als je echt veel vocht verliest kan het zijn dat het vruchtwater is. Ik zou dan toch even de VK bellen!
Pfffft... Ik ging laat naar bed vanavond (omdat ik toch al slecht slaap), rond 01.00 uur viel ik in slaap en rond 03.00 uur was ik alweer klaarwakker. Ik ben maar naar de woonkamer gegaan, zodat ik een beetje televisie kon kijken en tussendoor ben ik een paar keer lichtjes in slaap gevallen, telkens halve uurtjes ofzo. Het is inmiddels 05.45 uur, het begint licht te worden en hoewel ik redelijk wakker ben, heb ik het gevoel alsof ik de hele nacht geen oog dicht heb gedaan. Ik vind het fantastisch om zwanger te zijn, maar ik ben heel blij dat ik weet dat het morgen afgelopen is. En ik weet dat een pasgeboren baby ook niet bepaald bevorderlijk is voor de nachtrust, maar ik ben blij dat ik de verantwoordelijkheid straks kan delen met mijn lief. Belle, geradbraakt.
het natte is heel herkenbaar voor mij kheb het ook toevallig bij de vk gevraagd zolang het niet zoetig ruikt en gepaart gaat met vlokjes is het niet je vruchtwater.....het is waarschijnlijk urine die je onbewust verliest....door de druk op je blaas....rot verschijnsel maar t hoort er echt bij regelmatig je onderbroek verwisselen en vaak naar de wc gaan helpt ook!!succes
Meiden, geniet nog echt van die laatste weken! En dan bedoel ik met name je RUST! Ik ben dolblij dat ik niet meer zwanger ben. Die buik is lekker weg en mis ik echt niet, maar een baby is echt wel zwaar en vermoeiend. De kraamweek valt me zwaar. Hechtingen in mijn doos die zo pijn doen, stuwing in mijn borsten (AAAUWW), slapeloze nachten, niet naar buiten mogen, de kleine die in de nachten niet in haar eigen bedje wilt slapen dus bij mij in bed en vriendlief op de bank. Ik leef echt per voeding (voor de kleine). Gister had ik echt even een kraamdip. Volgens de kraamverzorgster hoort het er allemaal bij. Hoop dat het snel weer wat beter wordt. He he...ff klagen in een topic waar ik niet meer hoor
ja ja de kraamtranen zijn heel normaal meid. Hoezo mag je niet naar buiten? Als je je goed voelt gewoon lekker doen hoor. Onzin om thuis te blijven zitten kniezen, die tijden zijn voorbij. En toch ben ik liever bevallen dan nog zwanger hahahahaha.
hoi hoi, Ik klaag ook ff lkkr mee! Ben nu 2 dagen overtijd en heb het gehad!!\ Slaap heel slecht, alle bewegingen doen pijn. Moet het rustig aan doen dus verveel me! Zo da was het
Haha grappig dat je na de bevalling weer andere dingen hebt om te klagen maar ik kan toch echt niet meer wachten tot ik weer mijn lijf voor mezelf heb en tuurlijk gewoon heeeel graag onze kleine wil zien! De eerste tijd zal zeker wennen zijn maar ik zou ook blij zijn met wat afleiding want ik zit als sinds 26 weken zwanger thuis met zware BI en ik verveel me te pletter dus dan heb ik eindelijk weer wat te doen!
Oke nog een klacht..... Vorige week dacht de vk van wel maar vandaag bleek toch van niet.........nog steeds niet ingedaald. Moet dinsdag voor een echo naar de gyn om te kijken of er niets voor ligt of mijn bekken te smal zijn. Hmmmm kan ik het ook beinvloeden hahahaha
Zit jij boordevol energie? Ben je rusteloos en niet moe te krijgen? Dan heb ik voor jou in de aanbieding: 1 loop/snotter/jeuk/nies-neus. Staat garant voor slapeloze nachten, dommelpartijen op het werk en een kort lontje. Tevens door de grote hoeveelheid hormonen in het zwangere lijf van de aanbieder is het afscheiden van zout water via de ogen geen probleem. Een ware relatietester. Het Blok is er niets bij. Gratis af te halen. Ben er flauw van. (Oh ja, het slikken van eventuele multivitamines voor zwangere vrouwen is volkomen zinloos.)
Ik klaag over mijn gynaecoloog! Heb gisteren wéér een ander verhaal gehoord! Vorige week zeiden ze dat ze me in gingen leiden, vandaag zeiden ze dat ze dat niet gaan doen omdat 'elke vrouw wel eens pijn heeft'. (Ik heb een tumor van 15cm, die giga pijn veroorzaakt.. )
Ik heb een hekel aan dat ik al vanaf begin maart aan het hoesten ben, maar 3 uurtjes per nacht slaap daardoor en nu pas door word gestuurd naar het ziekenhuis om een longfoto te maken, En ik nu nog op de uitslag moet wachten.
Hoi hoi moet ook even mijn frustratie kwijt, mijn buik groeit zo hard en zit al zo hoog dat mijn ribben en lever ontzettend in de verdrukking komen! na een uur a 1,5 zitten moet ik gaan liggen om de pijn af te laten zakken. wat een ellende!!! bah en t duurt vast nog wel even voordat t kindje indaalt. Twijfel nu of ik me vandaag ziek zal melden, lichamelijk zwaar werk, en als ik toch na 2 uurtjes weer thuis ben kost t me zelf weer superveel uren.. ben geen persoon van snel ziek opgeven, wat zouden jullie doen?
Mag ik ook even mee klagen? Ik kan al dagen amper wat eten en als het dan toch lukt dan ben ik zo misselijk dat ik het liefst alles er meteen weer uit gooi. Steken in mijn buik en rug die er voor zorgen dat zitten/liggen of lopen (kort om alles) vrijwel onmogelijk is, en sinds gister avond ben ik ook in het bezit van een rot humeur. De hele zwangerschap heb ik weinig last gehad van stemmins wisselingen of boze buien maar nu hoeft iemand me maar aan te kijken of ik heb al zin om die gene aan te vliegen Hopelijk is het snel voorbij en ben ik mijzelf weer..
@Kimmeding. Haha! Echt leuk! Mag ik ook even klagen. Voel me eigenlijk best goed, alleen zit de kleine constant met zijn kontje tegen mijn ribben aan te duwen. Zit er gewoon scheef van (niet dat dat helpt ) Ben er helemaal beurs van. Is het niet zo dat als je baby in gaat dalen hij niet meer zo hoog komt? Volgens de vlk is hij helemaal ingedaald. Zou hij dan gewoon zo lang zijn?
Ik wil ook even klagen De kleine ligt nog steeds in stuit, voel het hoofdje nog steeds hoog tegen maag en ribben aan, wil maar niet draaien! En dus ook geen indalen, en dus ook niet meer rust in mijn lijf... voel me ENORM en opgeblazen, vingers en voeten zijn weer reuze dik nu het zo warm is weer, en ik heb ook zin om mensen te slaan als ze over mijn buik beginnen. Voel me super snel geïrriteerd en aangevallen!
mamatob nog 2 weken en hopen dat de kleine niet eigenwijs is. Ben wat dat betreft wel blij dat ze altijd met haar koppie naar beneden heeft gelegen. Weet je al wat je gaat doen als de kleine wel in stuit blijft liggen?
@ Kimmeding, Ik weet het nog niet zeker, maar eigenlijk zie ik zowel een draaipoging als een stuitbevalling allebei niet zitten. Wat dat betreft hoop ik dus heel erg dat ukkie nog draait, zodat ik geen keizersnee hoef...
Na gelezen te hebben tot pagina 4 van dit topic voelde ik een duidelijke 'gedeelde smart' thanks dames voor jullie verhaal. Voel opeens ook behoefte om even van me af te klagen: * slecht slapen....(draai-draai, plas-plas, puf puf); * voel me soms wat jaloers...'iedereen doet leuke dingen met dit weer...en ik moet het rustig aan doen'...dus 'isoleer' mezelf aardig..waardoor ik me soms nog zieliger voel...(beetje suf wel)... * mis mijn vriend want die moet juist VEEL werken met dit weer (eigen zaak) en krijg onzekere gedachtenkronkels (hormonen)...'vind hij me nog wel leuk/interessant/aantrekkelijk nu??' * ben ontzettend benieuwd naar mijn kleine beeb, maar soms ook wat bang voor alle veranderingen (maal-maal)... Maar goed, ik blijf gewoon relativeren en laat die rollercoaster maar over me heen komen denk ik ik moet immer nog even Sterkte allemaal dames!!