haha heb al tegen mn man gezegd dat we de bevalling gewoon overslaan.. heb je verhaal niet gevolgd maar sterkte in z'huis!
@ Missflower Gefeliciteerd!!!!! Geniet van je zoontje Ik heb vannacht eindelijk eens geslapen!!! heerlijk!!! Nu wel vroeg wakker, maja das niet zo erg... Ik denk dat er nu heel veel mensen vroeg wakker zijn door stuiterende kinderen door huis heen hahah!
Missflower: Ik wist het!!!! Gefeliciteerd met je zoon meissie! Eindelijk is hij er dan! Hopelijk is alles goed gegaan. Zodra je je wat beter voelt horen we je verhaal wel Celia: laten we het hopen inderdaad! Tot nu toe nog steeds geen gerommel hoor. Wiebertje: denk ook dat het bandenpijn is of indalingspijn. Zeepbel: fijn dat je geen klachten hebt, maar je bent de 40 weken al lang gepasseerd! Kan me voorstellen dat je nu wel wilt dat de kleine komt! Roeltje: met 37 weken was ik hier ook al wel aan het klagen hoor! Het zijn immers de laatste loodjes dus daar is dit topic dan wel lekker voor! Lekker van je af schrijven. Ik weet jou ook nog wel te herinneren van het december mama topic. Werd alleen zo snel druk dat ik het niet meer bij kon houden. Kom hier maar lekker klagen! Nog even doorzetten en dan heb jij ook een kleine in je armen! Dees: nou jij mag ook bevallen hoor!! Klein pietje voor jullie???? Moet er niet aan denken dat ik de 40 weken ook over zou kunnen gaan lopen Evamerel: logisch dat je het allemaal erg spannend begint te vinden nu hoor! Helaas hoort de bevalling er gewoon bij :S Denk dat iedereen die wel wil overslaan Juffie: lekker is dat he om een nachtje weer eens lekker geslapen te hebben! Ik heb vannacht ook weer eens lekker geslapen. Werd om half 8 wakker!!! Heerlijk!
Hoi hoi! @mssflower, gefeliciteerd met je zoontje!! Hier nog steeds niks.......hoop eigenlijk op vanavond.....heb maandag de vk afspraak, bij de vorige was dat ook op de uitgerekende datum 22-11, toen is ze die ochtend vroeg geboren, en 07-12 is nu mijn uitgerekende datum en ook de volgende afspraak....ben benieuwd!!!! Hou vol meiden!!! Kus
Ik kom me hier ook even melden! Misschien een beetje vroeg, maar ik begin er nu toch echt wel zat van te worden! Ik voel me een walvis, ik moet constant naar de wc, mijn rug en buik doen pijn, en kan mijn linkerbeen niet zonder pijn optillen! En ik wil gewoon nu mijn ventje zien en vasthouden!!!! Met andere woorden klaag, klaag, klaag! Maar daarvoor ben ik hier aan het goede adres toch? xxx
bedankt voor je reactie ik ben een beetje online aan het zoeken geweest en denk dat het indalings weeen zijn ik hou het in de gaten woon gelukkig vlak bij het ziekenhuis.
graag gedaan het hoort er allemaal bij die kwaaltjes. heb nu ook zo een soort vn krampen en steken maar ik ben het gewend heb het namelijk al 2 weken lang.
Goede morgen! Syrv: 37 weken is niet te vroeg om te klagen hoor! Kom er gezellig bij Wachten we met z'n allen tot het moment dat de kleine er eindelijk is! Misschien verlicht dat de pijn een beetje Dicky: en is het gelukt? Ben je inmiddels bevallen? Vannacht iets minder goed geslapen.... maar ja. Zal vanmiddag nog wel even weer wat bij moeten tanken denk ik. Iedereen een leuke sinterklaasavond gehad?
Hele leuke avond gehad gisteren, was wel bekaf toen iedereen weg was. Resultaat: zowaar 6 uur achter elkaar geslapen (heerlijk) maar ik heb nu last van een zeurderige buikpijn en krampen dus mss dat ik mij gisteren te druk heb gemaakt. Vandaag maar eens rustig aan doen en idd zoals Lexy4 al zei, lekker bijtanken vanmiddag.
Goed morgen allemaal, Aaahhhh ben er vandaag echt helemaal klaar mee. Ben nu officieel overtijd, en ondanks dat ik het wel een beetje had zien aankomen valt het toch tegen. Ben wel blij dat ze niet op sinterklaasavond is geboren, maar nu moet ze gewoon komen. Heel mijn lichaam doet pijn, ik word 20 keer wakker s'nachts of om te plassen of van maagzuur of gewoon omdat mijn lichaam dat blijkbaar leuk vind! Ik houd nu echt overal vocht vast. Daarnaast heb ik hier al twee kids rond lopen (8 en 12) die verschrikkelijk zenuwachtig zijn omdat hun zusje ieder moment kan komen, en daar worden ze dan vervolgens erg sjagerijnig van! Het huilen staat me vandaag echt dichterbij dan het lachen, en voor mijn gevoel snap mijn vriend er helemaal niks van!!! Sorry voor mijn gezeur maar het moest er echt even uit!!! Iedereen die wel al bevallen is VAN HARTE GEFELICITEERD!! En ik ben dus nog helaas geen happy mum!
@ Dejide ik hoop dat ze snel komt! Hier ook nog geen baby :x nu wordt het toch echt wel tijd! Als ie dinsdag komt ben ik tevreden dat is mijn due date
Nou daar ben ik weer hihi! Heb de heledag gewoon niks gedaan ff een uurtje geslapen rond 3 uur. net gedouched ff de slaapkamer opgeruimd zo de douche maar schoonmaken dan weer niksen. De kleine is rustig vandaag denk niet dat er vandaag nog iets gaat gebeuren
@desiree dank je wel! Maar nog helemaal niks aan het front. Ben vandaag bij de vk geweest. Nou mijn meisje heeft het prima naar haar zin. Ze had nog voldoende vruchtwater de moederkoek zag er prima uit, en de doorbloeding van de navelstreng was perfect. Super om te horen natuurlijk! Als er vrijdag nog niks gebeurd is komt de vk bij mij langs en gaat hij me strippen. Gebeurd er dan nog niks gaan ze me volgende week maandag inleiden. Nou het is in ieder geval beter dan doorlopen tot de 42 weken! Hij hoopt uiteraard nogsteeds dat het gewoon vanzelf op gang komt. Wat is het hier trouwens rustig! Is verder iedereen aan het bevallen?
hallo allemaal, Wou even sterkte wensen aan de dames die het even niet meer zien zitten!!. Het goede nieuws is dat het nooit heel erg lang meer kan gaan duren voordat het zo ver is... Leuk eigenlijk he. Dat aftellen met zijn allen!. Ik heb vandaag het huis opgekerst (nieuw werkwoord) Ben afgelopen week super ziek geweest en vandaag voor 't eerst weer van de bank. Maar heb wel energie nou hoor!. Het enige wat ik me afvraag.. Heb de mex. griep gehad. (geconstateerd in het ziekenhuis) en longontsteking maar ben nog zo gruwelijk kortademig.. En hoest de longen uit mijn lijf. Zou dit een nadeel kunnen zijn met de bevalling of gaan jullie ervan uit dat je niet bevalt tenzij je volledig hersteld bent? Heb al wel dag of vier flink menstruatie achtige klachten en druk op mijn onderkantje.. Teken??? Iedereen sterkte nog even.. Zijn de laatste loodjes!!!!
Nou ik ben ook nog niet bevallen hoor! Wel steeds vaker last van harde buiken en ze is drukker, maar verder niks geen zware weeën die de bevalling inluiden! Vandaag weer voor controle geweest ivm mijn hoge bloeddruk. Deze is weer wat gedaald en ik had geen eiwitten. Ze hebben ook even gekeken naar het vruchtwater, was allemaal nog voldoende. Omdat mijn bloeddruk wel steeds schommelt willen ze me vrijdag weer zien. Misschien gaat deze afspraak wel niet door en ben ik al bevallen! Donderdag is de uitgerekende datum, dus ben benieuwd!!! Hebben jullie dat ook dat elke keer als je een nieuwe afspraak maakt je gelijk denkt, misschien is dat wel niet meer nodig!! Verder voel ik me momenteel wel redelijk goed. Hebben gisteravond maar eens even een voortouw genomen om de weeën op te wekken met sex, maar nee hoor... wel erg veel harde buiken daarna!
@jocyje: dat waren wel de tekenen die ik had 1 dag voor de bevaling @lexy: ik hoop dat je snel mag bevallen!
nou ben ik ook weer eens heb vandaag al sinds 14:00 een drukke beeb in me buik afwisselend met harde buiken en ongibuikpijn als het nu eens doorbreekt is het niet zo erg hihi maar het blijft heel de tijd hier bij ooh ja en een hele zere navel tenminste bij me navel doet het heel de tijd pijn nou kleintje kom nou maar gewoon 1985beeb2009
Wow, de mexicaanse griep? Wat vervelend voor je! Fijn in ieder geval dat je weer beter bent. Maar je bent van te voren niet ingeent begrijp ik? Ik ben zelf ook niet ingeent, toch wel fijn om te horen dat je niet gelijk op sterven ligt als je dan toch de mexicaanse griep krijgt en je dus ook gewoon weer beter wordt zoals jij . Vandaag naar de verloskundige geweest en alles was weer goed. Vorige week werd me verteld dat ze dacht dat het deze week zou komen, maar daar werd vandaag met geen woord over gerept. Gelukkig nam ik die uitspraak al met een korreltje zout! Voor de rest lekker jankerig, en heel moe. Niet echt te genieten dus! xxx
He dames, Ik dacht, ga even kijken of er al meer babynieuws was! Maar dat is nog niet zo, zo te zien! Dames, zet nog even door, nog eefjes! En dan mogen jullie de kleine ook in de armen houden! Ik zou nog even in het kort mijn bevallingsverhaal schrijven! s/ Morgens om kwart voor 5 kreeg ik langzaamaan weeen. Ik was eerst wat naief zovan; "Is dit het wel?" Omdat met mijn zoon het meteen zo heftig was. En nu eens een heftige wee, dan weer wat minder. Maar om twintig over vijf toch manlief gewekt, die schrok er ook van. Ik zou namelijk die ochtend gestript worden door de vk en we dachten dan gaat het wel los! hihi Maar nu dus spontaan al! Manlief ging snel douchen en aankleden, en ik strompelde tussen de weeen door naar beneden en moet al op handen en voeten de weeen opvangen. Mijn man zei al; ik bel de vk hoor! Dat was 6 uur, ik zei ; naja, straks is het nog helemaal niet ver enzo.. Maar goed! Ik gaf toch maar toe dat het wel oke was. Dus toen om half zeven kwam ze, ik lag op het baarbed en lag de weeen al flink weg te puffen en ze deden ook goed zeer! De Vk begon meteen de kruiken te vullen etc. en riep al; deze kan snel, we moeten aan de slag! Ik zei; nou eerst maar eens afwachten hoe ver het is. Het zal nog wel geen storm lopen! Het was wel anders dan bij de 1ste keer vond ik; dat komt omdat ik weet dat er einde aan de pijn komt natuurlijk! Bij de eerste overvalt het je zo! Enfin; mijn moeder kwam mijn zoontje om kwart voor zeven nog ophalen en kwam snel even om het hoekje kijken. Toen ze weg waren heeft ze me getoucheerd en zat ik op 7 cm! Toen heeft ze meteen mijn vliezen gebroken want ik had nogal druk tijdens de weeen op de vliezen. Toen ben ik in bad gaan zitten en de weeen werden even wat minder heftig. Daarna kon ik ze weer gaan opvangen en ik kreeg steeds meer persdrang. Het werd lastiger om ze weg te puffen. Dus ja weer toucheren, 8 cm. mmm dat is jammer! En daarna nog even opvangen, ik kreeg echt teveel druk daaronder en zei ik; wil je asjeblieft kijken of ik mag persen? Ja, maar er stond nog een randje. Die heeft ze zo weggemasseerd en voila, ik mocht gaan persen.. Binnen twee minuten was ze er! Dat was mijn bevalling in rap tempo!
Wow, de mexicaanse griep? Wat vervelend voor je! Fijn in ieder geval dat je weer beter bent. Maar je bent van te voren niet ingeent begrijp ik? Ik ben zelf ook niet ingeent, toch wel fijn om te horen dat je niet gelijk op sterven ligt als je dan toch de mexicaanse griep krijgt en je dus ook gewoon weer beter wordt zoals jij . xxx[/QUOTE] Haha inderdaad ik doe het nog... Dacht wel even dat ik het zou begeven omdat je echt wel voelt dat je lijf er heel veel moeite voor moet doen om er doorheen te komen maar verders niks aan de hand hoor!. Ik was idd niet gevaccineerd!. Geloof dat kindje nu ook iets heeft meegekregen dus dat ie meteen wat meer weerstand ertegen heeft. @ pina.. Dat klinkt heel goed zeg!. ook alsof je er zelf wel heel rustig onder gebleven bent!. in ieder geval gefeliciteerd met je kleintje!!!