De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Hallo dames,

Vanmiddag gestript, had 1 cm onsluiting, dus nu afwachten.
    Heb wel flink menstruatiepijn en flink pijnlijke harde buiken. Lekker met een kruik op de bank!

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Francis hoop dat het gaat doorzetten meid,spannend!
    Ik ben ook met 41 weken bevallen!

Saskia jammer dat de keuring niet helemaal zo verliep als dat je gehoopt had!
    Gelukkig houden ze je goed in de gaten!
    Hopelijk valt het mee allemaal morgen!
    Ik zal ook nog eens vragen naar mijn ijzer, die is standaard veels te laag (rond de 6.0)

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wil wel een beetje afstaan hoor, mijn ijzer stijgt alleen maar en zat nu op 8,3 ;)
    Ze heeft in elk geval heel duidelijk gezegt dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar idd wel fijn dat ik morgen nog even een extra controle krijg :)

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo, ben jaloers op jouw ijzer!!
    Ik slik ijzertabletten en moet vanwege laag ijzer in het zh bevallen maar ben een maand geleden voor het laatst gecontroleerd, zal het toch zelf maar weer eens vragen...

5. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    OKay, hier ben ik ook weer. :D

Ik ben op 7 November bevallen van ons dochtertje Caitlin. :D Het was een pittige bevalling maar ze is helemaal perfect :D

Ook gefeliciteerd aan de anderen die bevallen zijn!!!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik dacht al we hebben babynieuws!
    Burningkarma gefeliciteerd!

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Gefeliciteerd Burningkarma!!!

8. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Burningkarma gefeliciteerd!
    Nou schiet nu toch wel op met al het babynieuws!
    nu wij nog!!

Saskia: Wel balen dat je bloeddruk niet helemaal in orde was! Was vorige week bij mijn ook zo gelukkig was me urine wel goed! Ben benieuwd morgen.

Francis: Hopelijk zet het door vanacht! Dan hebben we nog meer babynieuws zou jaloers op je zijn!

Lafo: Als je ijzer slikt moet het toch weer goed komen en omhoog gaan? Of wilde je zowieso in het ziekenhuis bevallen?

Hier heffie dagje achter de rug! Man lief is ook nog eens ziek dus heb de kids de hele dag/avond alleen moeten doen en daarbij ook nog eens huishouden! Maar jah we zijn mama's dus we redden ons wel. En jullie weten het als mannen eenmaal ziek zijn pfff nou dan kun je lol op ;)

Hopelijk voelt meneer zich snel weer beter want je weet maar nooit wat die onder de leden heeft met die gekke mecicaanse griep! Dan wil ik nog niet bevallen hoor.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Stef ik moet poliklinisch bevallen vanwege mijn vorige bevalling, heb een fluxus post partum gehad (extreem bloedverlies)
    3,5 liter bloed verloren omdat de placena in delen achter bleef en ik was in 4 uurtjes thuis bevallen.
    Dus moest toen met spoed naar het zh en daar ben ik nog geopereerd en moest een aantal dagen blijven.
    Mijn ijzer was toen 3.2, gelukkig nu weer wat hoger dankzij bloedtransfusies maar echt hoog zal het nooit worden.
    Er is een risico dat het nog een keer kan gebeuren dus daarom moet ik naar het zh....

10. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Zo dat is inderdaad wel veel bloed!
    Met de jongste heb ik ook 1 liter bloed verloren en kreeg zo lekker spuit in me been! Maar mag nu wel thuis bevallen maar krijg gelijk spuit in me been ze nemen geen risico.

Bij me oudste zag je een mooie placenta holletje waar het kindje in zat. En bij de jongste was dat echt heel appart zag er erg vreemd uit helemaal in stukken leek echt kapot!

Maar als ik jou zo hoor zou ik zelf ook lekker in het ziekenhuis willen bevallen geen risico nemen!

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja ik wil ook echt niet meer thuis bevallen nee, dus als ik ook maar iets van weeen voel mag ik me gelijk melden, geen risico, tweede bevalling gaat meestal 2x zo snel zeggen ze.
    Die spuit heb ik toen ook gehad ja, 1liter is ook best veel!

12. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nou dat dachten ze hier ook 2e bevalling gaat snel maar helaas niet helemaal waar!

Van de eerste ben in binnen 5 uur bevallen en van de 2e 0:00 voorweeen gekregen en om 09:00 vliezen gebroken en pas om 16:00 bevallen!
    Duurde allemaal helaas stuk langer en was ook flinke teleurstelling. Dus hou nu met alles rekening.

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    He nee toch Stef, ik stel me echt in op een snelle bevalling, maar idd uitzonderingen bevestigen de regel!

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Stef: Ik hoop dat je mannetje snel weer beter is.

@Lafo: Klinkt heftig zeg, kan me voorstellen dat je dan niet meer wil/mag thuisbevallen.

15. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nou goed lafo hoop voor jou dat het wel klopt 2e snellere bevalling! En hier nu met nummer 3 helemaal.

Hoe oud zijn jullie eigelijk allemaal ben wel super benieuwd met wat voor leeftijd genootjes we praten ;)

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou laten we hopen op een snelle voorspoedige bevalling voor ons allen!

Ik ben 28!

17. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik ben 27 :)

18. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Hier sluit ik me helemaal bij aan!

@ stef: Beterschap daar! Zo'n ziekenboeg is niks waard als je zo op hetr laatst loopt. Zwaar!

@ Burningkarma: GEFELICITEERD!!!!!

Het strippen heeft tnt niks gedaan. Wel menstruatiekrampen en flinke harde buiken gisteravond, maar nu is alles weer rustig. Baal wel een beetje... Maar het kan nog. Ga vanavond anders eens wonderolie proberen denk ik.

Oja, ik ben van de week 31 geworden!

19. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    He balen dat het niks heeft uitgehaald francis! Hopelijk zet het met de wonderolie wel door want de 41 weken dan mag het ook wel!

Ik ben trouwens 22

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    dag dames,

Ik mag me hier ook aansluiten.. inmiddels de 37 weken gehaald en zit nu toch stiekem wel af te wachten.. mijn eerste kwam met 39,2 dus hoop dat deze ook eerder komt!

ik ben trouwens ook 22 jaar.

Deel Deze Pagina