haha Stienke, schrijf het maar lekker van je af hoor! Het is bij mij wel makkelijker geworden hoor, ik vond het ook de laatste weken werken zwaar. Werk in het onderwijs 3 dagen en ze verlangen eigenlijk alles nog van je, want ja, anders moet je maar eerder met verlof gaan! (ben ook pas met 4 weken van te voren eruit gegaan!) Maar nu heb ik wel zoiets, ben het wachten zat, zit de hele dag wat aan huis gekluisterd (zal straks niet anders worden met 2 kleintjes) en met zo'n klein manneke erbij, lekker handenbindertje.. Wil weer mijn eigen lijf terug, om in alle bochten te kunnen etc! Maar eerlijk gezegd ben ik niet een thuis zit mens, wil altijd de hort op en ben blij dat ik ook nog lekker werk. Maar nu mis ik dat echt wel hoor!
Oja Faye, wij krijgen ook een meid!!!! Super hé, ben zo benieuwd naar een mini me!! Onze zoon lijkt echt op zijn papa, hoop dat deze meid wat op haar mama lijkt hihi!
Spannend zo wel iedereen die op het einde loopt ook! Ik heb iedere dag buikpijn en denk dan zou het zou het?? Ben het ook zat!
Hai meiden, Ja gek he dat de een bij week 37 bevalt en de ander pas bij week 42 als het wordt gehaald.. Ben erg benieuwd wat Pulletje (baby) van plan is.. Hier varkenspootjes, erg moe, weinig kunnen hebben en het liefst de hele dag slapen.. tel de uren maar dat ik wakker ben!! Maar dat komt ook omdat ik aan de morfine zit door mn heup, en loop nu ook nog eens bij therapie voor een bekkeninstabiliteit, een dreigende.. Kortom leuk einde, voor een "leuke" zwangerschap.. Geen week zonder zorgen Maar toch vind ik het nog steeds een voorrecht om zwanger te mogen zijn...
Goedemorgen vrouwkes! Hebben we allemaal zin in een nieuwe week? Ik hoop dat we veel/goed bevalnieuws krijgen! Keep the fingers crossed! Ik ga nog ff een uurtje (ofwat) proberen te slapen. X
Lafo: van harte gefeliciteerd met je meissie Britt! Leuke naam trouwens! Pina: toch Aline met een i dus. Op een gegeven moment moet je de knoop doorhakken he. Saskia: gelukkig wel weer op je linkerzij kunnen slapen, maar het mannetje dus naar de bank vertrokken Gimena: gefeliciteerd met jullie dochter!! Cindybaby: heeft de wonderolie haar werk al gedaan???? Sinterklaas: tja, hoop ook niet dat ons kindje met sinterklaas komt. Helaas hebben we het niet in de hand he :S Faye: nog steeds spannend dus wat het wordt! Nog even geduld en je weet het Laten we hopen dat we een goede week krijgen met allemaal goede bevallingverhalen!!! Slaap lekker nog even. Celia: hier precies hetzelfde, van mij mag het ook wel komen! Marlett: welkom hier en kom maar lekker meeklagen. Stienke: welkom! Verlang ook weer naar het moment dat je weer normale kleren aan kan. Ben de positiekleding al wel zat! Desiree: irritant is dat nu he. Bij alles wat je voelt denk je, zal het de voorbereiding zijn op het echte werk?? Zo voel ik me ook steeds vaker wat misselijker en is mijn buik ook vaak hard! Spannend allemaal hoor. Juffie: lekker einde van de zwangerschap inderdaad. Voel me hier soms wat misselijk. Net ontbijtkoek gegeten en thee gedronken maar het zit me helemaal niet lekker! Heb zo het gevoel dat ik naar de wc kan rennen, niet echt lekker. Verder nog steeds last van rug en bekken en steeds vaker buikpijn. Gisteravond lekker met een kruik tegen mijn buik op de bank gehangen.
zo weer een dagje verder! Helaas altijd jammer als ik wakker word en besef dat er niks is gebeurd terwijl het overdag ook kan gebeuren haha Ik hoor sommigen over aan huis gekluisterd.. in hoeverre bedoelen jullie dat? het niet meer werken of gaan jullie bijna niet meer weg? Ik ga namelijk gewoon weg als ik dat wil maar kan begrijpen dat niet iedereen dat doet.. @lexy4: dat misselijk gevoel heb ik soms ook.. ik kan wel gewoon eten maar voel me toch zwaar in de maag en kortademig dan
He wat leuk een Britt geboren.. Die naam hadden wij ook in gedachten tot we weer wat anders tegenkwamen . @miss flower... Ik ben niet de hele dag aan huis gekluisterd maar er zijn wel dagen dat ik alleen maar thuis wil zijn en in huis wil modderen. Ga dan beetje opruimen en poetsen!. Ja... nestdrang is eindelijk begonnen. Maar zoals gisteren ben ik de hele dag op (spring) concours geweest met mijn kei goeie man! Sjonge was echt trots..
@Gimena: Gefeliciteerd met je dochter!!! @Marlett: Welkom hier bij ons klaag groepje @Stienke: Ook jij welkom hier bij ons klaag groepje Wat betreft verlof, eerst heb je het gevoel dat je nog bergen werk moet verzetten om alles af en netjes te krijgen, maar het word vanzelf makkelijker.. @Juffie: idd geen leuke afsluiting van de zwangerschap, gelukkig zit je wel al in de laatste weken (hoe eindelooos die soms ook kunnen lijken..) @Lexy: Hier ook af en toe weer een opkomende misselijkheid, gelukkig zet het bij mij niet door.. @Missflower: Ik ga nog steeds weg, alleen niet meer zo heel ver en mag van me ventje niet meer alleen met de auto Het is hier toch rotweer, dus vermaak me thuis gelukkig ook wel.. Hier: Vanacht weer lekker geslapen, verder niet veel bijzonders te melden. Kleine heeft weereens de hik en geloof dat hij/zij het nog prima vind in mijn buik
haj meiden ik kom me ook even aanmelden.. Pfff ben er zooo klaar mee .. Alles doet zeer.. slaap slecht eten gaat zowat niet .. en heb continu dorst. waardoor ik dus weer veel moet plassen.. Ook nog een puberende dreumes rond wandelen .. het idee dat het nog 4 wkn gaat duren en misschien zelfs nog langer maakt me een beetje Ik geniet enorm van mijn ukkie in mijn buik hoor daar niet van.. heb alleen niet z`n super zwangerschap . vanaf 13 wkn flinke last van mijn bekken bleek BI te zijn. zit al vanaf eind augustus thuis.. Ben voordurend misselijk al dehele zwangerschap.. en heb sinds week 30 continu harde buiken .. Alles is klaar voor de baby . en ik wil zoooooo graag dat het niet meer zo lang duurt.. me lichaam isgewoon een beetje op .. sorry voor mijn lange geklaag..
@saskia: ja ik rijd wel gewoon nog in de auto.. breng me dochter 2x in de week naar kinderopvang en dat is 15 min rijden en ben zaterdag zelfs nog naar zwolle gweest wat een uur rijden is maar toen had ik wel me zus mee die het stuur over zou kunnen nemen als het moet.. @joycje: ja ik vind het soms ook lekker om gewoon thuis te blijven.. jammer dat ik niet de hele dag in joggingbroek kan want heb een hond haha.. en kan me voorstellen dat je je trots voelt als je man dat goed kan! nou wish me luck want ga zo met me dochter de mexicaanse griep halen en zie er heel erg tegen op.. vind het zo zielig en ga liever zelf maar ja..
He Dames, Ik ga ook nog wel de deur uit hoor, en autorijden etc. Maar ik heb een kleine van 16 maanden en die loopt/wankelt nog dus ik moet hem altijd nog tillen, dus ik vermijd het zoveel mogelijk. Ga wel elke dag even naar mijn ouders even een bakkie doen. Heerlijk, er even uit. Dat moet ik ook hoor want anders wordt ik gillend gek thuis! Zie er best wel wat tegenop, straks met nog een kleintje erbij wordt het nog moeilijker voor mij om overal heen.. Naja, ik heb dan geen grote bult meer, maar we wonen in een dorp waar niks te beleven valt/ geen winkels etc. Dus je moet steeds met de auto.. Dan moet ik de loeizware duobuggy mee etc. en dan waarschijnlijk een puberende dreumes die niks wil! Nee, ik wacht nu steeds totdat mijn man thuis is. Dan kan ik de hort even op, met of zonder hem en de kids! vind het gewoon wel even lekker, dan zonder kind even een boodschapje halen etc. @Lindy, jij moet ook nog even! Wat super vervelend van die BI! Ik kan me begrijpen dat je het helemaaaaaal zat bent dan!
zo de prik ook weer overleef.. super trots op me meisje! @pina: dat herken ik idd.. die van mij is 2,8 jaar maar loopt nu steeds weg en ik kan er niet zo snel achteraan dus als ik nu wegga bijv boodschappen doen dan gaat ze gewoon in het karretje en als ik wil winkelen dan of in de buggy of ik ga idd alleen even.. straks met de 2de kan je de eerste ook in een draagzak doen en dan de 2de in de buggy.. maar ik vraag me ook weleens af hoe ik het allemaal ga doen
zow ik kom ff klagen maar weer pfff hahahahaha het is wat ik heb zo'n last van maagzuur vandaag heb het al wel een klein beetje gehad tijdens de zwangerschap maar vandaag gewoon heel de dag door al :S en slapen lukt ook niet pffff pijn bij het omdraaien eerst aan me linker zij en nu sinds zondag ook pijn aan me rechter zij :S ben nu dus kei moe vandaag niks gedaan ja vk geweest moesten vroeg daarna op de bank en er niet meer af gekomen 1985beeb2009
@ 1985beeb lekker toch op de bank hangen, doe ik ook regelmatig hoor. Nu kan het nog zeg ik maar @ Pina kan me voorstellen dat je liever alleen gaat dan met zo'n gezellige puberdreumes die alleen maar NEE NEE NEE roept laat die loeizware buggy maar staan, dat tillen is nu lichamelijk veel te zwaar! @ Lindy ook al een zware zwangerschap, hier ook bi al sinds week 9 dus herken dat precies, scheelt alleen dat ik geen kleintje heb rondlopen. Die harde buiken kunnen ook behoorlijk pijnlijk zijn he. Dat de tijd maar snel mag gaan. @ Gimena gefeliciteerd met je dochter, ooh mag ik je snel volgen?? @ Miss Flower ik zit wel aan huis gekluisterd ik heb geen rijbewijs en mijn fiets is stuk, mag niet meer op me scooter en loop erg slecht. Ben een beetje afhankelijk van anderen. Maar ik vind het nu juist fijn om thuis te zijn. Jammer dat er nog niks is gebeurd he. @ Lexy ach de kans dat het met sinterklaas precies komt is klein.. zal heus niet. @ Lafo gefeliciteerd met je dochter!!! @ Faye geef jij het goede voorbeeld deze week? Hier een luie luie dag.. ik ben een heerlijk lui varken.. en ik ga helemaal niks doen en het interesseert me niks
Faye en ik samen hé! Wij gaan ervoor deze week!!! 8) Gossie mijne, ik heb alleen maar harde buiken, geen weeen helaas.. Heb wat teveel gelopen vandaag.. wilde zo graag naar een huisje gaan kijken en dat lag nogal ver van de bewoonde wereld.. Roteind lopen, en ik nu moet ik op de blaren zitten. Maar misschien heeft het ook wel wat geholpen natuurlijk om de boel wat op gang te brengen! Mijn man is bezig om het bevallingsbad op te zetten! Dus van mij mag het wel komen! Lekker in bad bevallen hoop ik, kaarsjes aan, camera bij de hand..
Missflower: ik zit eigenlijk ook wel een beetje aan huis gekluisterd. Mijn vriend neemt altijd de auto mee naar het werk. Fietsen kan ik niet meer en heb mijn eigen vrienden en familie ergens anders wonen. Saskia: fijn is dat he de hik! Vooral lekker als ze al ingedaald zijn! Dan voel je het zo heerlijk onder in je buik 8) Lindy: welkom hier! Jeetje wat vervelend dat je al zo vroeg last kreef van bi! Kan me voorstellen dat je het nu wel een beetje gehad hebt inderdaad! 1985beeb: lekker geluierd vandaag dus! Lekker toch zo'n dagje! Nu kan het inderdaad nog Desiree: ook al een lekker luidagje ingelast vandaag dus! Pina: wie weet is het een start naar weeën!! Ik gun het je hoor dat je deze week gaat bevallen!
Pff ik moet straks maar op bedje.. Als ik zit heb ik steeds een harde buik, niet echt prettig.. En nee, het zijn geen weeen.. Zou het wel graag willen! Misschien zijn het wel voorweeen? Zou niet weten hoe die moeten voelen! Oioi, zoonlief is verschrikkelijk aan het jammeren, kan niet slapen.. Zal wel van de prik komen!
ik heb vanaf half 8 steeds om de paar minuten een harde buik maar voelt niet echt als een voorwee.. tenminste niet zoals bij mijn eerste.
Pina en Missflower: jeetje spannend! Nog steeds last van harde buiken/voorweeën? Kom weer even klagen hier hoor! Lig al vanaf half 5 wakker en ben er om half 6 maar uit gegaan! Heb zo'n last van rugpijn dat ik soms gewoon geen adem kan halen als ik op bed lig! Dit wordt echt niet grappig meer!!! Zit nu met het voedingskussen in mijn rug op de bank, maar het wordt er nog niet echt beter van, helaas!