missflower heeft zich nog steeds niet gemeld..... denk dat ze al bevallen is!!! Zij is er namelijk ook altijd vroeg bij hier!
Pfff ik begin het nu ook wel een klein beetje zat te worden....maar ja dat mag dan ook wel nu ik de 40wkn gepasseerd ben. Ik baal als een stekker dat ik pas volgende week weer op controle moet komen....ik hoop echt dat die controle niet meer nodig is en ik ondertussen bevallen ben. Mocht ik de controle nog wel halen wil ik gelijk aankaarten dat ze me niet al te lang door moeten laten lopen, wil dan proberen of ze me willen strippen. In de hoop dat dit natuurlijk positief uitpakt! Vannacht ook weer flink wat rommelingen gehad die jammer genoeg niet hebben doorgezet....wil ik te graag??
Dees: kan het me heel goed voorstellen dat je het zat bent! Je bent immers de 40 weken ook al gepasseerd. Ik klaag al met net 39 weken Moet er niet aan denken dat ik nog een week of misschien wel 2 of 3 moet lopen! Hopelijk pakt het positief uit als je volgende keer begint over strippen. Nog beter natuurlijk als het niet nodig is! Sterkte meid.
Ook ik ben vandaag na de vk geweest en alles was goed me bloeddruk ook enz. Ze zei ja ik kan je wel vertellen dat je niet binnen 24uur zal bevallen want me bloeddruk was goed en niet hoog. Dus is je bloeddruk hoog is de kans groot dat je bevalt. Nou ja het zal allemaal wel we wachten maar weer af
Aha, ik heb een hoge bloeddruk!!! Zou ik dan snel bevallen?? We zullen het zien! Fijn dat bij jou alles goed was op controle.
Hey dames ben morgen 34 weken maar heb vandaag al de hele dag een soort van kramp in mijn onderbuik niet continu gelukkig weet iemand wat dit kan zijn.
Ben nu 40+5 en ik hoop toch dat ons mannetje zich nu heeeel snel laat zien hoor, niet dat ik kwaaltjes heb, maar ben hartstikke nieuwsgierig naar de baby!
vandaag geboren onze zoon Kyran om 13.20 en weegt 4400 gram! (jawel bijna 9 pond) dat heb ik dan ook wel vernomen.. had het nooit verwacht want onze eerste was amper 7 pond verhaal volgt nog
ha dees: Jij hier Kom het groepje even aanvullen Ben het zo zat! kun je nagaan, ben ik bijna 38 weken haha.. was vandaag redelijk posititef.. ben al ruim een week aan het rommelen en uiteraard zet het niet door:x Heb al dagen last van pijnlijke vooweeen, harde buiken, veel plassen, zachtere ontlasting *sorry dames voor de details* met vlagen misselijk en ga zo maar door 's nachts kan ik niet slapen, tig keer wakker op een enkele nacht na dat ik gelukkig door kan slapen tot 7uur.. Nou dat was het wel zo'n beetje
ikke?? Nee hoor haha!! wilde ff van me af klagen en aangezien de dec.mama's altijd mijn geklaag moet aanhoren, dacht ik: ik doe het in het daarvoor bestemde topic.. iedereen was zo vrolijk vandaag haha, wilde ik niet verpesten
haha, join the club.....heb eigenlijk nog niet zo heel veel te klagen maar vind het wel lang genoeg duren nu.... Ik WIL NU BEVALLEN!!!
Vandaag naar het zk geweest. Alles goed maar ik krijg maandag 14 dec bericht wanneer ik dinsdag moet komen voor de intake, bloedprikken en de tromboseprik. Dan een nachtje slapen daar en dan ben ik aan de beurt. Ik heb koudwatervrees ofzo maar ik kijk er nu even niet naar uit...... Roeltje, kop op!!!Ik wil je er wel doorheen slepen maar ik ben bang dat wij niet ver komen, ben het ook ZAT maar ik wil niet bevallen (althans dat gedeelte mogen ze wel overslaan)