Lafo: gefeliciteerd meid met jullie dochter! Britt is een erg mooie naam! Goede bevalling gehad dus, nu wij nog inderdaad! Hier nog geen tekenen van een aankomende bevalling hoor. Ben nu druk met de verzorging van ons katje. Wat is dat zielig zeg om te zien dat zo'n klein hummeltje zoveel pijn heeft! Ben er vannacht maar even bij gaan zitten toen ik eruit moest om te plassen. Ze ligt nu lekker tegen het voedingskussen aan.
Belize: nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Desiree: inderdaad nieuwe maand, nu moeten er wel kindjes geboren worden! Zal niet best zijn als die van mij in januari er nog zit! Missflower: dank je! Vandaag tijdens mijn rondje naar het winkelcentrum erg veel last gehad van steken in mijn lies. Verder geen andere klachten dan anders. Gewoon maar weer afwachten. Bij jullie ook nog geen tekenen van een aankomende bevalling?
Dat ongi gevoel is irritant he? Waarom zet het gewoon niet bij ons allemaal even door Kom op Beebjes allemaal tevoorschijn komen!!!
Nou hopen dat het voor ons allemaal door gaat zetten Is niks zo steeds harde buiken en zo een ongesteldheidsgevoel.
Hey meiden, zondagavond is onze dochter Sky geboren! Zaterdagmiddag ben ik mijn slijmprop verloren en om 22u begon de bevalling. Het was extreem heftig. Uiteindelijk is ze na 20 uur weeen met behulp van de vacuumpomp ter wereld gekomen. Na wat opstartproblemen gaat het goed met der, waarsch mag ze vandaag vd couveuse afdeling! Ze is zo mooi!!! Ik hoop dat bij jullie de bevallingen snel komen en voorbij zijn zodat jullie je kindje eindelijk kunnen bewonderen!! Liefs mama Faye
Hey Faye! Wat super geweldig!! Ik had je idd al een tijdje niet gezien!! Wauw! Nou geniet ervan meid! Nou het is hier aan het rommelen... Ben benieuwd of het door gaat zetten! Ben van de pijn uit bed gegaan, moet staan om de weeen op te vangen, heb een warme pittenzak erop!
Goede morgen! Ah al net zulke vroege vogels als mij!! Ik was er ook al om 4:30 uit! Kon niet meer liggen vanwege rugpijn. Zelfs het ademhalen wou bijna niet toen ik op bed lag, nou dan er maar uit he! Vonden de katten ook wel gezellig hoor. Faye: wat super!! Gefeliciteerd met jullie dochter Sky! Geniet er lekker van! Pina: spannend!!!! Dit gaat vast doorzetten! Je hebt er al een paar uurtjes opzitten. Die komen in ieder geval niet meer terug! Succes meid!!! Missflower: ook de hele tijd last van harde buiken dus. Die van mij ook, die is echt continue hard. Net een basketbal. Nou is die van mij altijd al wel stevig geweest.. maar nu staat hij meer op spanning dan dat ie ontspannen is. Spannend allemaal hoor. Heb vanmorgen de volle maan uitgebreid bekeken, misschien helpt het! Als mijn gevoel het goed gehad heeft dan zal vandaag of morgen de bevalling gaan beginnen. Heb nog steeds het gevoel dat 3 december mijn datum wordt. Zo niet dan ga ik morgenavond maar bij mijn opa op verjaardagsvisite.
Ik ben nog 'lang' niet zo ver als sommigen van jullie maar toch kom ik ook even klagen. Ik heb sinds een aantal dagen weer extreme jeuk, had dit aan het begin van de zwangerschap ook, en het ziet er niet uit, het is irritant en je slaapt er slecht door. Daarnaast mag ik nu de laatste weken mijn allergiemedicijnen niet gebruiken omdat de baby daar suf van kan worden en dat is slecht tijdens de bevalling, maar ik ben voor stof, dieren en alles allergisch dus loop nu constant met rode ogen. Wat ik al zei, ik slaap slecht, en mijn man daardoor ook, helemaal zielig, want die moet ook nog naar zn werk natuurlijk. De baby wordt groot ingeschat, en hij doet nu ook soms behoorlijk pijn in mijn buik. Zijn voetje zit helemaal recht in mijn buik en lijkt soms naar mijn rug te willen, wat behoorlijk pijnlijk is. Hahah, oké dat was het wel weer even, ik had dit echt even nodig Van mij mag de baby lekker rond 38 weken komen, maar ik hoop er maar niet te veel op, want straks loop ik 2 weken overtijd.
@ faye gefeliciteerd met je baby @pina hoop dat het doorzet voor je ben je er ook vanaf. @lexy nu wij nog pfffff!! heb ook steeds een harde buik en vannacht echt steken in me maag weet niet of het er mee te maken heeft
@pina123: hoe is het nu?? @mroos: he bah wat vervelend allemaal.. gooi het er maar even uit hoor! @all: vandaag bij vk gweest en ondanks de klachten is hij toch niet ingedaald. Heb namelijk steeds felle steken van onder en loop moeilijk en toch ligt hij niet ingedaald. Nu moet ik morgen naar de gynaecoloog voor een echo om te kijken of er een reden is.
Missflower: dat meen je niet! Dat is mooi shit dan! Hopelijk komen ze er morgen achter waar die steken dan mee te maken hebben. Ben erg benieuwd. Bij jou is dus ook nog steeds niks aan het doorzetten :S Celia: tja onze beurt is inmiddels ook al wel gekomen he! Moet zeggen dat ik er ook helemaal aan toe ben! Elke keer als ik 's nachts mijn bed uit moet om te plassen denk ik: zouden nu de vliezen breken... maar nee hoor! mroos: kom maar lekker klagen hoor! Daar is dit juist zo'n leuk topic voor! Gewoon lekker al je gezeur van je af typen! Kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt van de jeuk! Je kunt wat dat betreft misschien maar beter pijn hebben dan jeuk!
Jaja, een kleine meid erbij!!! Kleine Aline is geboren! Vanmorgen een supersnelle bevalling gehad. Heb hier gepost om 5:12 en om 7:57 was ze er al! Prachtige badbevalling gehad, super trots, helemaal goed gegaan, op een paar kleerscheurtjes na.. Verhaal komt later!