@Francis: Gefeliciteerd nog! Hopen dat de wonderolie helpt @MissFlower: Welkom hier! Hier: Net dus even de extra controle gehad.. Urine was nou opeens weer hardstikke goed, nergens een spoortje eiwit te bekennen. Bloeddruk wel weer ietsje hoger, 120/80, maar dat mag aan het eind van de zwangerschap. Volgens de vk hoefde ik me in elk geval geen zorgen te maken, moet alleen een beetje rustig aan gaan doen en opletten dat ik niet teveel snoep Verder moet ik wel meteen bellen als ik andere dingen ga voelen, ook bij twijfel gewoon het spoed nummer bellen.. Maar wel weer goedgekeurt tot dinsdag, dus dat is wel fijn
@saskia: Fijn dat het weer goed is nu, ga je toch weer rustiger het weekend in. Heb net wonderolie met roosvicee gehad, blegh! Jullie horen van me hoe dit nou weer afloopt!!
Saskia fijn dat deze keuring weer wat beter is als gister, gerustgesteld dus! Stef wat een jonkie nog haha, voel me gelijk oud hihi. Francis wat jammer zeg dat het strippen niet heeft gewerkt, hoor het helaas wel vaker. Maar als die wonderolie jou ook gaat helpen dan kan ik niet meer achterblijven haha. MissFlower welkom hier bij ons klaagclubje! Ik heb slecht nieuws gehoord, mijn man zijn stiefmoeder is al jaren ziek maar laatste paar maanden erg hard achteruit gegaan. Nu drinkt ze dus al een aantal dagen niet meer en kan ze haar slijm niet meer kwijt, we gaan er straks met spoed naartoe. Familie is ook al opgetrommeld, dus zal niet lang meer duren.... Hoogst waarschijnlijk gaat ze de beeb dus niet meer meemaken en geeft dit alles wel een zwart randje terwijl je nu juist zo gelukkig moet zijn, leven is soms erg moeilijk en helaas heb je niet alles in de hand...
Haha jonkie nou zo voel ik me eigen helemaal niet hoor! Met de van die monsters in huis dan je voel je snel volwassen @missflower: welkom hier! Klaagse! Lafo: He bah dat is zeker geen leuk nieuws! Hopelijk kan ze jullie klein nog 1x zien! Leven en dood staat gemeen naast elkaar bah moet er niet aan denken!! Sterkte ermee!
Lafo: Bah, wat een naar bericht! Heel veel sterkte de komende tijd! En hopenlijk zal ze de kleine toch nog zien...
@ Lafo; Mijn man's vader was overleden in september. Het is dan inderdaad een beetje bitter sweet. Je wilt toch blijheid uiten over je kleintje maar ook je verdriet. Success
nou dames hier ook 2 eetlepels wonderolie ingenomen dus ben benieuwd!! Je horen het nog wel Ben wel misselijk ranzig spul zeg bah bah
@lafo: jemig sterkte ermee! @wonderolie-slikkers: ik ben benieuwd.. als het werkt kan ik het altijd nog proberen over paar dagen @saskia: we zijn even ver zie ik!
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh ik kom ook klagen mag zeer zeker niet klagen hoor heb een hele goede zwangerschap alleen die lekkende (.)(.) daar word ik echt super gek van als het nu al erg is hoe erg zal het dan zijn als de kleine er is groetjes 1985ee2009
Dank jullie wel meiden, heb d'r gezien vandaag, was echt zwaar, de arts kwam ook, ze heeft nog max 2 dagen te leven dus ze gaat de beeb niet meer zien en dat was wel een van haar laatste wensen, bah meiden, het leven is echt oneerlijk... Burningkarma wat erg ook zeg, brrrrrrrr wat een ellende allemaal. Nou ben benieuwd wat die wonderolie ons gaat brengen, Francis jij had het toch ook gedronken? Stef succes!! Ik wacht nog even af, aangezien ik hoogstwaarschijnlijk een crematie heb deze week hoop ik even niet te bevallen.... Moest vandaag ook nog langs de gyn, had al gezegd tegen de gyn over mijn schoonmoeder en verwachtte wel een hoge bloeddruk en was ook zo 140/85, moest plassen kijken voor eiwitten, gelukkig niets gevonden. Ze schat de beeb straks rond de 8 pond, kijkend naar mijn lengte en figuur en hoe zwaar Amy was. We zullen zien maar ik denk het ook wel. Heb nog iets voorgeschreven gekregen tegen de pijn in me maag. Vrijdag weer terugkomen en dan afspraak maken voor inleiden, waarschijnlijk de 25e....
heej belize nou dan had je dat misschien beter wel kunnen hebben en de rest niet ik mag zeker niet klagen eigenlijk alleen dat lekken is echt irri hahaha vooral in de avonden lekker lui in me pyama (.)(.) los in de wei nou dan zit het shirt zo onder de vlekken haha nou jij succes enhoop dat je snel mag bevallen en dat je al je klachten dan maar snel mag vergeten en mag gaan geniet van de kleine knuff 1985beeb2009
Nou dames, Hele nacht kramp/weeen gehad maar nu helaas weer niks! Beetje raar gevoel van ondere maar meer niet De wonderolie doet zijn werk maar me kind wil er nog niet uit Dus helaas ik denk toch maar dat ik me er ff bij neer moet leggen totdat het zelf begint allemaal! Hoe is het met de rest van de dames?
@stef: jammer zeg.. al die krampen voor niets.. hoewel het nog kan doorzetten natuurlijk.. Hier ook weer de nacht door gekomen.. af en toe een harde buik maar voor de rest niks helaas
@ Lafo: Wat een ellende allemaal zeg! Heel erg veel sterkte gewenst!!! Hier gisteravond even gedacht dat het ging beginnen....Om de 7/8 min weeen, 2 uur lang en toen.....zakte het weer weg!! GRRRRRRRR!!!!!!:x Nou ja, ga er nu maar vauit dat het inleiden wordt van de week.... @ De rest: Sterkte nog even en lekker blijven klagen, dat helpt!!
Francis dank je wel! Wat irritant zeg eerst regelmatige weeen en dan ineens weer niets, grrrr ik zou er ook helemaal gefrustreerd van raken.. Stef jammer zeg dat de wonderolie tot nu toe je nog geen beeb gebracht heeft, wel grappig om te lezen dat het bij iedereen wel wat gerommel opleverd. Hadden jullie ook erge diarree ervan? MissFlower hier ook af en toe een harde buik, ook voornamelijk 's nachts maar vandaag ook overdag, heb denk ik een beetje teveel gedaan vandaag....
Ja ik krijg er wel diaree van! Maar vind dat opzich ook niet heel erg! Heb al me hele zwangerschap last van harde ontlasting kan geen banaan eten want dan is het een groot probleem! En daarbij na me bevallingen last gekregen van aambeien dus dan is het af en toe we lekker dat je normaal naar de wc kan.