Wow Sjees! Spannend zeg!! Dan wil ik je bij deze alvast heel veel succes wensen. Moet toch een fijn gevoel wezen om te weten dat je je kindje heel snel in je armen hebt! Ik zie het echt even niet meer zitten! Ik ben echt een monster van hormonen aan het worden geloof ik. Ik loop de hele dag met waterige ogen en kan om het minste of geringste in tranen uitbarsten of boos worden. Ik heb nergens meer zin in, en zie ook als een berg tegen kerst op. Het liefst wil ik gewoon 2 dagen lang in bed blijven, heb helemaaaal geen zin in die zogenaamde gezelligheid. Het enige wat me geloof ik nog kan opvrolijken is als de bevalling zich eindelijk aandient. Sorry voor mijn gezeur dames.. maar daar is dit topic per slot van rekening voor toch? xxx
hoi ik wordt morgen om 7 uur ,ingeleid,moest welal hier in ziekenhuis blijven,ivm weinig vruchtwater,dus blijf aan de ctg,knuffel
Controle hier was weer prima.. VK gaf wel aan dat de dingen waar ik nu last van heb wel het rommelen zijn voor het bevallen, maar dat het nog best even kan duren.. Zat ik niet echt op te wachten, maar goed.. Bloeddruk was prima en de kleine meid haar hartje klopte luid en duidelijk.. Ze gaf aan net als de andere VK vorige week dat het wel eens tussen kerst en oud op nieuw kan gaan gebeuren.. Dat is dan wel weer fijn, dat ze daar hetzelfde over denken.. Vriendlief denkt nog steeds 1e kerstdag.. Ik zei al.. Als er dan 's avonds nog niets gebeurt, dan moeten we maar even lekker sex gaan hebben, aangezien sperma bij mij weeën opwekt.. Misschien gaat het dan nu niet meer voor voorweeën zorgen maar voor echte Owja.. En ik heb weer op de weegschaal gestaan.. +30 op het moment.. Ik was 78 kilo.. Nu 108.. Gelukkig geen suikers en eiwitten, maar een hoop vocht.. Menig olifant is jaloers op mijn benen nu.. En mijn enkels zijn zo goed als verdwenen.. __________________