Pina ja het is mijn stiefschoonmoeder voor de goede orde, maar dat maakt het verdriet niet minder groot. Had me de laatste loodjes helaas anders voorgesteld. Mejosje gefeliciteerd, hoe heet ze? Vandaag ben ik uitgeteld, je zou het bijna vergeten....
Lafo: wat erg!!! Heel veel sterkte meid! Mejosje: gefeliciteerd! Geniet er lekker van. Heb je ook wel verdient na zo'n lastige bevalling! Francis: je bent momenteel al ingeleid!! Ben erg benieuwd hoe het gegaan is en of alles goed gegaan is natuurlijk! Pina: kan me voorstellen dat je er wel genoeg van hebt nu. Dat slechte slapen ken ik ook inderdaad. Al moet ik zeggen dat ik momenteel 's middags weer even geen dutje hoef te doen. Mijn vriend heeft ook al een paar keer een nacht op de bank geslapen. Tja moeten ze maar even voor ons over hebben hoor Wij hebben het ook zwaar
@Lafo: Heel veel sterkte met het verlies van je schoonmoeder! @Mejosje: Gefeliciteerd met je dochter!! Hier: Nog steeds alles rustig..
Haha, ik zit net Saskia1982 haar banner te kijken, ze is net zover als ik. Der staat dat je kindje nu tussen de 6 en 6,5 pond is. Nou die van mij is boven de 8 haha! Naja verschil moet er zijn toch! Ik heb vannacht wel redelijk geslapen hihi hiep hiep hoera!
@saskia: vandaag alweer 38 weken! @pina: maar hoe weet je dat zo zeker? die schattingen die ze maken kloppen vaak niet hoor.. bij mij zeiden ze met mijn eerste dat ze met 37 week al 7,5 pond was maar ze was bij de geboorte dik 6,5 pond
zo even een berichtje schrijven! sinds maandag weet ik dat ik 3 cm onsluiting heb (inmiddels 4 cm) aleen het wil allemaal niet door zetten. alles in me lichaam doet pijn! en elke keer maar lossen weeen! pfff einde klaag gedoen
Ik weet idd nu al dat dit kindje weer een dikkertje wordt, mijn eerste was ook 8,7 pond! En die schatten ze eerst ook op 7, 7,5 pond. Dus die schattingen zijn inderdaad bullsh*t.. Maar omdat ik bij de gyn heb gekeken bij een echo zagen ze dat dit ook wel weer een flinke tante gaat worden.. dus vandaar! Jeetje, al dagen met ontsluiting rondlopen! Kun je geen ananas hart verorberen ofzo, of wil de vk niet even strippen, het op gang helpen!
ananas help niet en wordt er een beetje ziek van! en val nu niet meer onder de vk ben net door verwezen naar de gyn! omdat ik er al langer mee loop dan de maandag! en strippen willen ze niet doen! aleen uit echte nood. ze hebben de onsluiting pas opgemerkt toe ik naar een inwendige onderzoek vroeg! blijf pijnlijke krampen houden geen weeen continu moeten poepen. heel veel slijm (slijmprop heb ik al niet meer) ben even beetje einde raar
Ik verlies ook bergen slijm, vraag me af of ik ooit een slijmprop ga zien.... Gimena ze mogen nu weleens wat gaan doen zeg!! Pina schattingen zijn idd vaak bullshit, mijn dochter was zogenaamd een 6 ponder en ze woog bijna 8 en nu zeiden ze weer een kleintje en toen vroegen ze hoe zwaar mijn dochter was en zeiden ze oh dan denken we zoiets...ik reken dus ook op een 8 ponder!
Is dat vaak zo dat die schattingen niet kloppen? Hier wordt ie namelijk kleiner geschat (lengte en gewicht).. Gister de hele avond buikpijn gehad uiteraard weer niet doorgezet, dat voelt dan zo doelloos! @ Gimena ik hoop dat het voor jou ook snel doorzet, dit is vermoeiend he ik heb 1 cm ontsluiting ik denk die heb ik tenminste alvast, maar daar loop ik nu ook alweer weken mee.. @ Mejosje gefeliciteerd met je dochter!! @ Pina ook al restless legs.. zo irritant he, en weinig aan te doen! Allemaal nog even veel sterkte voor de laatste zware loodjes! Hier nesteldrang en veel harde buiken, ik hoop toch echt zoo dat ie zich met een paar dagen laat zien..
heey meiden, Gimena: jeetje he, inmiddels al 4 cm ontsluiting en dan zet het niet door! Daar wordt je niet goed van inderdaad! Hopelijk zet het snel een beetje door! Zie trouwens dat jij 1 dag verder dan mij bent... Misschien helpt tonic drinken. Dat moet ik al een week van mijn vriend, maar vind dat zo smerig Desiree: jij bent 2 dagen verder dan mij! Leuk om te zien dat hier ook mensen zijn die ongeveer net zo ver als mij heen zijn. Het meten zegt dus niks? De gynaecoloog zei tegen mij iets meer dan 5 pond nu. Dacht echt 5 pond!! Zo groot was mijn nichtje bij haar geboorte... haaha, maar valt allemaal erg mee dus. Heb vannacht weer last gehad van de gebruikelijke kuitkrampen :S Vanmorgen ineens erge steken/krampen in mijn linker lies. Rechter bekken doet al een week zeer, straalt uit naar mijn rechter bil. Heb gelezen dat dat verstaan wordt onder bekkenpijn :S Lekker dan! Vanmiddag een puddingbroodje gegeten. Kon daarna naar de wc lopen, had echt het idee dat ik moest overgeven. Er kwam alleen niks en daarna trok het weer weg :S Geen puddingbroodje meer voor mij dus.
pffffffff ik heb al heel de dag het gevoel als of er een baksteen in me buik zit en die beweegt ook nog heel erg pfff en krampen word nu al gek hahaha
@gimena: erg vervelend dat het niet doorzet maar jemig je begint gewoon al met 4 cm haha.. ik weet nog dat het lang duurde voordat ik dat had en daarna met vliezen breken ging het sneller @lafo: hier ook veel slijm de laatste tijd en vroeg me ook al af of ik dan wel de slijmprop ga verliezen maar vast wel
Je moet je niet te veel vasthouden aan een geschat gewicht.Bij mij werdt er geschat op een 6.5 a 7 pond...het geboortegewicht was echter 4190
tonic drinken?waar is dat goed voor als ik dat mag vragen *bloos* weet dat namelijk niet haha erg he. meschien is het nu wel stilte voor de storm hoop het stikeum van wel. mag je lang met onsluiting lopen???
Hallo allemaal! Even snel een berichtje: Ik ben na een snelle bevalling van 2,5 uur bevallen van een dochter Janiek. Alles gaat goed, we genieten volop!! Zal binnenkort weer even bijlezen enzo....
FRANCIS VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER JANIEK, WAT SNEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tonic?? Ik weet wel dat bitter lemon de bevalling kan opwekken. En wonderolie he dames, er zijn er hier de laaste tijd een hoop al bevallen met behulp van wonderolie!