@pina123: oh wat goed zeg! Gefeliciteerd met jullie dochtertje aline! ik ben benieuwd naar het verhaal! @lexy: ja vreemd toch? de vk zei dat die steken mischien kwam doordat hij probeert in te dalen maar niet wil lukken ofzo? ik ben erg benieuwd
Wat leuk zeg weer een beebje erbij Gefeliciteerd!!! @ MissfloweR vervelend dat de kleine maar niet indaald.. Hoelaat mag jij morgen naar de gyn? Ik meot om 3 uur, ben erg benieuwd... weet niet zo goed wat ik moet verwachten..
Goede morgen, Had even problemen om hier op de site te komen, maar eindelijk gelukt! Pina: wat goed zeg!! Gefeliciteerd met jullie dochter! En een goede snelle bevalling achter de rug! Daar dromen we allemaal van! Ben ook erg benieuwd naar je verhaal. Missflower: zou kunnen inderdaad. Ik had voornamelijk pas de steken toen ze al ingedaald was. Met het indalen had ik menstruatiepijn. Hopelijk is de kleine snel ingedaald, of beter nog... ga je gewoon bevallen! Succes vandaag bij de gyn! Juffie: jij vandaag ook naar de gyn dus. Succes! Ik mag vanmiddag de 2e vaccinatie van de mexicaanse griep halen. Had gehoopt dat dit niet door zou gaan omdat ik zou gaan bevallen... maar tot nu toe ziet dat er niet naar uit. Zal dus wel geen 3 december worden voor mij... Maar de dag is nog niet voorbij!
@lexy: succes met de prik vandaag! Gister naar de bios gweest maar was geen succes. Ik dacht nog even voordat de baby komt maar ik kon echt geen houding vinden in de stoel! Ook af en toe pijnlijke harde buiken maar gelukkig heeft het niet doorgezet want wil nu toch wel eerst de echo hebben.
zo dames wilde even laten weten dat ik NIKS meer te klagen heb heb een superlieve baby en voel me heel happy ik wil iedereen suces wensen met de laatste lootjes en geloof me het is het wachten meer dan driedubbel waard geweest
Wij moeten naar de gyn om te praten hoe en waar en vooral wanneer we gaan bevallen.. Behoorlijk complex allemaal, maar het komt erop neer dat mn lichaam het niet meer aankan. Vannacht weer van 3 tot 5 uit bed geweest, drama dus!!! forum lag er trouwens af btw..
Ik wil heel hard huilen en schreeuwen IK HEB ER SCHIJT GENOEG VN!!! alles is zo dik me voeten zien er niet uit ik kan niks meer.me handen doen pijn alleen me rechter dan Ben echt sinds 4-5 dagen niet te genieten meer word zwaar depprie zo.Heb gister de heledag op de bank gelegen en zielig gedaan.
Succes dan Juffie2008, ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten. Celia82, kop op. Heb je geen andere dingen ter afleiding? Ik ben het ook wel zat maar ik weet dat ik 16 dec as een ks krijg en dan ben ik 38 weken en 6 dgn. Dus voor de 39e week heb ik een zoon. Gaat het vandaag wel beter?
Normaal gesproken ben ik bezig thuis wat dingen schoonmaken enz koken. Maar me lichaam trekt het echt niet meer. Doe alleen nog ff de was makkelijk koken achter me laptop. Zit de heledag in me pyama heb echt nergens puf meer voor.
@ Faye en Pina gefeliciteerd met jullie dochters!!! Hier ziet het er naar uit dat er voorlopig nog helemaal niks gaat gebeuren.. bmm zit nog potdicht zei de vk
Cindybaby: gefeliciteerd met je zoon meid!!! December begint tot nu toe al lekker!! Celia: ken het hoor! Ik kom ook het huis bijna niet meer uit, het huishouden lukt mij ook niet echt meer, hang ook maar wat op de bank maar probeer wel elke dag een beetje te studeren. Nog even volhouden! Evamerel: dat is wel lekker dat je weet dat je met 39 weken een zoon in je armen hebt! Ik wil ook met 39 weken mijn dochter in mijn handen hebben... maar het ziet er nog steeds niet naar uit! :S Juffie: dat is niet fijn nee! Hopelijk heb je een goed gesprek en hoef je niet al te lang meer door te lopen! Missflower: haha naar de film geweest! Dat heb ik 2 weken geleden nog gedaan. Inderdaad die stoelen zitten voor geen meter en dan dat harde geluid! Heb er ook continue harde buiken van gehad! Wij waren naar de film 2012, jij? Onze meid vond de film geloof ik niet zo leuk! De prik gehaald. Nu straks even lekker liggen en even studeren. Hopelijk is dat niet mogelijk omdat ik dan weeën aan het wegpuffen ben, haha.
he! Heerlijk, zo'n klaagtopic! Hier ook een mama die het zat is.... Ben weliswaar nog geen 40 weken, maar met 2 kids, een peutermeid en een kleutermeid is het nu wel klaar die zwangerschap. Ik hoorde mijn vriend zeggen dat ik een strieaplek heb gekregen....de eerste van de drie zwangerschappen........sh*t! 's Nachts slapen gaat ook niet meer lekker, steeds wakker van de rugpijn en 's morgens een vent die het vertikt eruit te komen om de kids aan te kleden voor school......grrrrrrrr En ik maar hopen dat die harde buik een begin is van de weeen, maar nee, helaas. Ons aankomend ventje is nog niet ingedaald, dus ik denk dat hij het nog prima naar zijn zin heeft daarbinnen! En dan te bedenken dat ik bevallen ben van de eerste met 39+4 (gebroken vliezen met 39+2) en de tweede met 40, (slijmprop verloren met 39+4). En dan die sinterklaas ertussen..... Sjoow! Dat lucht op! Nou ja het komt allemaal vanzelf wel, maar klagen is af en toe gewoon lekker hahahahahahahahahaha. Ik wens iedereen heel erg veel succes met de bevalling en ontzettend veel geluk met het kindje! Geniet ervan! Kus, Dicky
vandaag bij de echo bleek hij wel iets ingedaald te zijn en verder geen problemen... iets grote hoofd maar dat moet niet uit maken.. zo'n 7.5 pond ongeveer.. Ik heb nu af en toe een wee dus wie weet is het eindelijk zover
Cindybaby: jeetje.... wat zeg ik nou Gefeliciteerd met je dochter bedoelde ik natuurlijk 8)!!!! Missflower: ohw wat spannend!! Misschien ben je nu al wel bevallen!! Ik hou het hier vandaag in de gaten. Als jij je straks nog niet gemeld hebt dan weten we denk ik wel genoeg hier Straks naar het ziekenhuis voor controle. Ben benieuwd hoe het er met mijn bloeddruk voor staat en wat ze me kunnen zeggen over dat branderige gevoel aan de bovenkant van mijn buik. Dit wordt echt niet leuk meer zo!
Sterkte Lexy4. Moet ook naar het zk vandaag. Voor de voorlaatste controle...Volgende week nog 1x en dan een paar dagen later moet ik een ks ondergaan. Ik krijg ineens de bibbers weer..... Ik eet trouwens al een paar dagen weinig tot niets omdat ik pakweg geen trek heb. Hebben meer dames hier last van?? Ik word wel duizelig maar ik kan er gewoon niets bij hebben in mijn buik.
Bij mij was de controle niet al te best. Mijn bloeddruk is nog verder gestegen Ik kom van een onderdruk van 65 en zit nu op 95!!! Ook vond ze een spoortje eiwitten in mijn urine. Kan misschien duiden op een startende zwangerschapsvergiftiging. Maandag moet ik weer op controle komen. Hopelijk is bij jou de controle helemaal goed! Wat betreft het eten, dat ken ik! Ik krijg de laatste tijd ook veel minder in mijn maag. Gewoonweg omdat ik erg snel vol zit nu. Zal wel te weinig ruimte hebben voor mijn maag nu Heb momenteel weer erg last van een brandend gevoel aan de bovenkant van mijn buik! Kan er geen kleren op verdragen!!! Wordt er helemaal gek van :x