. Niet alleen gewoon het bezig zijn met briefjes tikken, vraagstukken oplossen, maar ook de interactie met collega's. Het mailen gaat wel door, maar is toch een beetje anders. Heb ondertussen hier een verse snert gemaakt, een stoofpot van lam en nu nog een sambal! Die laatste mik ik overal doorheen de aankomende dagen, wordt het eten lekker pittig... wellicht werkt dat! Gewoon de kleine met peper uitdrijven. & kijken of het daarmee ook meteen peper in zijn/haar kont krijgt
Mejosje: haha arm kind Maar ben jaloers op je met lekker warme snert!! Ik kan het niet maken of teminste heb het nog nooit gemaakt maar als ik nu naar buiten kijken denk ik jammie!! Eetse straks zou ik zeggen
Het is echt heel simpel hoor snert maken. Tijd is het enige wat je echt nodig hebt. Na het weken van de spliterwten is het voor de rest de ingrediënten gewoon een beetje in een pan pleuren en als laatste voeg je de worst toe als het allemaal een goed papje is geworden na een paar uur De kleine is in de afgelopen maanden wel al iets gewend. Ik houd van pittig eten... geloof alleen dat het met borstvoeding niet zo handig is met darmkrampjes. Maar goed, dat proberen we gewoon een beetje uit, door het rustig op te bouwen en kijken hoe de kleine reageert. Mijn schat heeft ook een looien kanaal, wellicht is het erfelijk? Als ik 9 maanden zonder rood vlees kan, kan ik vast ook wel de tijd van het geven van borstvoeding evt zonder pepertje!