De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Goede morgen!

Joycje: gelukkig gaat het weer beter met je! Als het goed is is het afweersysteem van de kleine nu wel wat beter bestand tegen de griep ja.

Pina: wat heerlijk dat je zo rustig hebt kunnen blijven! En een snelle bevalling! 1e toucheren en al op 7 cm! Geniet nu maar lekker met z'n allen! Gaat vast helemaal goed komen!

SYRV: emotioneel en moe dus... is het vandaag weer wat beter? Ik vraag me altijd af hoe vk kunnen weten wanneer het gaat komen. De baby en jouw lichaam zijn de enige die dat bepalen! Ik had het inderdaad ook met een korreltje zout genomen.

Beeb: ik heb ook al een aantal dagen een drukke baby in de buik en erg veel last van harde buiken en steken in mijn liezen. Maar ook hier zet het allemaal niet door :x Wordt een beetje moe van elke dag afwachten!

Missflower: ik wil ook bevallen! haha. Geniet je een beetje?

Nou meiden, ik wil nu wel dat de kleine komt. Wil van mijn brandende pijn op mijn buik af! Heb het daar helemaal mee gehad nu! Vandaag wel lekker tot half 9 kunnen slapen :p Dat is wel weer eens lekker! Maar als je dan wakker wordt en nog steeds naar het lege bedje ligt te staren.. daar wordt je dan niet vrolijk van!
    Nou meiden kom op, het zal nu hopelijk niet al te lang meer duren voor ons allemaal!

2. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hier weer wakker met een buik:(
    ben morgen uitgerekend maar geloof er niks vn.

Vndaag weer na de vk nou ben benieuwd

3. dejide

dejide Lid

3 mrt 2009
    93
    0
    0
    @Pina dat klinkt als een perfecte bevalling!

@Celia82 vervelend he om iedere ochtend wakker te worden en je te beseffen dat er weer niets gebeurd is!

Nou hier dus ook nog steeds baby in mijn buik! Heb ook echt het gevoel dat het niet uit zichzelf gaat komen dit keer. Het enige wat ik heb is af en toe een hharde buik, maar verder helemaal niks. De vk gaat me vrijdag strippen, en ook al ben ik daar heel erg blij vind ik het toch ook wel heel erg spannend! Als dat niet helpt word ik maandag ingeleid. Het einde is dus in ieder geval in zicht, maar ik wil zo graag dat het natuurlijk gebeurd!

Heeft iemand hier ervaring met strippen?

4. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Erg vervelend ja:(
    ik heb ook het gevoel dat het niet snel gaat gebeuren want ik heb nergens last vn.
    Nou ja je kan niks anders doen dan afwachten he?
    Ik hoop voor je dat je toch op een natuurlijke manier mag bevallen;)

5. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Vandaag is het weer stukken beter! Wel helemaal kapot van alleen maar even boodschappen doen maar daar kan ik mee leven;). Ja inderdaad, ik vond het ook een beetje een aparte uitspraak van de verloskundige, ik wacht het rustig af!

Ik heb trouwens vandaag slijm verloren (sorry het is etenstijd, ik weet het:)). Ik vraag me af of dit de slijmprop was, of een gedeelte ervan. Mocht het de slijmprop zijn dan hoeft dat natuurlijk nog steeds niks te betekenen, maar hoop er stiekem wel op!

@Dejide: Wie weet komt het vanavond wel op gang! Je hebt in ieder geval nog een paar dagen de tijd! Ik hoop dat het lekker natuurlijk op gang komt!

6. dejide

dejide Lid

3 mrt 2009
    93
    0
    0
    Thnx meiden ik hoop het ook!

@SYRV wat toevallig ik verloor vandaag ook ineens een heleboel slijm, maar niet met bloed erin. Vraag me nu ook wel af of het de slijmprop was of niet.

Hebben jullie dat ook dat je helemaal gestoord word van alle goed bedoelde telefoontjes met de vraag of er al iets gebeurd? Ik voel me er wel een beetje schuldig over. Ik snap best dat iedereen in spanning zit, maar ja als er iets gebeurd dan laten we het echt wel weten ja toch!

7. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Celia: bij jou wil de buik dus ook nog steeds niet verdwijnen.... beetje jammer! ;)

dejide: je weet in ieder geval dat je dit weekend een kleine in je armen hebt! Dat is wel een lekker vooruitzicht. Kan me wel voorstellen dat je hoopt dat het op de natuurlijke manier op gang gaat komen.
    Haha en die telefoontjes.... tja :S dat snap ik ook niet helemaal! Zodra het zo ver is horen ze het gelijk. Wel goed bedoeld allemaal, maar ook erg vermoeiend.

SYRV: spannend! hoeft inderdaad niks te betekenen, maar kan wel!

Dames is had vanmiddag iets... misschien hebben jullie dit ook gehad. Ik heb de hele dag al wel wat last van mijn rug. Had vanmiddag even op de bank gelegen daarna ging ik aan de eettafel zitten. Wou even wat pakken uit de kinderwagen, rol de stoel naar achter, ga voorzichtig staan en krijg me ineens zo'n steek door mijn rug dat ik geen adem meer kan halen (net onder mijn schouderbladen) Later trok het wel weer iets weg, maar het bleef zo erg dat ik echt bijna 10 minuten niet kon bewegen. Heb nu nog steeds wel last van mijn rug, maar kan weer normaal adem halen. Zou het een teken kunnen zijn dat het misschien snel gaat beginnen?
    Heb de vk gebeld en die dacht dat het erin geschoten was, maar gek genoeg voelde het niet zo. Ze rade me aan een kruik te pakken en een paracetamol. Heb het eerst bij de kruik gelaten en nu is het wel dragelijk. Weet gewoon niet wat ik hier nu van moet denken.

8. Hoi allemaal, pff hier uitgeteld vandaag maar nog niks uiteraard, maar ik vroeg mij nog iets af strippen doen ze toch niet als je bmm nog helemaal dicht zit??

9. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi,
    Ik ben vandaag na de vk geweest en gaf aan dat ik dr 1 dag niet heb gevoeld.
    Meteen stuurde ze me door na het ziekenhuis aan de scan enz gezeten alles was perfect.
    Iedereen maakte een opmerking over me buik dat ie zo groot is;)
    Nou de arts ernaar gekeken en meteen oh oh oh jij krijg een flinke baby bijna 3.8 kilo daar schrok ik wel vn:) ben zelf maar klein en me vent ook hahaha

Nou moet ze eruit voordat ze 5 kilo word hahaha.

@lexy bij jou ook nog niks?

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hoi meiden ,
    Ik wilde ook even lekker klagen op dit topic als het mag...

Ik ben nu de 37 weken gepasseerd en ben al vanaf ik geloof week 26 thuis ivm kans op vroeggeboorte door verkorte baarmoedermond, ik mocht 10 weken lang niet meer dan zitten en liggen,en ben mijn huis spuugzat.
    Uiteindelijk nu dus al in week 37 aangeland en mag nu uiteraard wel dingen doen maar ja met zo'n toeter,last van rug en bekken kom je ook niet ver,dus zit nog steeds thuis.
    Heb veel mot met mijn mannetje laatste tijd,ik ben het zat en hij is overspannen( werkt nog wel steeds 6 dagen per week).
    De laatste tijd s'nachts krijg ik haast geen ook dichtgedaan ivm maagzuur,bekken en rug en val dan ook bijna om van de vermoeidheid.
    Zo heerlijk zeg het even van je af klagen:D
    Ik kijk echt met smart uit naar de bevalling en hoop dat ik gauw mijn mooie meisje in mijn armen mag sluiten,want daar doen we het tenslotte voor!

Meiden ook voor jullie succes met de laatste loodjes!!!

11. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    vandaag weer wakker geworden met buik! Dus ook hier nog geen kleine meid :S

12. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    @ sjees. Lekker toch even miemelen over alles.Als je het maar kwijt bent lucht het al op. Straks als de beeb er is zullen jij en je man misschien ook weer wat relaxter zijn!. Laatste loodjes zijn zwaar voor allebei he!

@ desiree je kan niet gestript worden als je bmm nog helemaal dicht zit. Bij strippen gaan ze de vliezen wat los proberen te peuteren en hierdoor zou dan door de ocitoxine (volgens mij maak ik er nu wel een heel spannend woord van) je bevalling op gang kunnen komen..

Hier ook nog geen baby. Wel steeds aardig buikpijn en ik hoop zooooo dat ie komt. Heb er best genoeg van om te wachten. Ik wil weten hoe hij/zij eruit ziet. En of het een hij/zij is.

IK WIL GEWOON EEN BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desnoods ga ik zelf strippen en hang er peynenburg voor. Misschien wil ie daar naar happen!.

Succes vandaag dames!.

13. dejide

dejide Lid

3 mrt 2009
    93
    0
    0
    Goede middag inmiddels dames,

Hier ook nog steeds baby in mijn buik, en ze heeft het echt prima naar haar zin. Ze is de afgelopen dagen veel drukker alsof ze wil zeggen ik ga nog niet mijn huis uit! Hahaha

@Sjees welkom! Heerlijk he even alles eruit gooien.

@Desiree ik heb gehoord dat je minimaal 1 cm ontsluiting moet hebben voordat ze kunnen strippen, maar als het goed is is het vrij normaal dat je op het laatst al ontsluiting hebt.

@Celia kan me voorstellen dat je daarvan schrok. Mijn baby wordt ook ongeveer zo groot geschat, maar ik ben zelf ook redelijk groot, en mijn mannetje ook dus had niet anders verwacht.

Peijnenburg hahahah echt geweldig misschien ga ik dat ook maar proberen!

14. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hello allemaal:D
    Vndaag uitgeteld maar ik voel niks..
    Misschien stilte voor de storm?? kan dat of moet je perse wat dingen voelen?

Ik had gisternacht erge steken beneden kon er moeilijk vn plassen echt vervelend.

Nou we wachten maar weer af.

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

whhahahha peijnenburg, nou als het werkt laat het even weten dan ga ik dat ook doen!!
    :D:D:D:D:D:D

16. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    @ Celia, ik hoop voor je dat het doorzet zo rustig.. En pijn bij 't plassen door de steken. Weet niet of dat een teken is. dan had ik misschien al wel tig keer moeten bevallen. En hier zit ie er ook nog steeds in!. :p

Hier nog geen nieuws. En het is zo kl*te dat je bij ieder buikpijntje denkt.. JAAAAAAAAAAAAA beginnen maar!!!!!!!!! Maar er gebeurt steeds niks.. Toch jammer.

Peynenburg tot nu toe nog geen succes. We proberen het vandaag gewoon nog een keer.. Hengeltje ervoor en bungelen maar..:D

17. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Pff, lekker he met zijn allen wachten, wachten en nog eens wachten.

Ik wil heel ff klagen, ik moet volgende week woensdag dus een ks ondergaan maar de kans bestaat natuurlijk dat de kleine eerder komt. Nu gaat mijn man na zijn werk met een collega naar het cafe toe om te tetteren. Ben ik nu een rumboon omdat ik dat raar vind? Nou ja, het zal wel een mannelijk iets zijn.

Nog een klein klaagdingetje, mijn oudste dochter heeft sinds 2 dagen de bokkepruik op. Als we alleen maar nee zeggen, gaat haar mond open om te schreeuwen, gillen, huilen etc..... Normaal kan ik het wel aan maar nu sta ik daadwerkelijk op ontploffen. Ik kan er niet tegen en dat vind ik best erg want volgens mij wil ze gewoon een knuffel maar dat gegil, jongens jongens :x

Afijn, nog een paar dagen en dan ben ik er doorheen. Alleen nog herstellen van de ks, appeltje, eitje ;)

18. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Goede morgen allemaal!

Hier zit de kleine er ook nog steeds in :(

Evamerel: ik vind dat niet gek hoor! Mijn mannetje gaat ook niet meer de kroeg in met de jongens van het voetbal of met zijn vrienden. Hij blijft maar mooi bij mij op de bank. En in het weekend mag hij niet meer dan 3 a 4 biertjes. Stel dat ik naar het ziekenhuis moet, dan moet hij wel kunnen rijden! Kan geen medelijden met ze hebben. Wij moeten ons al 9 maanden gedragen en overal rekening mee houden. Dat zij nu even niets kunnen, tja pech gehad hoor. Hadden ze zich eerder moeten bedenken!
    Ook niet leuk dat jullie dochter de bokkepruik op heeft! Kan me voorstellen dat je daar nu echt niet op zit te wachten! Hopelijk draait ze snel bij.
    Woensdag weet jij iig dat je een kleine hebt. Dan is het inderdaad nog herstellen van de keizersnede!

Joycje: peijnenburg nog geen succes dus, jammer :S Ik ken dat hoor, bij elke menstruatieachtige klacht denk ik, toe maar zet maar door... dan gaat het tenminste beginnen, maar nee hoor! Stom is dat eigenlijk dat je nu eindelijk wel eens pijn wil voelen. Dan weet je tenminste dat het einde in zicht komt!

Celia: hoe is het bij jou? Al wat gerommel? Vandaag is mijn uitgerekende datum, maar voel me niet anders dan gisterochtend hoor. Zal vandaag dan ook wel niet worden :(

Dejide: jouw baby is dus ook drukker... ik heb de placenta aan de voorkant liggen en heb haar dus niet altijd even veel gevoeld, maar de laatste dagen!!! Elke keer als ze langs mijn ribben schuurt heb ik het idee dat ze gekneusd zijn! En dan die harde bobbels steeds die uit mijn zij komen (elleboog, hak, knie).... pfff.

Gister echt een baaldag gehad. Verveel me dood, ben de buik zat en wil de bevalling achter de rug hebben!!! Wil me nu wel eens kunnen vermaken met die kleine meid! Gelukkig slaap ik wel wat beter de laatste paar nachten. Vandaag ook weer tot half 9! Misschien is het een teken? Nu kan mijn lichaam wel goed uitrusten, alhoewel ik 's middags al wel weer moe ben van het niks doen.

Hoe voelen jullie je vandaag?

19. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hey allemaal,

Zoals jullie zien ben ik dus weer online..
    Het was een hele heftige bevalling en ook de eerste dagen erna waren behoorlijk heftig..
    Ondertussen zijn we druk bezig een nieuw ritme te vinden en zijn we lekker aan het genieten.
    Het is nog wel een drukke tijd en heb nog niet zo heel veel energie over, dus ik doe nog lekker rustig aan.
    Zodra ik eraan toe kom zal ik mijn bevallingsverhaal en foto's plaatsen van onze mooie meid ;)
    Wil nu eerst even bijlezen wat ik gemist heb, dus daar gaat ook nog flink wat tijd in zitten :p

Liefs Saskia

20. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Vandaag weer wakker met een buik:( volgens mij gaat het ook niet echt snel gebeuren.'

word er een beetje moe van.

Deel Deze Pagina