De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    @lexy; nog beetje bij kunnen slapen?

Ik heb hier ook echt een rot nacht gehad, misschien 2 uurtjes geslapen, rare is dat ik gewoon echt klaarwakker ben(snachts/nu)!

Hebben jullie ook dat als de kleine "de gekke 5 minuten" heeft, je bijna niet meer weet waar je het moet zoeken (pijnlijk)?

Nou ik ga ff men bedje in, animal planet aanzetten, hopelijk val ik dan in slaap (mijn kat kijkt dat graag, dan gaat ze in ieder geval niet over het bed rennen haha).

Succes vandaag meiden, met wat jullie ook gaan doen!

2. dejide

dejide Lid

3 mrt 2009
    93
    0
    0
    Goed morgen dames!

Ik kom ook weer eens klagen. Lees altijd veel mee, maar klaag in stilte! Haha Nou vandaag ben ik het echt helemaal zat! Alles doet pijn, die enorme buik zit in de weg. Kan niet meer normaal slapen. Heb ontzettend last van maagzuur. Ben heel snel geïrriteerd ( niet echt handig met een beginnende puber in huis ).

Gister naar de vk geweest. Nou de baby heeft het nog prima naar haar zin. Ze is wel volledig ingedaald, maar dat zegt natuurlijk niks. Ze heeft nog voldoende vruchtwater. Heb wel besproken wat ze doen als je overtijd gaat, en gelukkig mag ik aangeven dat ik met 41 weken ingeleid wil worden!

Nou genoeg ego bericht.

Alle dames die bevallen zijn GEFELICITEERD!!!!!!

Grtz dejide

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nadat ik naar boven ging en ging douchen is het weer over gegaan.. vanmorgen had ik wel ineens dunne ontlasting maar voel nu niks meer eigenlijk.. ik moet zo naar de vk toe

4. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Hey Dames,
    Knuf voor jullie die weer een rotnacht hebben gehad.. ik raak er al aan gewend haha, weet al niet meer hoe het voelt om een hele nacht door te slapen!! hahaha

Maar hier heeft het niks uitgehaald hoor, had eventjes de hoop dat het misschien zou doorzetten.. hihi, maar helaas!
    Heb gister een stuk gezien van Zembla over babysterfte in Nederland. Goh, dat gaat je niet in je koude kleren zitten hoor!
    In andere landen mag je niet langer dan 41 weken lopen, vind het een goede instelling. Want er zijn gezonde baby's die overlijden na 41 weken omdat er domweg te laat is ingegrepen!!!
    Pffffff echt, vreselijk!!

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @pina: jammer meid, en ik heb dat progamma niet gezien maar idd het is toch wel heel erg dat ze ons dan hier soms tot wel week 43 laten doorlopen.. je moet wel erg op je strepen staan dat het eerder word gehaald maar geen idee hoe ze daar tegen over staan.. ze zeggen vaak zolang de baby het goed heeft maar toch.. je hoort ook best vaak dat achteraf de placenta al behoorlijk af was... ik hoop dat onze beebs eerder komen

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Lindy: Wat vervelend dat je het nu al zo zat bent zeg, beeb moet toch nog wel een week blijven zitten ;)

@Lexy: Wat vervelend dat je snachts zoveel last van je rug heb zeg, misschien kan je vanmiddag nog een beetje slaap inhalen?

@Faye: Voor jou dus ook al rotnachten, gewoon smiddags lekker uitrusten hoor ;)

@Dejide: Wel fijn dat je al met 41 weken ingeleid mag worden :)

@Pina: Ik heb het ook gezien ja, wij maar denken dat Nederland alles zo goed geregelt heeft..

Hier: Vanacht weer goed geslapen :)
    Verder nog steeds geen teken dat de beeb eruit wil, wel steeds vaker harde buiken.
    Ook mag ik vanmiddag weer naar de vk, ben benieuwd :)

7. Worden jullie ook wel eens wakker van die keiharde wind 's nachts? :x

8. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Faye: heb nog niet weer geslapen. Moet zeggen dat ik nu wel weer even over mijn moeheid heen ben. Denk dat ik vanmiddag wel even op de bank een slaapje ga doen ;)
    Wat betreft die "gekke 5 minuten" heerlijk is dat he! Ik wordt er soms ook een beetje naar van!
    Heb jij nog samen met de kat kunnen slapen?

dejide: haha geklaagd in stilte! Nou je mag het hier eruit gooien hoor! Kan me voorstellen dat je er ook wel klaar mee bent. Dat maagzuur is zo'n leuke bijkomstigheid! Heb er zelf ook enorm veel last van :x

Missflower: hoe was het bij de vk?

Pina: jammer bij jou dus ook niet doorgezet! Jeetje wat een verhaal. Wist dat helemaal niet van die 41 weken! Het zal je maar gebeuren zeg!

Saskia: succes bij de vk!

Desiree: heb nog geen last gehad van wakker worden van de wind, maar misschien komt dat omdat ik continue wakker lig ;)

Heb net weer een lekkere actie gehad! Dacht laat ik eens even kijken of ik nog kan fietsen! Had een BH gekocht en die was te klein, dus die wou ik even ruilen. Kom ik eindelijk in de stad aan...helemaal buiten adem (met mijn bekken ging het goed!!), andere maat gepakt en naar de klantenservice gelopen. Blijkt dat ik de te kleine bh niet in de tas gedaan had!!!! Lekker weer hoor! Heb de nieuwe maar meegenomen en de andere breng ik een andere keer wel weer terug! Wel even lekker om er toch alvast even uit geweest te zijn. Ze voorspellen straks weer regen, dus nu kon het nog mooi even. Heb ik mijn beweging ook weer gehad :D

Groetjes

9. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Ja wij werden ook helemaal gek van die harde wind! Wij liggen om een schuin dak en daar rolde de wind continu van voor naar achter overheen!
    Dus echt leuk was het niet, onze parasol is zelf omgewaait! (naja, da's nou ook weer geen ramp..)

Bij film/televisie etc. staat een topic over het programma van zembla. Je kunt het ook terug zien op uitzendinggemist. Meiden dat is echt een eye opener! Je hebt geen idee hoe het er aan toe gaat hier in de nederlandse ziekenhuizen!
    En dit geeft je wel een kans om zelf ook in te grijpen als het mis dreigt te gaan!
    Dus kom voor je zelf op met de bevalling!!

@Missflower; ben benieuwd hoe het ging bij de vk, heb je nieuws?

@Lexy; Jij hebt je ochtendgym al gehad! Tsja die hormonen hé, je vergeet alles! hihi
    Zou zo een actie van mij kunnen zijn hihi!!

@Faye; Ik heb altijd dat de baby druk is als ik savonds ga liggen. Maar deze baby is echt heel anders dan mijn eerste beeb!
    Mijn zoontje was heel druk in de buik, nie normaal, maar deze dame is echt heel rustig! Heerlijk! Behalve die harde buiken zijn dan wat minder...

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @all: volgens de vk indalingsweeén maar eigenlijk is er niet gevoeld of ie ingedaald is.. vreemd maar goed.. volgende week weer heen maar hopelijk is het niet nodig haha

@lexy: oh dat is niet zo'n handige actie nee haha

@desiree: nee hier geen last van de harde wind

11. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi ik kom hier ook even klagen hahaha maar wie heeft dat ook dat je bijna niet kan liggen ik kan niet op me zij of op me rug liggen want dan krijg ik zon last van me heupen en bekken dat ik bijna niet meer in de been kan komen ik heb ook al geprobeert met een kussen tussen je benen maar dat helpt allemaal niks ik wordt dat zo zat en dan slaap je zo slecht en overdag slapen kan mischien een uurtje en dan houd het op want heb er nog 1 lopen van 2 jaar en de oudste gaat naar school zo ben het weer kwijt haha

12. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Kom ook maar even mn hart luchten...
    Heb sinds paar weekjes ontzettende last van mn been smorgens van ongeveer mn heup tot mn knie en dat is zo vervelend dat ik niet weet hoe ik hem neer moet leggen.
    De verloskundige die me elke keer weer met een vraagteken naar huis stuurt de een zegt we zullen je helpen om voor de kerstdagen te bevallen en de ander laat er weinig tot niks over los :mad:.
    En mn buik begint in de weg te zitten met sokken aandoen, en krijg van die kleine rode jeukbultjes grr
    Nou dat had ik nog even te klagen :D

13. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Desiree: Nee nog geen last van, maar ik slaap altijd al overal doorheen :p

@Lexy: He wat vervelend, maar het is idd wel lekker om er toch weer eventjes uit te zijn ;)

@Nedjla: Hier gaat op me zij liggen wel aardig, als ik maar regelmatig even kan draaien..
    Maar idd de pijnlijke heupen ken ik al weken en af en toe moet ik er ook echt voor uit bed..

@Bianca: Welkom bij ons klaag groepje :p

Hier: Weer terug van de vk en weer wat extra vocht aan het vasthouden, dus weer 1,5 kilo erbij in 1 week :$
    Maargoed voor de rest was alles prima, dus ben weer een week losgelaten :p

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @saskia: fijn dat alles goed was

15. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Saskia: gelukkig was alles goed! Nu mag je weer een week loslopen :D

Bianca: handig he die buik bij het aantrekken van je sokken! Heb vandaag mijn teennagels geknipt, een hele happening!

Nedjla: welkom hier bij het klaaggroepje!

Missflower: wel raar dat ze niet gevoeld hebben of het ingedaald is :( Volgende week anders even vragen (als de afspraak nog door moet gaan...)

Pina: dank je wel voor de tip! Ga zeker de uitzending even terugkijken! Vind het wel belangrijk daar wat meer over te weten. Dan kan ik eventueel vrijdag gelijk even met de gyn overleggen.

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ohh ik wil ook klagen!!! LEKKER!!

Ik BAAL er ontzettend van dat mijn bekken zo'n pijn doen, het belemmerd me echt in het huishouden en in het spelen met mijn dochtertje...

Vandaag ff wat drinken in de stad, 1,5 uur gezeten.. ff willen winkelen maar gewoon bijna niet kunnen lopen.
    Toch ff H&M binnen geweest.. thuis komen en kapot wezen!!!

GAAAPPPPP

17. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    He Dretjuh,
    Wij zitten in hetzelfde schuitje. Zie dat jij ook een kleintje hebt lopen van 15 maanden. Die van mij ook, heb hetzelfde hoor, ook met mijn bekken. Ik kan ook niks meer, lang lopen is idd funest voor het bekken!
    En dan met zo'n kleintje erbij.. ik kan ook niet meer met hem spelen op de grond etc. En tillen is ook niet prettig!

18. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    By the way:

The tickers are tickinggggg!!!!!!!!!

Langzaam kruipen de dagen voorbij en dé dag komt steeds dichterbij!!!!

19. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Hoe voelt het als je pijn hebt aan je bekken?

Ik heb laatste paar dagen een soort spierpijn tussen me bovenbenen alsof ik achter op de fiets met me benen wijd heb gezeten??

20. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Dretjuh: heerlijk he even lekker kunnen klagen! Daar hebben we gelukkig dit topic voor!! Vervelend dat je ook niet meer lekker kunt spelen met je dochter.

Pina: jij dus ook al niet met je kleintje kunnen spelen ivm bekkenpijn! Maar als het goed is ga jij deze week nog bevallen ;)

Vannacht weer eens tot 8 uur kunnen slapen!!! :D Had ik wel even nodig. Zometeen bij mijn schoonzus langs met mijn schoonvader en zijn vrouw. Mijn schoonzus is 2 weken geleden bevallen. Iedereen een fijne dag, hopelijk met weinig klachten!

Groetjes

Deel Deze Pagina