De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @pina123: wat balen dat het strippen niet lukte! wel fijn dat ze je al vrij snel inleiden.. heeft dat een reden?

@evamerel1: gooi het er maar even uit.. dat lucht altijd op!

@all: hier ook nog niks helaas.. word wel minder leuk nu want kan amper lopen.. volgens mij is hij nu wel ingedaald want het lopen word minder.. soort spierpijn tussen boven benen en felle steken onderin..

2. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Hey Missflower,
    Nou ze vroeg mij hoelang ik overtijd wilde lopen. Ik zei dat ik niet verder dan 41 weken wilde. Maar dat valt in het weekend.
    Dus dan zou ze me volgende week woensdag proberen te strippen, en als dat niet lukte omdat alles dan nog niet goed gedaald en open staat dan mocht ik ingeleid worden in het ziekenhuis!

Dus daar was ze heel makkelijk in!

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Moet ik nog klagen rond dit tijdstip... Snik snik, ik ben weer eens zo wakker in mn hoofd!!! Ik wil gewoon slapen maar het lukt niet.. En nog na tegaan dat dit nog wel 2 a 3 weken zo door kan gaan... Boehoe ik wil dat Pulletje eruit komt.. Ben het beu!!!

@ mundy
    ik loop ook bij Ctherapie. Je kan oefeningen krijgen voor je rug en bekken/ heup. Bij mij zijn we bezig om mn lichaam te stabiliseren en in balans te brengen.. Dus met kleine oefeningen je bekken goed in controle te krijgen. Moet zeggen dat ik het verschil duidelijk voel!! Ohja en ze geeft me tips voor de naderende bevalling de do's en donts! Dus zolang mogelijk in beweging blijven, zolang mogelijk voeten op de grond tijdens het persen dat soort dingetjes..

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @pina123: oh wat fijn dat ze rekening houden met je wensen.. meestal is het gewoon tot 42 weken jammer genoeg... denk niet dat ze bij ons zo denken maar hoop ook niet dat het nodig is

@juffie2008: het wat irritant dat je niet kon slapen.. is het nog wel gelukt of niet?

5. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Goede morgen,

Evamerel: de dag gisteren nog een beetje doorgekomen?? Vandaag weer een nieuwe dag met nieuwe kansen!

Missflower: spannend meid. Dat spierpijn gevoel en steken en heb ik gisteravond ook de hele avond gehad, nu weer nergens last van natuurlijk... irritant is dat he!

Pina: uiterlijk woensdag is het dus voor jou zo ver!!! Komt nu wel dicht bij he.
    Bij mij houden ze geloof ik ook geen rekening met wat ik zou willen hoor.. In ons ziekenhuis laten ze je ook rustig tot 42 weken lopen :S

Juffie: lekker op tijd hoor :x Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om dit nog 3 weken vol te moeten houden!

Nou dames dit is de laatste dag van deze week dat er babynieuws kan komen!! Wie doet even haar best?? ;)

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Saskia1982 is bevallen van een dochter lana! Gefeliciteerd!

ze was net zover als ik dus nou wil ik al helemaaaaaaaaal! nou ja hij komt er echt wel een keer uit haha

@lexy4: die steken heb ik nu dus steeds.. soms minder en soms wat erger en ook dat spierpijn gevoel blijft

7. juffie2008

Wat leuk weer een babytje erbij :D Mooie naam Lana.

Hier:
    Nee niet echt meer geslapen, het liggen doet mn zo'n zeer...

8. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    @Lexy4 Ik was zo moe gisteren en toch kon ik pas rond kwart over 11 in slaap vallen.
    Mijn oudste dochter heeft bij haar opa en oma geslapen en dus konden we allemaal uitslapen vanmorgen tot half 9. Ben wel een paar keer wakker geworden vannacht maar het gaat om het idee.
    Hoorde net dat mijn oudste om 10 over 6 wakker was vanmorgen.......

Van harte saskia1982 met je dochter Lana, een mooie naam hoor.

9. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik heb nu af en toe zo'n raar gevoel onderin me buik bij me schaambot zeg maar.. beetje stekerig/kramperig en voel de baby dan ook bewegen.. moet ook steeds naar de wc

10. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Missflower: hmmm..... spannend! Wat kun je er van zeggen he? Hoop dat het doorzet!

Saskia: gefeliciteerd met je meisje!! Geniet lekker van elkaar!

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @lexy4: ja helemaal niks.. tis nu weer rustig behalve dus die steken maar dat komt door de bewegingen van de baby

ga zo maar even aan de shoarma haha

12. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Missflower: heeft de shoarma geholpen?? Ik heb gister een glas tonic gehad. Wat is dat spul vies zeg! Nou hier niks aan het handje.
    Heb niet zo veel steken meer gehad, maar dat schaafwondgevoel aan de bovenkant van mijn baarmoeder zit er nog steeds! Kan daar zo moedeloos van worden! Je voelt het de hele dag door, de hele dag dus pijn, daar raakt je energie snel op van. En die heb ik al niet zo veel ivm weinig slaap door rugklachten :S Maar we proberen nu nog steeds te genieten en gewoon geduldig af te wachten... 8)

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @lexy: tot nu toe nog niet helaas... wat vervelend dat je daar zo'n last van hebt.. is het niet een teken van overbelasting ofzo? maar idd we wachten maar af

14. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Vandaag weer wakker met een buik hihi!
    had gister wel heledag een harde buik en ze was druk..
    we wachten maar weer af;)

15. juffie2008

Weten jullie dat meiden?

Ik heb vorige week 2 nachten achter elkaar voorweeen gehad maar nu helemaal niks meer.. Wat betekent dat?

En donderdag mogen we naar de Gyn. om te praten over het eerder halen van ons kleintje.. maar wat nou als je baarmoedermond nog niet verstreken/ verweekt is? Hoe willen ze je dan in laten leiden?! Ben zo nieuwsgierig of iemand er ervaring mee heeft..

16. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja balen is dat als je dan wakker word en beseft dat er weer niks is gebeurd... ik heb net eindje gelopen met de hond en heb nu krampen maar geen harde buiken erbij dus zal wel niks zijn

17. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Missflower: jammer dat de shoarma niet geholpen heeft en het stukje lopen met de hond ook niet :S Er wordt wel veel geduld van ons gevraagd he! Een overbelasting van mijn baarmoeder, hmm zou niet weten hoe... Denk dat het gewoon komt doordat die kleine met haar billen al heel lang lekker helemaal tegen de bovenkant aangedrukt ligt. Denk dat mijn huid die belasting nu wel genoeg vind ofzo. Kan er helaas niks aan doen.

Celia: bij jou ook nog geen veranderingen dus. Jammer hoor!

Juffie: wat betreft die voorweeën, tja dat kan gebeuren. Voorweeën hoeft nog niks te betekenen. Het is vervelend, maar het hoeft niets te betekenen. Sommige mensen hebben er snel last van, anderen later en weer anderen helemaal niet. Valt dus niks over te zeggen. De vraag over het verstrijken, dat zou ik niet weten.

Hier spelen de hormonen lekker op. Heb net ons kleine katje opgehaald van de dierenarts. We hebben haar laten steriliseren. Wat is dat toch zielig om te zien! Ze ligt nu lekker te slapen, maar als ze wil lopen heeft ze echt overal pijn. Haar hele hoofdje schut heen en weer van de pijn als ze loopt en ze valt steeds om (nog van de narcose). Heb het zo te doen met mijn kleine katje! Kan de hele tijd wel janken! Hopelijk is ze snel van de pijn af!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik wilde even melden dat ik 9 dagen geleden ben bevallen van een dochter genaamd Britt!
    Ze woog 4160 gram en was een geweldige bevalling!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden nog eventjes....succes allemaal!!!!

20. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    gefeliciteerd met jullie dochter. Fijn dat de bevalling goed ging

Deel Deze Pagina