De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Ja zo zat ik dus ook Faye, ik ben ook niet zo van de standaard. Al hebben we bij de eerste een echte friese naam, en het moet daar wat bij passen.
    Ben bang dat we het altijd (en zij vooral) moeten spellen voor anderen omdat je het met een y schrijft!

Zit echt vet in dubio..
    We hadden de hele tijd met een y, maar nu begin in weer terug te krabbelen!!

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @saskia: ooh wat heerlijk zo lang kunnen slapen

@pina: als de eerste een echte friese naam heeft dan zou ik gaan voor aline.. daar heb je ook nooit twijfels over.. alyna gaan ze vaak verkeerd schrijven maar is wel origeneler

@all: ik las dat Lafo is bevallen vanmiddag

3. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Goedemorgen dames!
    Hebben jullie wat geslapen? Ik heb van 2 uur tot 6 goed geslapen! Hoera!!
    Het gaat de laatste nachten voor mijn doen goed!

Oh dames, zijn jullie ook zo benieuwd hoe jullie kindje eruit gaan zien??? Ben zooo benieuwd hé, ik wil haar nu wel eens ontmoeten!

Ben wel zo van; met de eerste was alles nieuw, en ik denk dat het nu wel anders zal zijn..
    Toen moest je alles nog uitzoeken, nu weet je al aardig veel en gaat het wat soepeler denk ik/hoop ik!

4. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Waar heb je gelezen dat LAFO bevallen is??
    Ben reuze benieuwd!!

5. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    @ Pina:
    Kan me voorstellen dat de schrijfkeuze in dilemma is. Mensen schrijven mijn naam ook echt op tig verschillende namen, maar ben er nog steeds trots op! Ik wist trouwens niet dat Aline een friese naam was!
    Ennuh nou zie ik dat onze tickers gelijk lopen,laatste keer zat er een dag tussen, vreeeeeeeemd!

Ik heb vanacht een uurtje langer geslapen, scheelt toch weer iets!
    Kerel ligt nog lekker te slapen, rust in de tent!

Ik ben ook zoooo benieuwd hoe onze kleine meid eruit ziet, ik ben het fantaseren zat!

Zo, nu is het tijd voor het ontbijt!

6. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Goede morgen

Ik ben ook wel benieuwd waar je gelezen hebt dat Lafo bevallen is!!!

Faye: dus vannacht een uurtje langer geslapen! Lekker hoor. Kun je dan gelijk merken he!

Hier zijn we ook erg benieuwd hoe onze kleine meid er uit komt te zien!!! Wij kunnen ook niet meer wachten. Maar ja, geduld is een schone zaak zeggen ze, haha.
    Ik weet niet of het hier al een keer gevraagd is, maar wat krijgt iedereen? Weten jullie het of niet? Heb al een paar keer gelezen dat er meisjes verwacht worden, hier dus ook. Zijn er ook nog jongens in ons midden??

Hebben jullie ook soms last van de spanning die op je buik staat? Zo heb ik links onder mijn borst (de bovenkant van mijn baarmoeder) enorme last steeds! Ik hoef er maar een vinger op te leggen en het doet al zeer! De kleine meid ligt ook aan de linkerkant dus vandaar dat daar de meeste spanning op staat.
    Heb trouwens ook te horen gekregen van de gynaecoloog dat ik nog hele sterke buikspieren heb.... waar die dan vandaan komen ;) Hoop niet dat dat problemen gaat geven.

7. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Heb even gekeken maar Lafo is bevallen van een meiske Britt, volgens mij vrijdag al..
    Fijn dat het toch nog spontaan is gebeurd, want die inleiding lijkt me ook geen pretje!

Wij hebben toch maar gekozen voor Aline met een i..
    Heb je ook geen gesodemieter met die spelling steeds.
    Weet niet of Aline een echt friese naam is hoor, volgens mij niet, maar het past wel bij een friese naam! hihi

Er zijn hier idd veel meisjes!
    Hier is manlief de hele dag naar één van de eilanden, dus moeilijk bereikbaar en moeilijk om terug te komen! hahah
    Dus ik hoop niet dat het vandaag begint, dan heb ik een probleem!

Straks nog maar even op bed denk ik.. zoonlief is ook al helemaal moe!

8. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Pina: Ik vind Aline mooier ;)
    Ik ga in het ziekenhuis bevallen ;)

@Lexy: Ik zou dus ook echt niet zonder dieren kunnen, zodra de beeb wat groter is komt er waarschijnlijk nog wel een derde kat bij ook :)

@Lafo: Gefeliciteerd!!!!!

@Pina: Ik word inderdaad ook steeds nieuwschieriger, gelukkig blijven er steeds minder wachtdagen over ;)

@Lexy: Nee, wij zijn nog bewust ontwetend ;)
    Heb de hele tijd een meisjes gevoel, maar vanacht opeens een droom dat het een jongen werd..
    Nog steeds spannend dus :p

Hier: Vanacht weer vrij goed geslapen, kan zelfs weer op me linkerzij slapen nu :)
    Mannetje is vanmorgen vroeg naar de bank vertrokken, dus ik zal wel te onrustig zijn geweest.
    Ik wacht wel even met naar beneden gaan tot hij ook genoeg geslapen heeft ;)
    Mijn zij doet nog steeds wel wat zeer, maar het is al een heel stuk minder..
    Vandaag de beestjes verzorgen en verder ga ik denk ik niet veel doen.

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

dames gimena is ook al bevallen van een meisje :$

hartelijk gefeliciteerd ben echt jaloers op je haha:D

ik hoop dat het bij ons ook een beetje gaat opschieten heb er echt genoeg van ;) gisteren de wonderolie met pijn en moeite naar beneden geslikt iewwwwwwwwww 1 buikkrampje gehad en dat was het alweer hahaha wat een goor spul zeg:$ nou we wachten dan maar weer rustig af8)

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    oh wat leuk gimena! gefeliciteerd!

Ik wil ooooooook

11. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Wij eerst hooorrrrr!! We zijn al verder!!!!
    Ik wilde het liefst gisteren al! Al deze nutteloze uurtjes met één ding in het verschiet.. de hele wereld draait daar nu echt om.. iedereen vraagt ernaar.. pff maar het kan nog wel 2 a 3 weken duren zeg! Ik hoop echt niet dat ze met Sinterklaas komt!

12. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Haha ik heb echt precies hetzelfde!

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    tegelijk dan maar:D

14. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    ach ja dat kan ook hé!
    Faye, weet jij al wat het wordt?

15. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

het is idd alleen maar nog bedhangen bankhangen pffffffffffff echt wachten ander niks:x

16. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Een meissie! (als het goed is?)
    Onze VK zegt elke keer dat het een jongetje wordt omdat ze de hartslag van een jongetje heeft.
    Maar op de echos was geen knakworstje te zien!
    Jij krijgt ook een meid?

17. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Gefeliciteerd gimena!
    Volgens mij was ze even ver als mij? en ook een meisje:)

Ik wacht ook nog steeds af vn mij mag het komen heb er een beetje genoeg vn:)

18. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Mag ik 34 weken en 4 dagen ook "de laatste weken" noemen? Ik ben het in elk geval goed zat. :x
    Vooral het vooruitzicht dat dit kind nog twee weken langer blijft zitten (was bij nr. 1 ook zo) maakt me niet echt vrolijk.
    - ik slaap niet meer lekker
    - ik zit niet meer lekker
    - ik eet niet meer lekker
    - ik plas niet meer lekker
    - ik ruik niet meer lekker
    - ik ben gewoon niet meer lekker!
    etc. etc.

Zo. Dit lucht wel even op. ;)

19. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Mag hoor Marlett!
    Lekker klagen, daar is dit topic voor!!! hahaha

20. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Pfff, ik weet niet of je week 35 ook als 1 van de laatste weken ziet maar ook ik ben er eigenlijk wel zat van! Ik moet nog 1 week werken dan heb ik verlof, maar ik ben zoooo traag, jank om alles, alles kost moeite, het lijkt wel of niets vanzelf gaat, aambeien zijn ook een fijne bijkomstigheid, en ik zou zo graag weer eens normale kleren aan willen, het huishouden is een drama...vertel me alsjeblieft dat het gemakkelijker wordt als het verlof begint....voor nu ben ik er echt even zat van....en dat terwijl ik eigenlijk zo blij ben dat ik eindelijk mamma mag worden....

Deel Deze Pagina