De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Hier ook wel diarree, maar verder geen darmkrampen ofzo...
    Was dus niet vervelend, ben nu wel lekker doorgespoeld zeg maar!!:p

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    over aambeien gesproken.. ik heb ze eigenlijk continue wel.. ene keer zijn ze klein andere keer best aanwezig.. kan dat pijnlijk zijn met bevallen of niet? ik weet dat je er dan juist meer kan krijgen maar toch..

3. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nou nu zijn ze bij mijn niet pijnlijk!
    Maar na je bevalling pfff drama die pijn is echt niet normaal weet ik uit ervaring van 2x.

Je moet ook gelijk gaan smeren na je bevallen ookal zit er nog niks!
    Ik heb nu alles al in huis van curanol/curanal zalf,pillen,zetpillen
    en als ik bevallen ben ga ik dat allemaal gelijk slikken en smeren hopelijk ben ik het dan beetje voor.

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gelukkig geen last van aambeien (toch nog ergens geen last van hihi)
    Wel soms een moeilijke stoelgang en dan weer diarree, geen peil op te trekken eigenlijk.
    Maar die staalpillen zorgen ook voor harde ontlasting helaas.

5. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ik ben net een slijmprop met bloed verloren! Ben toch wel benieuwd of dat uitmaakt

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @stef: nee ze zijn bij mij ook niet pijnlijk hoo rmaar vraag me het af ivm uitscheuren tijdens bevalling... oh en spannend dat je de slijmprop bent verloren.. bij mij begon het toen met een paar dagen! ik zit er nu ook al op te wachten haha

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Stef er gebeurt tenminste iets....
    En de meningen zijn nogal verdeeld daarover, ik hoop voor jou dat de bevalling op gang komt!

8. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nou die slijmprop ben ik helaas al vaker verloren alleen zonder bloed.
    En moet zeggen dat het hier een beetje begint te rommelen! Hopelijk zet het door.

missflower@ het uitscheuren moet als het goed is niks mee te maken hebben.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja ik heb 'm de vorige keer niet echt verloren volgens mij, maar in dit geval geeft bloed misschien wel moed!!

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik ben hem toen wel verloren dus zit er weer op te wachten haha

@stef: ik duim voor je dat het doorzet!

Wij gaan vanavond maar aan de shoarma en seks.. dat hielp bij mijn dochter wel hahaha die nacht/ochtend begon het!

11. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hoi meiden, het is niet echt een klacht maar ik heb het steeds bij vlagen afschuwelijk warm hebben jullie dit ook? Wordt er helemaal gek van, en gister heb ik steeds zo om het kwartier ongeveer behoorlijk heftige buikpijn en harde buiken gehad. Kan dit te maken hebben met indalen? Het was niet alleen maar mijn onderbuik.....herkent iemand dit?

12. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Lafo: Wat ontzettend erg zeg van je schoonmoeder, kan me voorstellen dat het toch een zwarte rand geeft..
    Heel veel sterkte de komende tijd!

@Missflower: Ja precies even ver, ben benieuwd hoelang we hier nog lopen te klagen haha ;)

@Beeb: Hoe ver ben je nu?
    Hier al maanden lekkende boobs, gelukkig is het niet constant maar af en toe ;)

@Stef: Wat vervelend dat het zo tekeer gaat en uiteindelijk niet doorzet, ik hoop voor je dat het niet te lang meer duurt..

@Francis: Bij jou dus ook al, heel vervelend als het niet doorzet zeg :(

Aambeien: Hier gelukkig geen last van..

@Stef: Spannend, hoeft natuurlijk niets te betekenen die slijmprop.. Maar wie weet..

Hier: Lekker rustig aangedaan en ventje heeft mij gister lekker mee uit eten genomen :D
    Word nu dus wel af en toe lekker verwent haha.
    Verder is alles vrij rustig hier, dus denk dat de kleine het nog te goed heeft in de buik :p

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @saskia: oh lekker zeg uit eten! was het gezellig? en heb jij verder al wat voortekenen of niet?

@stienke: nee sorry herken het niet

@stef: en rommelt het nog?

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Nee, nog helemaal niets..
    Mijn nachten zijn op het moment weer super, noujah tot ik mijn heupen steeds meer begin te voelen vroeg in de ochtend ;)
    Kleine is nog steeds hardstikke druk, maar verder geen gerommel oid..

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Stienke ik heb het heel mijn zwangerschap al bloedheet, maar de rest van de klachten herken ik niet.

Stef hoe is het nu met je?

MissFlower hoop dat het allemaal gaat helpen, hier heeft het allemaal nog niet geholpen helaas.

Francis hoe is het met jou??

Saskia lekker hoor uit eten, nu kan dat nog lekker ongestoord hihi

16. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Saskia@ Owh lekker uit eten! Jammie helemaal hier met 2 kids niet echt meer te doen.

Stienke@ Ja hier ook warmte aanvallen ineens! Best wel irritant vind ik persoonlijk maar jah niks aan te doen.

Missflower@ Sekse vanavond ;) hier gisteren avond seks gehad helaas niet zoveel uitgehaald! Hoop dat het bij jou beter werkt :)

Hier blijft het af en toe rommelen maar kan er geen pijl aan trekken helaas! Dus ga er ook niet vanuit dat het iets is.
    Merk wel dat is ik kramp/weeen krijg dat de kleine helemaal omhoog kruipt!! Lijkt wel een ijsberg me buik. Me man ziet ook precies wanneer ik kramp heb!

17. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Warm, ja heel herkenbaar!
    Heb het gewoon de hele dag lekker warm terwijl de termostaat 16a17 graden aangeeft, zodra manlief thuis komt gaat de verwarming aan en dan krijg ik het gewoon heet :p

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Ik hoop ook dat het werkt maar zal wel niet.. ik hoorde dat het alleen werkt als je baarmoedermond verweekt is.. nou weet ik natuurlijk niet of dat zo is maar denk het niet.. heb nog niet veel voorweeën gehad enzo..

voel me vandaag de hele dag beetje vreemd... net alsof ik dan misselijk ben.. zwaar gevoel maar kan het niet plaatsen..

Nou jullie horen het morgen wel of het toch heeft geholpen haha

19. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nou dames,

Ik ben vanacht bevallen van een mooie dochter Viënn.
    Ik verloor om 01:30 een dikke bloedstolsel en heb gelijk de verloskundige gebelt vond het toch wel eng. 10 min later kreeg ik lichte kramp en toen ze weg ging kreeg ik ineens volle weeen!

En uiteindelijk ben ik 03:52 bevallen! Super snel gegaan dus.

20. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Stef: GEFELICITEERD!!!! Dat heb je vlot gedaan! Geniet er lekker van!

Hier: Sinds gisteren vreselijk zere onderrug. vanmorgen wakker geworden met menstruatiepijn. Wie weet op de valreep, anders morgen naar de gyn!

Deel Deze Pagina