@Lexy, ik zag het helemaal voor mij. Ik heb zelf ook 2 katten en weet precies wat hun reactie zouden zijn. Het zijn af en toe rare beesten. Ik ga het dan maar eens vragen bij een drogist of bij de Tuinen voor zo'n soort thee. Toen ik die tabletten van de gyn kreeg, kon ik bijna niet wachten om ze in te nemen. Maar toen het puntje bij paaltje kwam, durfde ik niet. Bang om niet wakker te worden als een van de kinderen 's nachts mij nodig heeft. Afijn, ik ga dan maar voor de thee.
Als je (gedeeltelijk) de ziektewet in gaat, dan moet je beslist 6 weken van te voren verlof nemen, 4 weken mag dan niet meer. Ik heb maandag een afspraak bij iemand die Cesar therapie doet. De fysio heeft me naar haar doorverwezen ivm mijn klachten. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ken het eigenlijk helemaal niet zo goed... @Lexy, ik lees nu pas je kattenverhaal, volgens mij was ik achteraf in lachen uitgebarsten, gekke beesten ook Maar ballonnen is dus een idee! Ik vroeg me ook al af hoe ik in hemelsnaam mijn katten uit de box moet houden. Mijn poesje is wel onder de indruk als ik mijn stem verhef, maar mijn kater doet werkelijk alles wat niet mag en is niet snel onder de indruk van iets. Ik ben dus benieuwd hoe dat straks gaat...
He Faye, mijn vriendin die een week later als ons uitgerekend is, is vannacht bevallen!! Tsjonge jonge, ik ben jaloers! jaloers!!!!!!! Ik wil ook!!!!!!!
Ohoooo :x !! Niet eerlijk he!! Heb je wel het idee dat het "snel" gaat gebeuren? Ik heb elke dag wel een aantal keer pijntjes, beetje menstruatieachtig, maar dat is het dan ook.. En iedereen elke dag maar vragen: en en en en?! Aahhhh!!
Ach je denkt bij elk pijntje van ;zal dit het zijn? Maar helaas, hier nog niks bijzonders.......... Men hé! Ik wil zo graag bevallen, maar zie er aan de andere kant ook reuze tegenop.. Weet wat me te wachten staat!! En dan wil ik er een aantal jaren niet meer aan denken!!! Vind het nu wel even mooi genoeg geweest!
Joycje: weet ook niet of dat dan kan eigenlijk.... hmm toch maar even afwachten dus wat het zou kunnen zijn. Celia: spannend hoor meid!! Waar begin je bang voor te worden? Voor de pijn van de bevalling?? Faye: de katten hier zijn weer rustig Hoop echt dat die ene er wat van geleerd heeft! Ben je al bij de vk geweest? Het kan zo ineens spontaan beginnen he. Je hoeft geen voorgevoel te hebben.. Mundy: Cesartherapie, geen idee wat dat is en wat je kunt verwachten. Geen ervaring mee dus. Goed dat je maandag al terecht kan! Als ballonnen niet helpen voor de katten, pak dan aluminiumfolie! Dat helpt bij mij namelijk wel. Had alleen alle stroken eruit gehaald omdat ik nieuwe ballonnen gekocht had. Dacht dat als ik de box helemaal vol zou gooien ze er dan niet in zouden gaan. In de kinderwagen heb ik nog wel aluminiumfolie liggen met ballonnen en daar gaan ze niet in! Dus dat is ook nog een idee. Pina: BOEH!!! Kan me voorstellen dat je daar even van baalt! Na deze hou je het dus wel even voor gezien Lijkt me aan de ene kant ook wel lastig dat je weet wat je te wachten staat, qua pijn... Als ik het zou weten zou ik denk ik al helemaal in paniek raken! Heb trouwens net wel van 2 mensen in mijn omgeving gehoord dat ze het een hele bijzondere ervaring vonden! Dus dat probeer ik dan maar in mijn achterhoofd te houden.
@lexy4 Ja begin idd bang te worden voor de bevalling De voorweeen en indalingsweeen zijn soms best al best wel heftig dus laat staan de echte werk.. Maar goed het moet er toch ook uit he? Aan de ene kant wil ik wel dat het snel begint wil eindelijk me kindje in me armen sluiten groetjes
op een gegeven moment had ik met de laatste fase zoiets van; verstand op nul en persen met die hap.. ik dacht alleen maar, het moet eruit, het moet eruit! Hoe sneller dit achter de rug is, hoe sneller ik mijn knul in mijn armen houdt! En dat was echt een goede drive!
breek even in! een tijdje terug heb ik flink zitten klagen hier ivm klachten. *onsluitng (te Vroeg) *slijmprop. * krampen. 21 nov was ik in het zh op genomen omdat ik weer meer onsluiting had maar het brak niet door dus ben weer naar huis gestuurt!!! lekker thuis me bed in gekropen. tot kwart voor 3 me vliezen braken. naar 3 uur (6 uur smorgens al) hebben wachten trok ik het niet meer. me mannetje uit bed gesleurt en naar de zh gegaan, de gyn stelde vast dat idd me vliezen waren gebroken en dat ik die dag nog zou bevallen! 1,5 uur later keer ik pas me weeen.(hehe daar zijn die weeen waar ik op wachten) half uur later mocht ik beginnen! 22 nov om 09:22 is onze Dochter Sophie anna isabella geboren. gewicht 2795 zwangerschap duur 37+4. lengte is 47 cm. ze drinkt en eet goed. onlasting allemaal ook! aleen ze is geel gaan zien, en ze ligt nog steeds in het ziekenhuis op dit moment!!! ik breek langzaam weer uit! voor de rest van de dames!Good luck!!!
Celia: kan ik me voorstellen hoor! Ik heb soms ook mijn paniekmomenten! Dan verbied ik mezelf om er langer aan te denken en alleen maar te denken aan het prachtige meisje dat in mijn buik zit. Zoals je zet, het moet er inderdaad uit.... Pina: denk dat dat inderdaad een goede drive geeft! Gimena: Gefeliciteerd met je dochter Sophie!! Hopelijk kan ze snel het ziekenhuis weer uit en kunnen jullie thuis lekker met haar genieten! Vanmorgen om 6 uur mijn mannetje naar zijn werk gebracht. Heb vandaag de auto nodig om naar de gynaecoloog te gaan. Had weer zo'n last van mijn rug en was klaarwakker dus ben gelijk maar onder de douche gestapt! Zit nu al helemaal klaar om straks weg te gaan. Om 9 uur moet ik er zijn. Heb vannacht ook weer zo'n nare nachtmerrie gehad. Droomde dat ik ziek was en dat ik een spuitje zou nemen, maar durfde niet! Mijn vriend zei ook dat het beter was om het wel te doen. Zou het op een maandag doen, maar toen die dag kwam durfde ik niet en wou ik iedereen niet achterlaten. Toen kwamen er allemaal geesten die zeiden dat het goed was... Heb mijn mannetje wakker gemaakt en gevraagd of hij wat dichter bij mij wou gaan liggen. De tranen rolden over mijn wang. Waar dit nou ineens weer vandaan komt!
Heee weer babynieuws! En weer een meisje! Gefeliciteerd met Sophie!! Fantastisch! @All; hier rommelt het wat.. heb vanmorgen om kwart over vijf menstruatiekrampen gekregen. En met een warme pittenzak proberen op te vangen. Ze zijn nu weer weg. Misschien waren het ook wel indalingsweeen.. Heb er geen verstand van, vanmiddag maar even vragen aan de vk!
Pff, mijn enige klacht voor nu is: HIJ ZIT ER NOG STEEDS IN! :x kom eruit!! Het wordt nu ook wel hoogste tijd dat jullie beebjes zich gaan laten zien! Kom op baby's het is tijd!
@ Gimena: gefeliciteerd!! @ lexy: wat een nare droom! ik had ook een vervelende, ik had een ongeluk gehad en beide mijn polsen lagen open maar niemand wilde me helpen! @ pina: hier ook menstruatiekrampen.. Vk zei dat het waarsch gewoon harde buiken/oefenweeen zijn.. PFFFFFFFFFF ik heb zo geen zin om overtijd te gaan!!! Mehhhh!!!
Pina en Faye: ik hoop zo dat het doorzet voor jullie en dat jullie snel jullie kleine vast mogen houden en een voorspoedige bevalling hebben! Mijn duimen draaien hier heel hard voor jullie hoor!!! De week is nog niet voorbij dus jullie kunnen nog steeds degene zijn die deze week verder gaat aanvullen met babynieuws!!
Ik gun het jullie ook van harte! Wens het niemand toe om over tijd te lopen. Tenzij ze er zelf helemaal geen problemen mee hebben natuurlijk! Volgens mij ben ik vanmiddag mijn slijmprop verloren. Hij was bruin en kwam tijdens de ontlasting. Weet het niet helemaal zeker, maar het zag er wel slijmerig uit....
@ Lexy: dikke kans dat dat je slijmprop was, helaas zegt het nog helemaal niets over een naderende bevalling BOEHOE.. Hier in ieder geval nog steeds geen nieuws.. Beetje krampjes soms en slijm verloren.. Ik hoop dat we nog baby nieuws krijgen voor het eind van het weekend!
He Dames, Nou hier nog even een update op de vroege ochtend! Gistermiddag is het strippen niet gelukt, want er was nog geen opening in de baarmoedermond om erbij te kunnen. Ook was ze nog niet ingedaald dus dan drukte ze nog niet alles goed naar onderen.. Nou dus.. ik zit hier maar te wachten, en te wachten.. Want het zal dit weekend niet gaan gebeuren hoor! Als het er woensdag nog niet is dan gaat ze weer kijken of ik gestript kan worden en anders wordt ik donderdag of vrijdag ingeleid... Hopen dat de beeb er voor die tijd is.. Ben zo bang dat het vrijdag of zaterdag wordt... Vind ik helemaal geen leuke datum!
Faye: zegt idd nog niks nee... maar toch hou je het stiekem nu wel meer in de gaten. Bij jou blijft het dus nog steeds bij wat krampjes.... Wil dat het nu door gaat zetten bij jou!!! duim duim duim!! Pina: jeetje dat is balen zeg!!! Strippen nog niet gelukt omdat de baarmoedermond er nog niet klaar voor is en de kleine nog niet ingedaald :S Wat zei je tegen de kleine... weet niet of je het weet hoor maar je zit hier al 40 weken.. wordt tijd dat je nu eens gaat zakken en dat mijn lichaam zijn werk kan doen! En een beetje aanmaken graag! hihi. Hoop zo voor je dat het maandag dan maar gelijk begint, aangezien je zo stellig bent dat het dit weekend niet wordt. Duim ook voor jou hoor! Zou leuk zijn als er nog iemand van dit groepje in november gaat bevallen!!!! Vannacht weer een goede nacht gehad. Werd om half 9 wakker, joepie!!! Wel met enorme rugklachten weer, maar ja... Verder voel ik hier niks anders dan dat er heel veel lucht mij dwars zit :S
Ik heb zoals vele nachten hiervoor geen oog dicht gedaan vannacht. Dit kwam vannacht door het gesnurk van mijn man, de katten die weer eens ruzie hadden en omdat de jongste wakker werd van het onweer. Oftewel, zij kroop bij mij in bed en ik ben in haar bed gaan liggen. Haar bed is echter veel kleiner en haar nachtlampje stond aan en ik verdomde het om die uit te doen. Resultaat: ik heb een humeur van hier tot Jericho. Mijn benen, heupen en alles wat pijn kan doen, doet ook pijn. Ik moet nog boodschappen doen maar ik wil niet weg uit huis. Lekker rondlopen in mijn pyama, opruimen enz. Ik geef gewoon mijn man een lijst en die gaat maar. Hij komt dan wel thuis maar veel meer spullen maar dat boeit mij niet nu. Mijn jongste dochter heeft nu een vieze luier terwijl madam net verschoond is. Ze zeurt om K3 en die staat op maar ze wil Dora kijken, grrrrrr. Sorry dames, ik klaag wel errug veel nu maar vandaag is het NIET MIJN DAG.