De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Pfffff, wat is t warmmm!!!!! Ik ben echt een zomermens en ben gek op de zon, zou t liefst wonen in een land waar het altijd zomer is. Maaaaar tijdens de zwangerschap?? Nee dankje ! Heb geen puf om nix te doen, voel me zwaar misselijk of ik nou wel beweeg of niet, steken van onderen van t indalen en hoofdpijn van de warmte...:(:(:(

Ben zoooo blij als onze kleine er is en ik af ben van alle kwalen. Vind t echt heerlijk om de bewegingen te voelen in mijn buik en ben supertrots op mijn buikje, maar de rest ben ik echt meer dan zat!! Laat de kleine maar komen hoor :D

In bed is t ook drama, bij elke draai en beweging pijn en hoor ik overal geknak...en ik draai wat af in bed hahaha :)

Zo dat was mijn geklaag voor nu hihi. Heb een hoop maar achterwege gelaten, anders voel ik me echt een zeur :)

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb wel wat last van voorweeën. Voelt idd aan als menstruatiekrampen. Van die krampen in de baarmoeder en schaamlippen die soms doortrekken naar je benen. Fijn is anders, maar vind het niet pijnlijk ofzo.

3. dieseltsje

31 okt 2008
    57
    0
    0
    ook ik ga nu toch echt ff klagen:)
    het wordt hier steeds warmer in huis.. kan het nergens meer vinden
    buiten is het hier ook al niet te wezen.

Mn voeten beginnen ook al helemaal op te zetten.
    En ik wil zo graag dat die kleine nu eens kwam..

Zo dat lucht iig een beetje op:D

4. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Ik heb het ook gehad hoor... Van mij mag het nu gebeuren!
    Zo warm dat ik het heb, heel mijn lichaam zwelt op door die warmte en mijn maag begeeft het bijna als ik iets fris drink met prik in... lekker toch bij dit weertje? Nou... leuk is anders hoor.
    Slapen is ook al zo moeilijk, geraak niet in slaap, heb pijn in heup en benen...
    En weten dat het normaal nog zo een 3 weken zal duren... hoe houden jullie dat vol????

Nu ja, het hoort er waarschijnlijk wel allemaal bij... nog even op de tanden bijten...

5. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Hahah hoe herkenbaar!

Ik zit al sinds 26 weken thuis ivm zware bekkeninstabiliteit, zwangerschapsischias, carpaal tunnel syndroom in beide handen en nu houd ik ook nog extreem veel vocht vast waardoor ik mijn voeten nog amper voel, etc. maar dat ik het huishouden dan ook niet meer kan doen, drong maar met moeite door... dan doe je toch elke dag 1 kamer stofzuigen? Je hebt de hele dag! :( Ik heb nu gelukkig een hulp in het huishouden!

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Erg he mensen snappen gewoon niet dat het moeilijk en zwaar wordt op het eind en dan heb ik nog niet eens andere klachten erbij.
    Geen last van mijn bekken, maagzuur ken ik ook niet, ik heb alleen last van dikke voeten, de warmte, opvliegers en een dikke buik.

Hoe hou ik het vol.....ehm niets doen en als er iets gebeuren moet dan doe ik dat in de avond hahahaha.
    Het is idd op de tanden bijten wat dat betreft.

Vanavond de kolf eens pakken hahahha

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

wil ook nog even klagen

mijn voeten en vingers doen zo zeer door het vocht vasthouden zit met me benen omhoog helpt niet..ook beweging hielp niet..drink veel en plas heeel weinig...zo nog maar een keer een koude douche...
    heeft er iemand aub een tip wat er helpt om wat minder pijn te krijgen aan me voeten.??

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    slapen met je benen hoger dan jij zelf ligt.
    Evengoed veel met je benen omhoog.
    Brandnetelthee is vocht afdrijvend maar echt helpen doet het niet bij mij dan.
    Ehm ehm ehm enne hopen dat het snel afkoeld.

9. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

thnx voor de reactie..
    lig al idd met me benen omhoog..ga zo nog een koude douche nemen..en dan maak ik wat handdoeken nat die ik om me voeten heen wikkel..die thee moet ik maar es ff gaan proberen morgen!

10. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik moet ook nog maar een paar weekjes, maar ik kan niet mee klagen. Ik heb helemaal nergens last van.

Of het moet nog komen of ik heb gewoon geluk, ik hoop op het laatste :p

11. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Ben 38 weken zwanger. En vannacht 2 uur lang wakker gelegen. De kleine was zo druk bezig, leek wel een gabber feest. Plus 2 uur lang buikkrampen gehad vreselijk pijnlijk en steken daar onderin. Ze is al ingedaald dus misschien verder indalen of zo :( Maar het was geen pretje iig

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    ze zou verder kunnen indalen of gewoon met haar hoofdje heen en weer kunnen schuren langs je urine buis en schaambeen.

Stacey wees blij meid en geniet ervan.
    Ik heb ook niet echt te klagen hoor.
    Wat ik heb hoort bij de laatste loodjes.

13. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik geniet zeker ben wel blij dat ik nergens last van heb.. ofja nergens... Mijn vriend ontdekte net 3 kleine striemen :( ik baal er zo van. Maar ik stel me misschien wel wat aan want sommige hebben het erger en dan zeur ik over 3 miezerige streepjes die je amper ziet :)

Maar ik had gehoopt er geen te krijgen :(

14. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    wahahaha ja meid helaas hebben we er meer kans op nu.
    Ik heb ze nog niet op mijn buik maar wel een paar op mijn bovenbenen.
    Tja shit happens, ben allang blij dat ze niet paars blijven hahahaha.

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ik kan de striemen al niet meer op 2 handen tellen helaas!! superlelijk maar ja kan mezelf wel gekmaken maar niks aan te doen... blijf wel insmeren maar ja of dat helpt...

16. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Gisteren waren mijn schoonouders op bezoek. Ik zat er helemaal doorheen en vond het erg leuk dat ze kwamen. Duidelijk gehad over de kwaaltjes en dingetjes en ook dat ik erg slecht slaap en dus overdag mijn slaap probeer in te halen.

Afgelopen nacht slecht geslapen. Vanochtend toch maar weer proberen en terwijl ik nét wegdommel gaat de telefoon.. Mijn schoonmoeder........... "Ja we zijn nu een dagje weg, ik belde even om te kijken of ik wel bereik heb hier. Maar dat heb ik dus!" Aarghhhh en toen kon ik dus niet meer slapen!!!!

Was echt boos maar heb het niet laten merken. Heb haar wel verteld dat ik net probeerde te slapen maar dat 't nu dus niet meer ging lukken.. We hebben 's avonds gebeld dat we voortaan niet meer bereikbaar zijn op de vaste lijn. Ze belt mijn man maar op als ze wat moet weten hoor...

Tot zover mijn klaaggezang.. ;D

17. kossie

kossie Lid

12 jan 2009
    33
    0
    0
    Manager
    N-H
    :x
    Ik kom ook effe klagen,
    het is half 1 s nachts, dit is de derde nacht dat ik niet kan slapen, mn vriend is vanavond stappen met vrienden dus kan ik helemaal niet meer slapen, ik voel me een walrus, heb putten in mn benen, moet rustig aan doen omdat mn babietje ietsje aan de kleine kant is en ik verveel me echt kapot overdag. Omdat ik nu niet kan slapen verveel ik me nu dus ook.
    AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHRRRRRRGGGGGGG
    was het maar over 5 weken.....

18. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Oh mag ik ook even klagen! Vandaag 40+3. Hoge bloeddruk (onderdruk van 104) hou mega veel vocht vast! Kan bijna niet meer lopen. Uit bed komen of zelfs van de bank is een enorme worsteling. Spatader in mijn schaamlip die lekker veel pijn doet. En bekken die zo gammel zijn dat ik het gevoel heb dat de boel straks uit elkaar valt! Gelukkig maakt me kindje het wel goed!

Oja heb nu ook al 4 weken voorweeén en dat zegt dus helemaal niks ben ik achter! Gister wel mijn slijmprop verloren!

19. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Mag ik ook even klagen?! Al durf ik na het stukje van Nada83 niet meer zo goed :). Sterkte meid!

Wil geen zeikerd zijn, want iedereen bedoeld het heel goed. Maar worden jullie ook zo gek van al die telefoontjes??

De hele dag word ik gebeld door mensen om te vragen hoe het gaat, of ik al wat voel. Mijn moeder, schoonmoeder, oma, schoonoma, 3 zussen, vriendinnen...

Allemaal heel lief, maar ben dan steeds weer een uur verder. Als ik ze aan de telefoon heb zeg ik altijd dat ik tussen 12.00 en 14.00 rust. En natuurlijk gaan ze dan allemaal tussen die tijden bellen. Als ik lig te slapen dus :x. Want dan weten ze zeker dat ik thuis ben.

Heb een aantal keer niet opgenomen, maar dan gaan ze dus met elkaar bellen om te zien wie er het laatste iets van mij gehoord heeft. Dan zijn ze allemaal ongerust en begint de hele telefoonboom weer opnieuw.

AAAAAHHH

Phoe, ff lekker om het van me af te schrijven zeg...

20. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Oow pff, té herkenbaar!!!!!!
    Ik heb mijn telefoon eruit getrokken gisteren, was er helemaal klaarmee!
    "Is het er al??? Is het er al??"
    "Heb je al weeën??"
    "Gaat het nog goed met je??"

En net idd in de tijden dat ik ff wil slapen......... :(
    Heb gisteren aan mijn schoonmoeder duidelijk gemaakt dat de telefoon eruit is, want hoe lief ook, ze belt 'zomaar' ff op om te vragen hoe het gaat.. Maar dan ben ik wel wakker.
    (En niet opnemen is niet te doen; want ik word sowieso wakker van de telefoon. En als ik niet opneem bellen ze 20x achter elkaar..)

Nu belt iedereen mijn man op. "Is ze al bevallen?" "Is er a nieuws??"

Ik heb zoiets van; Je hoort het vanzelf wel als ik bevallen ben. Denk maar niet dat ik je ga bellen als ik net moeder ben geworden ofzo..... Pfff..

Deel Deze Pagina