De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

nou, hier nog niks, zelfs geen neiging om naar de wc te gaan.. dat is toch wel iets wat ik op zn minst mocht verwachten toch?

najah we wachten gewoon rustig af he

SNERT! jammie das nu iets waar ik echt zin inheb, das lang geleden zeg..

2. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nou zo beetje wonderolie geen idee of het dan gelijk effect geeft. Ik ga er ook niet vanuit dat je met 2 eetlepels per dag gelijk leeg loopt je zal maar op je werk zitten ofzo :)

Met de hoeveelheid die ik innam kan ik je met zekerheid zeggen je bent leeg ;)

3. girl21

girl21 Niet meer actief

#2123 girl21, 10 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2009
    haha ja maar daar heb ik t lef ook niet voor om zoveel te nemen....

ik hoef ook geen buikkrampen te hebben hoor, hoef niet aan de diarree, wil alleen graag weeen;)

zoals je via google leest, moet t toch vrij snel laxerend werken, maar dat gebeurt hier dus (gelukkig) niet direct!

denk sowieso dat t een aantal uurtjes nodig heeft, en je lichaam komt snachts tot rust, dus wie weet , breng ik de nacht door op de wc hihi (dan toch liever in t zh voor de bevalling:p)

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Girl ben benieuwd hoor of die wonderolie gaat helpen, zoja dan ren ik naar de Etos haha.

Belize hoe was het bij de vk?

Francis heb je een leuke verjaardag gehad?

Saskia volgens mij is dat wel normaal hoor dat je nu meer vocht vast houdt in deze laatste weken van je zwangerschap.
    Ik heb me trouwring ook af moeten doen.

Stef dat is pijnlijk, ik word iedere nacht wakker van die pijn en dan draai ik me weer om, krig nu wel steeds meer last van me bekken helaas....

Nou ik heb me ingeent en heb er weinig last van, misschien helpt het wel de boel op gang bij me haha

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik heb mijn hoofd dus echt gebroken over het inenten. Ik ben een "gezonde zwangere", die in haar hele leven nog nooit de griep heeft gehad... überhaupt ben ik nooit ziek. Dus na veel wikken en wegen, juist omdat ik mijn kleintje wel wil beschermen heb ik gebeld naar de HA; maar de eerste inenting-ronde is ik de week van 23 november hier... dat schiet natuurlijk niet op! Dan hoop ik echt al wel bevallen te zijn ook! Dus dan maar als jonge ouder van een kind jonger dan 6 maanden, pffff!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat laat zegdat inenten Mejosje....jammer dat zo de keuze voor je word gemaakt of misschien maar beter, dan hoef je ook niet te kiezen.
    In die week wordt mijn kleine meid ook opgeroepen, haar laat ik ook inenten en mijn man moet natuurlijk ook ingeent worden!

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Inenten: Vind het nog steeds moeilijk en ik neig nog steeds heel erg naar niet enten, wel wil ik me laten informeren over enten NA de bevalling..
    Blijft in elk geval erg moeilijk en persoonlijk..

Vanacht weer lekker geslapen, alleen vanmorgen weer ontzettend last van me heupen..
    Verder weinig te melden hier ;)

8. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Tsja hier nog iemand die het eigelijk gewoon niet weet! Ik ben ook bijna nooit ziek dus voor mijn idee hoef ik hem niet te halen!

Maar heb wel 2 jonge kinderen rond lopen die hem na 23 november mogen halen en denk niet dat het doe. De kids zijn ook gezond bijna niet ziek dus waarom zou ik? Ik heb vandaag vitamines gekocht dus ga gewoon even extra vitamines geven en veel fruit en dan moet het ook wel goed komen!

Voor de rest helaas nog steeds geen babynieuws! Heb vandaag een beetje veel gewandeld dus erge last van me bekken dus ga zo lekker met de kids mee naar bed :)

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Vandaag ben ik even wezen winkelen... kon het toch ook niet laten om bij de zara even naar binnen te lopen en alle schattige babykleertjes te bekijken. En tuurlijk heb ik een zo neutraal mogelijk truitje gekocht! :)

Maar goed na de halve winkelstraat af te hebben gelopen voel ik het wel weer goed zitten, trekken en pijn! En we gaan vanavond nog de deur uit, want ik kan nu echt geen vals zingende kinderen aan, laat staan irritante & meestal verbasterde sint maarten-liedjes.

10. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Bakerpraatje hier! Beetje bitterlemon gehad en slijmprop aan het verliezen :)

11. girl21

girl21 Niet meer actief

nou meid, dat wordt dus rennen!:p

wonderolie, of het echt daarvan komt weet ik niet, maar ben gistermorgen bevallen van een gezonde zoon!:$ en ook nog een week te vroeg!

heb 7uur erover gedaan van de 1e wee tot aan de geboorte, en dat van de 1e!

ben helemaal trots en blij!

dus meiden fabel of feit in geval van de olie?
    in mijn geval een feit!:D

ik vond het t proberen meer dna waard, en mn darmen waren leeg tijdens de bevalling, nog een pluspunt!

12. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Gefeliciteerd met je zoon girl!!!
    Klinkt als een nette bevalling :D

Ik gooi het er even uit hoor meiden..

Jeeeeeeeej 37 weken!!!! :D :D
    Vanaf nu kan de beeb niet meer te vroeg komen, nu begint het echte wachten :p

13. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    @ Girl: Gefeliciteerd!!! Geniet ervan!!

@ Mejosje: En? Rommelt het door nu???

@ Lafo en Stef: Alles nog rustig daar?

@ Hier: Ik ga vanmiddag maar eens overleggen met de VK over de prik! Ik denk dat het hier na de bevalling het hele gezin wordt...
    Verder wordt ik om 13.00 gestript als dat kan, dus wie weet gaat het snel nu!
    Ben er helemaal klaar voor in elk geval!!!

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wat spannend Francis, ik hoop dat het nu echt goed op gang komt voor je.

15. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Saskia: Dank je, hoop het ook!! Gefeliciteerd met je 37 weken trouwens!! Nu zijn jullie er echt klaar voor!! Hoop wel voor je dat je geduld niet zo op de proef wordt gesteld als bij mij!!;)

16. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    @girl21: Woh Gefeliciteerd!! Super man ik vond dat het allang duren voordat je reageerde. Lache dat het heeft geholpen! Geniet lekker van jullie kleine man!

@saskia: Felci met de 37 weken! Hopelijk heb je snel de kleine in je arme.

@franics: Helaas nog rustig hier :( maar ach kids thuis houden me flink bezig dus tijd vliegt voorbij!
    Straks misschien strippen. Spannend ik hoop echt dat het doorzet voor jou want jij loopt ook al aardig over de datum heen! Alles beter dan inleiden natuurlijk. Succes!

Nou ja hier dus nog steeds niks vanacht ff flink lopen janken toen ik naar de wc wilde en me bed gewoon niet uit kwam door de pijn in me bekken! Niet normaal mee die pijn. Hopelijk is het allemaal snel klaar.
    Misschien toch maar wonderolie weer eens gaan proberen ;)

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik hoop het ook stef voor je. want ik weet hoe erg het is met de bekken. je benen lijken alsof die los zitten en draaien en zo. pfff.

girl!girl GIrl! gefeliciti!!

18. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @Girl: Zo wat super! Gefeliciteerd... ben jaloers!

@Francis: Heb wel veel pijntjes op het moment, maar het zijn geen weeen helaas. Ik moet ook gewoon niet meer zoveel van mezelf vergen. Dat is moeilijk, want ik verveel me nog al snel als ik niet bezig ben. Dus ben nu maar bnr aan het luisteren en tegen mezelf aan het discussiëren over de onderwerpen! Zo komen er gelukkig weer mensen langs, dus dan heb ik weer tegengas! ;)

@ Saskia: Gefelici met 37 weken! Hoop dat de kleine snel komt :)

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik heb vannacht wel wat voorweeen gehad, maar niet pijnlijk gelukkig wel weer wat actie, toen ik eenmaal wilde slapen dacht mijn dochter daar anders over, die was vanaf 03.30 klaar wakker en heb ik noodgedwongen tot 's morgens vroeg beneden gezeten, daarna wel nog wat geslapen en nu net weer thuis, even langs vriendin geweest om de tijd te doden....

Girl!!!!!!!! Fantastisch meid, gefeliciteerd, wat een wonderspul zeg!!
    Ik zou het bijna ook gaan halen!!!

Mejosje herkenbaar, ik verveel me ook heel snel en probeer nog wel iedere dag erop uit te gaan!

Stef hier ook zo'n pijn in m'n bekken, het wordt steeds erger en slaap steeds rotter, blegh..

Francis hebben ze je gestript vandaag??
    En en en????

Belize ook nog steeds geen beeb, wat moeten we toch een hoop geduld hebben...

Saskia gefeli met je 37 weken, je mag nu ook officieel!

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Stef: Jeetje, dat klinkt wel heel heftig zeg..
    Ik hoop voor je dat het snel over is.

@Lafo: Ik hoop dat de actie bij je snel gaat doorzetten.

Hier: Net terug van controle, deze keer niet helemaal goed gekeurd..
    Bloeddruk begint wat aan de hoge kant te zijn en ze vonden ook dat ik wel heel erg veel was aangekomen, ruim 3,5 kilo in 16 dagen..
    Hou dus wel erg veel vocht vast, daarnaast ook een klein beetje eiwit in de urine.
    Nu moet ik morgen dus even terugkomen om nogmaals bloeddruk te meten en urine te testen.
    Mijn ijzer was gelukkig wel helemaal perfect en ook de kleine doet het goed.
    Beeb lag al ingedaalt, maar nog wel bewegelijk in het bekken.
    Ik moest me verder niet teveel zorgen gaan maken, dus ik zie het wel wat ze morgen gaan zeggen..

Deel Deze Pagina