De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @stef: oh wat super gefeliciteerd zeg! en wat leuk een dochter na 2 zoons! of wist je dat al? ik ben benieuwd naar het verhaal en foto's.. lekker genieten!

@francis78: ik hoop voor je dat het door zet!!!

Hier heeft het niks geholpen helaas haha.. eind van de ochtend moet ik naar de vk..

2. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Gefeliciteerd stef!Heb je snel gedaan.

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Stef zo he wat goed, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
    Had jij nou ook wonderolie geprobeerd???

Francis ik hoop het voor je, het word nu echt wel eens tijd!!!!!!

4. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Bedankt voor de felis natuurlijk!

Ja ik had ook wonderolie gebruikt! met 37,1 kreeg krampen/weeen maar zette toen niet door ze wilde gewoon nog niet!
    Daarna gisteren rond 15:20 ingenomen en je ziet het ;)

Nou francis nou ben jij aan de beurt hoor met je 41,4 succes hoop dat het doorzet!

5. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Stef: Gefeliciteerd!!! :D :D
    Klinkt echt als een super bevalling zeg, laten we hopen dat iedereen hier jouw voorbeeld snel mag volgen ;)

@Francis: Spannend, ik duim voor je dat het vandaag alsnog spontaan gebeurd!
    In elk geval zal het voor jou niet zo lang meer duren ;)

@Missflower: Jammer dat het niet heeft geholpen, succes straks bij de vk.

Hier: Een gevoel van rust, voel me gewoon volkomen rustig en prima..
    Bleek ook wel want ik ging "vanacht" naar de wc en vond het bed al zo leeg, keek op de wekker en het was al 10 uur!!
    Zit nu lekker rustig brood te eten en het forum eens bij te lezen.
    Zal vandaag dus wel een relax dag worden :p

6. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Stef, Gefeliciteerd! veel geluk met jullie nieuwe wondertje erbij!.

Wat is wonderolie? En mag ik dat ook :D

Hebben jullie ook de ene keer energie voor 100.000 man en de andere keer alleen maar zin om te bankhangen??

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @joycje: zover ik heb begrepen is wonderolie een laxerend middel dus schoont je darmen en daar kan je baarmoeder op reageren en kan dus weeën opwekken.. ik twijfel nog omdat ik ook hoor dat de baby er wat van mee kan krijgen door in het vruchtwater te poepen

@saskia: ik ben juist erg onrustig.. kan geen houding vinden en vaak kort ademig

@all: bij de vk gweest.. baby lag weer iets hoger in bekken en ze dachten dat er af en toe handje naast zijn hoofd zat.. nou dan lijkt hij nu al op zijn zus want die kwam met handje naast haar hoofd ter wereld.. verder bloeddruk iets hoger 130/75 maar geeft niks en ze schatten hem 6-6,5 pond maar ik denk dat het een 7 ponder word.. volgende week maar weer heen.. hopelijk is dat niet nodig hihi

8. Mag ik ook klagen? Ik heb het gewoon gehad :x rug doet pijn.. benen doen pijn.. heb er geen zin meer in. Ben altijd moe. En als ik wil slapen heb ik het zoo warm en dan lig ik maar te woelen, en mijn man heeft het altijd warm dus moeten er extra dekbedden op ;)
    Ik ben ook chagrijnig en sneller geïrriteerd.. blehh..
    Het rommelt ook wel steeds meer hier hij lag al diep in mijn bekken maar steken en pijn bij mijn bmm de laatste week au echt een rotgevoel.

Nou dat onze beebjes maar snel mogen komen!!!

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden hier ook nog steeds bib...

Francis hoop dat je aan het bevallen bent!!

MissFlower ik durf het ook niet aan hoor wonderolie, ben echt bang om zoiets te gebruiken.

Desiree welkom hier, ik heb het ook bloedheet 's nachts.

Saskia lekker relaxed dagje gehad?

10. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    goedemorgen!

Beebje zit nog lekker binnen....Moet om 10 uur bij de gyn zijn voor vervolg.. Ben benieuwd.

11. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    @ desiree, natuurlijk mag je klagen. We hebben allemaal wel eens momenten dat we 'm er wel uit kunnen kijken.

Vooral s nachts inderdaad als ik steeds wakker moet worden om me om te draaien en het hele bed schudt alsof er een walvis op het droge ligt en mijn vriend gewoon doorsnurkt.

Die wonderolie wacht ik dan nog maar even mee. misschien als ik echt echt op het laatste ben dat ik dan een poging doe maar tot die tijd wacht ik nog wel even.

@ francis ben jij het niet spuugzat? En beetje friemelig dat het zo lang duurd??

12. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Heey meiden,

mag ik hier ook meepraten? Zit al een tijdje wel een beetje mee te lezen maar vond dat ik nog niet mocht meediscussiëren over de laatste loodjes. Ben nu bijna 37 weken en denk dat dit toch wel onder de laatste loodjes valt.

Stef: gefeliciteerd met je dochter! Zo'n bevalling willen we allemaal wel natuurlijk!

Hebben jullie ook last gehad van aambeien? Ik heb er nu last van :S Wordt je niet vrolijk van! Ook waggel ik steeds meer door last in mijn bekken en rug (net een week geleden last van gekregen).

Over het warm hebben... ik ben altijd een koukleum! Nou tegenwoordig wil ik echt niet dat mijn vriend tegen mij aan komt liggen. Die heeft het namelijk heel snel warm en ik heb het idee dat ik kook in bed! Niet echt lekker om dan nog een warm lichaam tegen je aan te hebben!

Groetjes

13. Ik had het vroeger ook altijd koud.. maar sinds weken telkens zo warm in bed. Gooi vaak dat dekbed ook van me af.
    Maar ben blij dat ik vannacht wel een goede nacht heb gehad. Wel rare dromen (gymen op school??) maar dat doet er niet toe.

@ lexy als dit niet de laatste loodjes zijn dan weet ik het ook niet meer hoor ;)

@ francis ben benieuwd hoe het bij de gyn was, pff duurt lang voor jou zeg!!

@ joyce ja inderdaad die kerels slapen gewoon lekker door.. vooral als ie het grappig vindt dat ik soms zo moeilijk kan draaien ;)

14. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Ha dames!

Ik ben er inderdaad wel zat van hoor! Maar ja, mopperen helpt niet he? Maar goed nieuws: morgen om half 9 wordt ik ingeleid!!

Voor jullie allemaal: Hou vol, blijf hier lekker klagen en veel succes als het zover is!!

Jullie horen van me hoe het is afgelopen!

15. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Francis: spannend hoor! Morgen wordt je dus ingeleid, ben je er overmorgen tenminste vanaf! Lijkt me wel een heel bizar idee dat je weet wanneer het gaat gebeuren. Zet em op in ieder geval! We wachten op je ervaring.

Leuk is dat he kerels die het geweldig vinden dat je zo moeilijk kunt draaien in bed! Die van mij heeft daar ook een handje van. Wacht maar... straks dan kunnen wij lekker draaien en zijn onze mannen het bokje! Die hebben dan nog zoveel last van de zwangerschapskilo's die zij eraan gevreten hebben dat ze zelf ook niet makkelijk kunnen bewegen :D

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Desiree: Tuurlijk ben je ook welkom hier, dat warm zijn herken ik wel..
    Vanacht lag ik ook afwisselend onder en naast mijn dekbed omdat ik het zo warm had, zonder was dan weer te fris..

@Lafo: Ja heerlijk, nou zijn eigenlijk al mijn dagen wel vrij rustig hoor anders gaat mijn buik protesteren :p

@Francis: Wat spannend zeg, morgen heb je gewoon jouw wonder in je armen! :D
    Ik hoop dat het een vlotte en fijne bevalling word.

Welkom hier lexy!

Hier weer terug van controle en na de ophef van vorige week gaat nu alles weer keurig volgens het boekje ;)
    Ook was de beeb nu volledig ingedaalt en vast in het bekken, klaar dus voor de bevalling..
    Verder zei de vk dat het niets hoeft te betekenen als je nog niets voelt rommelen, het kan gewoon ook opeens beginnen en direct doorzetten.
    Dus ook al voel ik geen voortekenen, het zou toch al snel kunnen beginnen, maargoed het kan dus ook nog 4 weken duren :p

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey meiden, hier ook nog steeds bib....
    Hele triestedag want mijn schoonmoeder is na een lang ziekbed vanmiddag overleden...we wisten dat het zou gebeuren maar 1 dag voor de uitgerekende datum is wel heel erg bizar en verschrikkelijk, maar zo hard is het leven.

Moeilijk om nog steeds blij te zijn met buik etc maar wil het ook niet laten overschaduwen..

Francis wil jou nog even heel veel succes wensen!!!!

18. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    He Lafo,
    Wat verschrikkelijk zeg, kon je goed met je schoonmoeder? Want dit is wel heel wrang dat ze haar kleinkind niet heeft kunnen zien!

Ik dacht, zal toch eens reageren in dit topic. Zit niet voor niets beneden met de laptop op schoot, alleen al om de rusteloosheid van het s avonds slapen gaan.

Ik ga smiddags altijd even op bed, ben dan zo kapot en slaap dan wel lekker een uurtje.
    Hierdoor kan ik s avonds ook nog even wat doen (lees= nesteldrang) en ben ik niet zo moe de gehele dag.
    Wat ik wel merk is dat ik steeds hele slechte nachten heb.. Pfff..
    Ik woel en draai, buik is alleen maar hard als ik omdraai. Last van lucht.. en restless legs..
    Dus eigenlijk lig ik elke avond tot ongeveer 1 uur wakker. En dan nog een paar keer wakker worden doordat ik naar de wc moet..
    Pfff heb dat echt wel gehad hoor!
    Heb mannetje nu maar op bed gestuurd. Want hij heeft er ook hinder van natuurlijk. Hij wordt steeds wakker door mijn gewoel en gedraai..

Wat een geklaag hé! Maar ik las dat er meer zijn die hier last van hebben!

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Hoi hoi,

Even terug van weggeweest! Niet zonder reden, aangezien op vrijdag de 13e mijn dochter is geboren na een ellendige bevalling (die ik jullie hier ga besparen en die op de ok is afgerond!). Maar ze is het helemaal waard, ze is mooi en lief en leuk en ik wens iedereen zo'n kleine toe! (en ook de ruggeprik en een keizersnee :))

Succes nog even met de laatste loodjes hier. Ik heb wellicht nog wel iets te klagen, maar niet meer mbt de zwangerschap! (ik vind het zo'n opluchting).

@leute met babtnieuws: Gefeliciteerd ook!
    @de rest: nog even succes. Het is het wachten waard.

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @lafo: sterkte met dit verlies!

@francis: wauw vandaag krijg jij je baby! ik hoop dat alles goed mag gaan en ben benieuwd

@mejosje: gefeliciteerd met je dochter!

Deel Deze Pagina