De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    @syrv Bij mij is dat ook al de hele tijd. Diep ingedaald maar gebeurt geen zak!. Hoop voor je dat het je laatste bezoek aan vk was.. Hoe lang ben je nu overtijd?

@ sjees, Wat heb je er lang mee gelopen zeg!. Snap niet dat de huisarts niet voorzichtiger was!.:x Hier word meteen alles uit de kast getrokken als er iets niet helemaal lekker lijkt!.

Hier wakker geworden zonder man en zonder baby.. Toch jammer he!. Maar voel me best oke!. Mijn rug doet al heeeeeeeel iets minder pijn!.

Ga zometeen boterham met saksworst eten!. Heb daar al zo lang zin in. Hoorde dat je niet meer dan 100 gram op een dag mag. misschien vreet ik dan 't hele bolletje wel op!. Dat weegt niks :D

2. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Heey meiden,

Nou hier nog steeds niks aan het handje. Ben vannacht wel het laatste deel van mijn slijmprop verloren. Tenminste denk dat het het laatste deel was... het was nu namelijk echt slijmerig met wat bruinig eraan (zat op mijn wcpapiertje na wat extra gedrukt te hebben, sorry voor de details, haha) Maar verder niks gebeurd! Wel nog steeds last van harde buiken (die bezorgen mij dus die ontsluiting), maar verder niks. We wachten dus gewoon weer af :S

Sjees: wat verschrikkelijk zeg! Hopelijk kun je nu snel weer beter slapen en heb je geen pijn meer!

Joycje: genoten van je broodje saksworst?

Evamerel: spannend hoor!! Je leest dit wel niet meer, maar ik wens je toch nog even heel veel succes en geniet van je lunch!

Celia: wat ben jij aan het doen???? Heb je hier al even niet gezien, al bevallen????

3. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Zoo net terug van de vk. Maandag gaan ze strippen. Met het achterliggende idee dat dat meestal pas goed werkt met 41 weken. En anders is het vaak alleen maar dat je er onpasselijk van word en harde buiken van krijgt maar dat er te weinig reactie op komt.

Daarna moet ik meteen voor eerste controle bij de gyn in het zh. Omdat ik vanaf 42 weken dan daar naartoe overgedragen word en er op tijd afspraken gemaakt worden om in te leiden... Bah. Hoop dat het vanzelf op gang komt.

Zat net achter de comp. En bedacht me opeens dat ik gewoon in mijn broek zat te piesen.. Weet nou niet zeker of 't vruchtwater is of dat de baby een flinke stamp gaf..

Als ik trap op of afloop verlies ik ook.. Iemand enig idee?? Op mijn hand blazen gebeurt er niet zo veel geloof ik..

@ lexy.. Jouw man ook in de nachtdienst!. Wie weet gaan wij dan wel samen bevallen.. Zou leuk zijn tegelijk toch :)..

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hahah, ik ben nog niet overtijd. Ben gewoon heel ongeduldig geloof ik:).

5. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Joycje: spannend!!! Was het erg veel? Heb het zelf niet gehad, dus weet niet of het urine of vruchtwater was. Heb je er toevallig aan geroken? Was het erg zoet? Dan is het vruchtwater toch? Wie weet gaat het bij jou nu echt beginnen! Spannend hoor! Ik duim voor je. Al zou het leuk zijn als we tegelijk mochten bevallen. Bij mij zijn helaas nog steeds geen tekenen van weeën of brekende vliezen.

6. dejide

dejide Lid

3 mrt 2009
    93
    0
    0
    Dag dames. Wilde even laten weten dat ik afgelopen zaterdag ben bevallen van een schitterende dochter. Bij deze mijn bevallings verhaal:

Daar komt ze!!!! : 12 december 200905.15 Heb het gevoel dat ik naar de wc moet, en inderdaad (sorry voor de details) er komt wat uit.
    05.30 Volgens mij was ik toch nog niet helemaal klaar ga toch nog maar een keer naar de wc.
    05.45 Blijf gewoon maar even zitten op de wc, want de kramp gaat niet weg! (of zou het iets anders zijn )
    06.00 Toch Stefan maar even wakker maken volgens mij is het begonnen, en gaat het erg snel!
    06.10 De weeën komen om de twee minuten. Het wordt tijd om de verloskundige te bellen!
    06.40 De verloskundige heeft me getoucheerd, en ik heb al 5 cm :$ ontsluiting. We kunnen niet meer wachten, en moeten nu naar het ziekenhuis!
    07.15 Bij aankomst weer getoucheerd en al 8 cm! Waarschijnlijk duurt het niet lang meer.
    07.45 Ik ga inmiddels kapot van de pijn. De baby krijgt het ook zwaarder, en ik moet op mijn zij gaan liggen. Dit maakt het nog heftiger, maar is wel beter voor de baby. Ik mag nog steeds niet persen want er blijft een randje staan.
    08.15 Ik houd het niet meer, en smeek de verloskundige of ik mag persen. Nou vooruit dan maar hij helpt me mee met het randje.
    08.30 Nadat ik 15 minuten aan het persen ben moet ik weer op mijn zij het gaat weer niet goed met de baby.
    08.45 Haar hoofdje komt eruit, en ik pers uit volle macht verder, maar haar schoudertjes willen niet meer. We merken aan de verloskundige dat dit heel snel moet veranderen. Ik moet op mijn knieën gaan zitten met haar hoofdje al tussen mijn benen. Ik doe gelijk wat hij zegt, want volgens mij gaat het anders echt niet goed! Hij haakt zijn vinger onder haar schouder, en ik pers met alles wat ik in me heb, en daar is ze dan!!!
    08.57 Ze is geboren!! Onze Dena ze schreeuwt het uit, en niets is geruststellender dan dat geluid!
    De oorzaak van het vastzitten is snel gevonden, want ze weegt maar liefst 4330 gram!!
    Ze is echt perfect, en op een blauw hoofdje na is ze er( net als mama trouwens) zonder kleerscheuren vanaf gekomen!!

Al met al heeft het maar 4 uur geduurd maar van alle drie de bevallingen was dit toch wel de heftigste! Zeer kort, maar zeer krachtig!

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

joycje, wat spannend,nou hopelijk doet het strippen zijn werk maandag en mag je gauw je kleintje in je armen sluiten!

lexi jemig jij ook alweer 6 dagen over tijd wat wordt je geduld toch erg op de proef gesteld dan he?

dejide,gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!En wat een verhaal was zeker kort maar heftig zeg e wat een gewicht!Hadden ze dit niet van te voren een beetje verwacht?

Hier, vannacht 5 uur geslapen dus het gaat al de goede kant op,alleen werd ik vanmorgen wakker met jawel hoor.....weer een schimmelinfectie,ik was er al een beetje bang voor ivm die AB kuur maar baal wel.

8. ipad

ipad Niet meer actief

Hoi...
    ik voel me vandaag zo raar...zo vaag....zo blegh!:x
    vannacht weer erg slecht geslapen...niet dat ik weeen had...maar voelde me zo ongesteld....buikpijn, rugpijn....
    Net of mijn menstruatie aan het doorkomen was.....
    De kleine was ook zo enorm druk aanwezig vannacht...echt niet leuk meer....
    Nu nog steeds zo'n vaag gevoel....menstruatie achtig....maar totaal niks wat op weeen lijkt...en ik herken weeen wel...heb al weken voorweeen gehad, om de 3 min....

Zou het nu dan toch echt???? Met nieuwe maan???? Toch geen fabeltje dan?
    Ik weet het niet hoor....ik "geloof" mijn eigen lichaam niet meer zo....hihi

Wie ow wie is helderziend en zegt me wanneer ik ga bevallen?????
    Hhahahahaahahahaaaaaa!!!!

9. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    @Dejide: Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie dochter! En wat een mooie naam! Wat een turbobevalling was dat zeg, niet te geloven. Geniet van jullie kleine meid!!

Dames, hoe zit dat nou met die slijmprop? Ik ben vorige week al wat helder slijm verloren, toen was het even rustig maar sinds gisteravond verlies ik weer helder slijm, en veel meer dan afgelopen week. Maar het is dus geen prop, en het is echt helder, geen bloedstolseltjes of iets dergelijks. Is dit nou wel of niet een gedeelte van mijn slijmprop of is het toch wat anders?

Voor de rest uiteraard weer wakker geworden met een dikke buik. Volgens mij zit ie wel lekker warm daar binnen, en als ik zo naar buiten kijk kan ik hem geen ongelijk geven;). Toch is vandaag wel de dag dat verschillende mensen denken dat hij komt, maar ik denk dat ik ze weer moet teleurstellen helaas!

10. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Ik kwam ook even melden dat ik het officieel zat ben..
    Hele nacht loopt die kleine tegen mijn buik aan te duwen, zodat ik de hele nacht met harde buiken lig.. En als ze dan wat naar achter kruipt ligt ze het liefst met haar benen in mijn zij te porren..
    De berg vocht in mijn benen is ook niet normaal meer.. Kan mijn benen niet eens meer naar me toe vouwen.. Mag ik mijn lichaam terug?

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

suus, hey jij ook hier!! dat vocht lijkt me echt heel naar,daar heb ik gelukkig geen last van,en er is volgens mij vrij weinig aan te doen he?

SYRV, wbt de slijmprop ik zou het niet weten of het dat is,ik ben namelijk wel al een paar stukjes verloren maar dat waren een soort van witte taaie balletjes van ong.1,5 cm.

klein chrisje, oh wat spannend, ik hoop voor je dat dit de voortekenen zijn en je snel mag gaan bevallen,ik merk hier nog helemaal niets helaas, volgens mijn man ga ik bevallen als het gaat sneeuwen of zaterdag,dus het zal mijn benieuwen, ik denk zelf trouwens gewoon met kerst(uitgerekende datum) of daarna...

12. ipad

ipad Niet meer actief

ja dat hoop ik ook ja!!! Met kerst zou ik iets minder leuk vinden....maar aan de andere kant...eruit is eruit....toch??!!
    Die feestdagen en zijn/haar verjaardag...dat zien we dan wel hoe we dat gaan doen in de toekomst.....

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

ja we hebben het helaas niet voor het plannen....en hoe voel je je nu? rommelt het nog steeds?

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

Wat is het rustig hier, ligt iedereen te bevallen:p:p:p:p

Hier nog steeds een buik,en niets wat er op wijst dat mevrouw eruit wil,maar zoals het er nu naar uitziet tijdens het kerstdiner,of de 31ste om 24.00 uur:D:D

15. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    gefeliciteerd dejide!

16. ipad

ipad Niet meer actief

jep...het rommelt nog steeds...gister (stuk van) slijmprop verloren.....en 's avonds pijnlijke weeen maar heeeel onregelmatig...tegen een uur of 3 vannacht was het weer stil....
    Nu een spierpijn gevoel en menstruatiebuik en rug pijn.....

we zien wel.....

wat wel mooi zou zijn is NU bevallen....het SNEEUWT namelijk!!!!!!

17. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    klinkt promising Chrisje!

18. dejide

dejide Lid

3 mrt 2009
    93
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal! We zijn zeker aan het genieten!!!

Ze hadden haar 7,5 pond geschat. Nou daar zaten ze dus iets naast!! Hahaha nou heerlijk hoor al dat spek! Iets minder om het eruit te persen.

Jullie heel veel succes! Kom af en toe wel even spieken!!

19. ipad

ipad Niet meer actief

helaaaaassssss nog geen baby!!!

voel me waardeloos!

20. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hallo allemaal,

Ik wou jullie even laten weten dat ik ben bevallen vn een prinses op maandag het was een heftige bevalling verhaal volgt nog
    kom net thuis met de baby heb al die tijd in de ziekenhuis gelegen:)

groetjes celia

Deel Deze Pagina