De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik durf ook niet Cindy maar heb het ook niet in huis, mijn man wilde wel dat ik het ging halen haha

2. gimena

gimena Niet meer actief

wonderolie? bedoel je daar nu tonic mee?

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee haha wonderolie kan je bij de etos halen, is weeënopwekkend!

4. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Mijn man doet weer acupunctuur bij mij! Ideaal!
    Is een gecertificeerde hoor ;)
    Maar vorige keer heeft hij dat ook gedaan en mijn bevalling was binnen 5 uurtjes gepiept!
    Vanaf week 36/37 elke week even een paar punten prikken en hierdoor wordt de baarmoedermond verweekt en het lichaam klaar gemaakt voor de bevalling.

Dus ik hoop eigenlijk dat ik zo snel mogelijk beval haaha!
    Mijn man zette vandaag ook al even het naaldje voor de opwekkende versie! En volgende week zaterdag ben ik 40 weken, moet toch naar de vk op vrijdags, dan vraag ik meteen of ze me even kan strippen!
    Wil er wel vanaf! hihi

5. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Francis: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Mooi zo'n snelle bevalling, wil iedereen wel denk ik :D

Tonic, Bitterlemon, ananas... ze zeggen dat het allemaal weeën opwekt! Misschien de moeite waard om het te proberen. Mijn schoonzus heeft ook tonic gedronken en 2 dagen later bevallen. Of dat nou toeval is....

Zijn hier ook meiden die enorme last hebben van rugpijn op bed en bij het zitten? Heb het in combinatie met rechter bekkenpijn. Werd vanmorgen om 4 uur wakker en kon echt niet meer liggen! Omdraaien lukt ook al bijna niet door de pijn in de bekken. Overdag kom ik er wel door heen, met lopen merk ik het dan maar dan voornamelijk mijn bekken. Met zitten heb ik wel wat sneller last van mijn rug. Zou graag tips hebben om lekker op bed te kunnen liggen want elke nacht zo'n rondnacht te hebben lijkt me niet echt handig voor de bevalling. Wil graag uitgerust zijn.

6. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Ik snap je helemaal lexy! Ik had het met mijn vorige zwangerschap ook hoor! De laatste weken had ik echt killing rugpijn. Ik had een strakke band om, maar dat was ook niet echt verbeterend.. Maar tsja, misschien met het voedingskussen liggen? Zo deed ik het, maar tips heb ik verder niet!
    Het ging pas over na de bevalling!

7. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hahaha ja mijn man wilde dit ook lol :D hij zei neem maar de hel fles direct haha,hij kan niet meer wachten tot het zover is :) van mij mag het nu wel ik ben echt 3 weken doodziek geweest pffffffffffff voel me nu pas weer een beetje lekker :( mijn ijzergehalte was ook maar 6 dus ik heb nu bruistabletten gekregen!
    nou gaan we de dagen tellen ;)

8. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ja idd met een voedingskussen gaat het wel bij mij, maar ja ideaal is anders ;) zullen we maar hopen dat onze beebjes snel komen :$ 8)

9. gimena

gimena Niet meer actief

ow oke..,ik heb hier geen etos in de buurt jammer genoeg;)

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    cindy hier ook een laag ijzer, slik ook tabletten, van die bruistabletten werd ik kotsmisselijk, als ik er aan denk moet ik bijna weer brrrrrrrrrrrr

Hier ook bekkenpijn, als ik op bed lig en me moet omdraaien moet ik echt mijn man beetpakken anders lukt het niet...

Vandaag weer controle bij de gyn, gaan we de inleiding bespreken.

11. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    inleiding LAfo? willen ze dat meteen al doen?
    Je bent toch nog maar 2 dagen overtijd? Wil ze eerst niet strippen?

Ik moet vandaag ook naar de vk, ga ook alles even bespreken! haha, ik wil natuurlijk niet te lang overtijd lopen haha!
    Maar zover is het nog niet!

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier in het ziekenhuis hebben ze een 41 weken beleid, langer doorlopen vinden zij risicovol.
    Ik heb er geen problemen mee, dus woensdag word de dag als het goed is!
    Van mijn dochter ben ik ook precies met 41 weken bevallen dus verwacht wel de inleiding te gaan halen.
    Strippen doen ze niet aan.

13. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Gimena: Wat vervelend dat je er nog steeds mee rondloopt zeg, hoop dat het toch snel doorzet voor je.

@Francis: Jeee dat is snel gegaan zeg, gefeliciteerd met je dochter!!! :D

@Pina: Lekker zeg zo'n man, ik hoop dat het deze keer ook weer helpt :)

@Lexy: Ik heb alleen veel last van me heupen bij het slapen, kussentjes willen wel iets helpen maar echt veel scheelt het niet..

Hier: Sinds gister enorm last van mijn linkerzij, net boven me heup.
    Heb er vanacht ook veel door wakker gelegen en had het idee dat ik de kleine haast niet voelde, dus om 4 uur weer wakker en eerst een uur beneden gezeten geprobeerd de kleine wakker te krijgen..
    Was gewoon opeens bang dat het mis was, doodeng!
    Beeb is nu wel weer paar keer even wakker geweest, maar heb toch de verloskundige maar even gebeld..
    Die pijn in me zij zit me gewoon niet lekker, als ik opsta dan loop ik gewoon even krom van de pijn en heb geen idee waar het van gekomen is.
    Ze moest eerst om 10 uur nog even langs iemand met weeen en daarna komt er hier iemand langs om even te kijken..

14. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    dat meen je!
    Zit jij dan in het buitenland? Heb er nog nooit van gehoord.
    Hier laten ze je gerust tot 42 weken lopen hoor!
    Maar ik vind dat zelf ook té risicovol. Heb al genoeg horror verhalen gehoord!
    Mijn zoon was 5 dagen overtijd en de gyn zei toen; heb jij gerookt? (moi, die nog nooit een sigaret heeft vast gehouden)
    Want de baarmoeder was al zo ontzettend verkalkt dat het echt de hoogste tijd was dat de kleine jongen eruit kwam.
    Ook zei ie; misschien was je al verder dan je dacht!
    Maar dat kan het écht niet geweest zijn!

Maar Lafo, houdt de moed erin, het kan elk moment gebeuren natuurlijk!

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Saskia succes, fijn dat de vk langs komt!

Ik voel de beeb ook steeds minder, maar dat komt vanwege het ruimtegebrek, maar ben wel blij dat ik straks controle heb.

16. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    he saskia,
    ben benieuwd, laat je het even weten wat het was?

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Pina nee hoor gewoon Rotterdam hihi

Ja er zijn laatst een hoop onderzoeken geweest dat het langer laten zitten dan 41 weken zinloos is omdat het dan toch weinig meer groeit.
    Maar goed daar denken ze allemaal anders over en wil niemand op stang jagen hoor, want de meeste ziekenhuizen hanteren idd een 42 weken beleid, dus niks raars aan.
    Maar persoonlijk ben ik wel blij dat het waarschijnlijk woensdag gehaald word!

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Lafo: Fijn gevoel dat ze je niet zolang door laten lopen.

@Pina: Kan me voorstellen dat voor jou overtijd lopen dan ook een stuk enger is zeg, hopen dat het deze keer niet zolang gaat duren.

Beeb begint nu opeens weer wat drukker te worden, maargoed ben toch nog wel wat ongerust..
    Liever een aansteller als dat er straks wel iets blijkt te zijn

19. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @saskia: fijn dat ze daarvoor komen.. ik weet nog dat me vriendin toen veel weeën had maar ze kwamen niet.. ze moest eerst maar in bad en bla bla.. het bleken ook voorweeën te zijn maar is toch jammer als je niet serieus genomen word.. want bij mij zat er ook geen regelmaat in toen het echt begon..

wbt de rugpijn herken ik wel een beetje.. ik heb 3 dagen aardig last gehad van me rechterbil/heup.. als ik opstond dan schoot de pijn er in maar het word nu weer minder.. maak me er niet zo druk om want denk dat het komt omdat ik alles van voor draag.. ik ben benieuwd wat je vk zegt

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Nou ze is net weg..
    Er is een heleboel gevoelt en gevraagt en de conclusie is dat ik last heb van bandenpijn ten gevolge van het indalen.
    Kleine beweegt weer normaal en het hartje klopte ook perfect, verder waren mijn urine en bloeddruk nog steeds goed.
    Het advies is rust, warmte en paracetamol..
    Zodra er iets is mag ik weer bellen en mocht ik minder leven voelen dan kan ik terecht voor een hartfilmpje, maar ze schat de kans klein dat dat nodig zal zijn.

Deel Deze Pagina