De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hier weer wakker met een buik:(
    heb wel steeds harde buiken maar goed daar blijft het weer bij.
    gister wat steken onder in me buik maar niks bijzonders

wachten maar weer af.

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hier ook nog steeds een dikke buik. De bitterlemon en de ananas hebben dus niet geholpen, leuk geprobeerd:). Ik had nog goede hoop aangezien het gisteravond toch een beetje begon te rommelen maar helaas. Ik krijg nu echt een sterk gevoel dat ik over de 40 week ga, en dat meneertje dus lekker doet waar ie zin in heeft.

@ evamerel1: Spannend! Alvast heel veel succes!

xxx

3. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Goede morgen!!

Hier weer een dag met buik :S

Syrv: duurt nog even voor je 40 weken bent, dus er kan nog van alles gebeuren meid!!! Maar snap je gevoel wel hoor. Ik heb het vermoeden dat ik de 41 weken wel ga halen :S

Celia: bij jou ook nog een buik of is er al wat gebeurt?? Jij hebt dus ook erg veel last van harde buiken, dat heb ik ook... maar ja die zetten helaas niet door :S

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    is iedereen hier aan het bevallen ofzo?? Het is zo rustig hier! Waarom zit ik hier elke keer nog te typen....ik ben ook overtijd en wil ook bevallen!!!!!!!!!!!!!!! :D

5. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    hier nog geen baby... Hoop steeds dat ik wakker word en er iets gebeurt maar helaas. mIscchien dan toch maar ananas

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @lexy: ja heb je niks beters te doen ofzo? ga us ff bevallen haha

7. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb ook al een aantal weken voorweeen om de 30 min nu al 3 dagen en nachten om de 5 a 8 minuten.
    vorige week zat alles nog potdicht. Nu woensdag gaat de verloskundige kijken of ze inmiddels kan strippen maar het zal me niets verbazen als alles nog dicht zit....
    Ik ben zoooo moe, heb een aanbod van slaapmedicatie gehad maar dat durf ik niet aan.

Sterkte allemaal met de laatste loodjes!!!!

8. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Ik zat een klein beetje te hopen dat alles uit zichzelf ging beginnen maar nee, helaas.
    Ach, woensdagochtend wordt ie sowieso gehaald maar ik ging net boodschappen doen met mijn man. En ik leek wel een schildpad. Zo langzaam liep ik, ik kon niet sneller lopen. En mijn schaambot, die moet wel paars zijn.

Afijn, succes allemaal vandaag.

9. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    ah kijk eens aan, toch nog wat leven in de brouwerij dus ;)

evamerel: haha, wij hebben hier net ook boodschapjes gehaald. Nou die vent van mij gaat ook als een speer, kom ik er nog eens achteraan gesukkeld! Nog even en we kunnen ook weer zo snel lopen :D

Elmo: oh wat irritant zeg!!! Lekker is dat dat het dan niet doorzet he! Kan me voorstellen dat je slaapmedicatie niet echt aandurft. Zou ik zelf ook niet echt prettig vinden nu.

Missflower: tja was het maar waar :D Wil me wel eens op het herstel gaan richten ipv op het einde....

Joycje: ook nog geen baby dus :S Bah! Wat laten die kids ons wachten he!

Maar hier wel even een beetje goed nieuws. Kom net bij de vk vandaan. Ze hebben weer gevoeld. Baarmoedermond ligt nog steeds diep (daarom doet het ook extra zeer bij mij om te voelen) maar ze voelde wel al 3 cm ontsluiting! Die heb ik dan in ieder geval alvast maar gehad! Ze kon me een klein beetje strippen, maar verwacht niet dat het echt veel effect zou hebben omdat ze er niet zo goed bij kon. Vrijdag heb ik een echo en omdat ik al ontsluiting heb kunnen ze wel gaan inleiden. Dus misschien vrijdag al wel en anders misschien maandag. Moeten we vrijdag overleggen (als dat nog nodig is). Nou dit maakt mijn dag wel even goed. Kan weer even mijn kwaaltjes aan. Ze had trouwens ook gezegd dat ik waarschijnlijk niet 2 weken over zal lopen vanwege de klachten... dus dat scheelt ook al weer.
    Zou ze dan toch morgen komen op mijn moeders verjaardag???

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Spannend lexy!!!

Hopen dat het beetje strippen al genoeg is!!!

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @lexy: oh dat is zeker goed nieuws! er is al een begin dus kan nooit meer lang duren!

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    haha langer als 1,5 week zeker niet. ( gemeen hè?)

13. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    als het goed is laten ze me niet lopen tot 42 weken... dus ik ga er stiekem wel een beetje van uit dat ik niet langer dan een week nog hoef te lopen.... Maar goed, een week, dat is ook nog afzien hoor! Maar ja, het geeft wel een goed gevoel dat er iig al een start gemaakt is! Nu moeten we alleen weer afwachten. Voel echter helemaal niks nu, behalve dat het een beetje beurs is door dat gefriemel allemaal, maar ja!

14. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Wel spannend voor je hoor Lexy4. Het heeft toch ook wel wat als je niet weet wanneer je je kleintje kan verwachten.

Ben zojuist gebeld, morgenmiddag om 14 uur word ik in het LUMC verwacht voor onderzoeken, prikken etc. En dan blijf ik slapen want woensdag ben ik de allereerste patient in de OK. Eerst nog voordat ik het zk inga, uitgebreid lunchen met mijn man. De kinderen zitten op school dus daar heb ik geen omkijken naar dan. Dan gaan wij onszelf maar even 'verwennen' met een lekkere lunch.

En ik kreeg net ineens de zenuwen. Ik moet nog zoveel doen maar ik weet niet waar ik beginnen moet :x En de kat die doet ook raar, hij zit constant naast mij, op mij enz. Alsof die weet dat ik morgen wegga.

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

ben ik weer....ik ben vanmorgen gebeld door de huisarts met 100 excuses,want ik bleek toch wel degelijk een blaasontsteking te hebben,en zeer ws ook een nierbekkeninfectie,wat de rugpijn verklaart.
    Hier loop ik dus al een heel tijdje mee,en had al 1,5 week amper tot niet geslapen,zelfs vorige week slaapmedicatie gekregen.
    Nu aan een antibioticakuurtje begonnen van 10 dagen en hopelijk dat de harde buiken,het plassen ,de moeheid en de rugpijn over zijn straks,hopelijk is met jullie alles goed,ik zag dat er toch weer wat meiden over tijd lopen nu,hopelijk mag het voor jullie toch echt snel beginnen nu!
    Hebben die peyenburg koeken toch niet echt heel erg geholpen:Dmisschien moeten jullie bambix koekjes gaan proberen.....

16. ipad

ipad Niet meer actief

jeetjes Sjees...wat een stumper!!!!
    Hoop dat je er gauw vanaf ben!!!!

17. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    @ lexy. Super fijn dat ze nu wel wat gaan doen bij je! Hoop voor je dat het doorzet!.

Hier gebeurt nog niks. ben ondertussen ook moe. En heb zo'n gruwelijke pijn in mijn rug. Niet normaal. kan me amper bewegen. Wel een beetje jammer dat het de laatste weken zo bah is!. Eerst mex griep en nu mijn rug of ribben aan puin..

Vriendje word helemaal onrustig van 't wachten.. Ik ook...

Zo even geklaagd sorry voor weinig reactie op de andere. Ga weer op de bank!!!

18. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ik wil jullie allemaal sterkte wensen met het aftellen, ik ben 4 dagen vroeger bevallen dus helemaal geen stress
    xxx

19. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    @ lexy4: Wat spannend zeg! Ik hoop voor je dat het eindelijk gaat doorzetten, en zo niet dan heb je toch een mooi vooruitzicht dat het niet al te lang meer gaat duren!

@ Sjees: Belachelijk zeg!!:x Kan je er nu tijdens de laatste loodjes ook helemaal niet bij gebruiken! Heel vreemd dat je huisarts hier nu pas mee aankomt, zou behoorlijk pissig zijn als ik jou was. Ik hoop in ieder geval dat je kuurtje snel aanslaat!

@ Evamerel: Veel succes en sterkte morgen en overmorgen!!!

Ik kom ook weer even klagen. Begin er echt behoorlijk zat van te worden! Nou moet ik toegeven dat ik ook gewoon heel erg ongeduldig ben maar ik vind het nu gewoon wel leuk geweest. Ik heb het gevoel dat ik bijna ontplof, loop als een pinguin en wil gewoon mijn kleine zien. Ik ben vanmiddag bij de verloskundige geweest, en alles was gelukkig weer goed, meneertje lag mooi diep ingedaald. En zo snel ik binnen was, was ik ook weer buiten. Ik hoop stiekem toch wel dat dat de laatste keer was! Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik volgende week gewoon weer in de wachtkamer zit.:)

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

SYRV, ja ik was ook best boos, maar ook vooral verdrietig omdat ik al 3 weken echt met klachten liep en het zo erg was dat ik vorige week slaapmedicatie moest vragen na al 1 week helemaal niet meer te hebben geslapen,ik had dus overal pijn en had een giga slaapgebrek,liep echt op mijn tandvlees, nu dus ook wel opgelucht dat ik de oorzaak weet en het hopelijk over een paar dagen allemaal over is maar ja, wel stom dat ze het nu pas ontdekten.

jij ook heel veel succes met de laatste loodjes en zal ook voor jou duimen dat je je kleintje nu snel in de armen mag sluiten!
    Geld natuurlijk ook voor alle andere meiden die met smart op hun kleine hummeltje zitten te wachten.

joycje, wat naar die pijn in je rug,hopelijk slaap je vannacht een beetje,nog even volhouden!

chrisje, dank je wel!

Deel Deze Pagina