De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

@Kimmeding. Gefeliciteerd!!! Geniet van jullie kleine meid!

@Stacy88. Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het het hoofdje is wat je voelt. Ookal is het ingedaald, dan nog moet het nog door je baarmoedermond heen. het zou natuurlijk ook wel raar zijn, dat je nog 7 weken moet maar het hoofdje wel al bijna buiten zit.
    Vraag het anders even aan je vlk.

@Lies. Ja ken het ja. Mijn buik is ook de hele dag hard. Gelukkig doet het bij mij geen pijn. Geniet van je verlof iig!

@Mrij. Hoop dat het met je voet snel beter gaat en je dit weekend heerlijk nog even geniet met zijn 2e!

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ja ik heb het ook en net onder de douche vandaan gekomen om de boel een beetje rustig te krijgen.
    Ik heb precies hetzelfde als jij :S

3. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Ik heb zo'n rare dag vandaag..
    Vanochtend ging alles goed.. tot de middag aanbrak..
    Die kleine is zo druk geweest.. drukte op mn bekken en mn blaas..
    Toen ik thuis kwam een enorme huilbui gehad.. (kon niet meer stoppen !)
    Toen ben ik maar even gaan liggen..
    Nu de hele tijd al moe , en levenloos.. :( lopen doet zeer.. zitten doet zeer..
    Alles is opgezwollen en zit vol met vocht..
    Kreeg ook nog een leuk telefoontje van manlief , die waarscheinlijk niet thuiskomt vrijdag..
    Daar had ik dus even niet op gerekend.. :(

4. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede

Hier net hetzelfde, veel harde buiken, bij het minste dat ik doe krijg ik pijn in mijn rug en ik ben enorm moe. Het is te zeggen, ik ben gewoon lusteloos, alles is me teveel.
    Heb gewoon geen zin om aan iets te beginnen.
    Het zal er allemaal wel bijhoren zeker?
    Ik weet dat er iets moois op komst is, maar dat wachten maakt me gewoon gek!!
    Maaar, ook ik ben nu officieel in zwangerschapsverlof!

5. Lies23

Lies23 Lid

18 mei 2008
    77
    0
    0
    België
    Best wel vervelend eh..
    Ik zie ook juist toevallig dat we uitgerekend zijn op dezelfde dag!

Nog eventjes doorbijten!! (en stiekem hopen dat de kleine vroeger komt ;))

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    foto's van de kleine meid staan bij bevalling.
    Krijg ze niet zo snel in mijn album helaas

7. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Kom er nou uit !!!!!!!!!!!!!! :x

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ben zo moe moe moe moe moe moeeeee..... Gaaaapppppp :(:)

9. Lies23

Lies23 Lid

18 mei 2008
    77
    0
    0
    België
    Hoi dames,

Ik kom nog even langs om nog wat te klagen :D

Deze voormiddag op controle geweest bij de gynaecoloog, echo was goed, kleine zou ongeveer 3,350 kg wegen.
    Ook nog een half uur aan de monitor gelegen. In de verste verte nog geen weeën te bespeuren!! Enkel af en toe een harde buik, maar niet abnormaal.
    Thuisgekomen en sinds deze middag last van zeurderige rugpijn, onderaan m'n rug, net zoals bij m'n regels. Ook af en toe een paar pijnscheuten onderin m'n buik..

Oooh wat ben ik het wachten toch beu!! En als ik dan bedenk dat het evengoed nog 3 weken kan duren...

En ok, langs de ene kant ben ik blij dat m'n zwangerschapsverlof gestart is, maar langs de andere kant loop ik de muren op omdat ik niets anders te doen heb dan wachten tot hij eindelijk beslist dat het tijd is om te komen..

Hoe vullen jullie je dagen? Alles is gewassen, gestreken, gepoetst, ...
    De enveloppen voor de geboortekaartjes zijn geschreven, postzegels geplakt. Ik weet echt niet waarmee ik me nog kan bezighouden !!

Sorry voor m'n gezaag maar ik ben er nu echt wel klaar mee en m'n vriend is m'n gezaag ook al een beetje beu ondertussen :(

10. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    zaag maar wat jhe zilt hier hoor, want iedereen voelt zich in grote of kleine mate hetzelfde.
    Ik ben zelfs met dingen bezig waarvan ik normaal niet echt in geloof of het werkt. ananas, tonic en jeweetwel;)
    en bidden, please beebje we willenje heel erg graag zien

11. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

balen, dacht ik woensdag dat het was begonnen, bleek ik blaasonsteking te hebben..... 1 nachtje ziekenhuis voorbereiding op eventuele kz whoehaa ben ff blij dat ik weer thuis ben zucht...

12. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    blaasontsteking heb ik ook gehad, lastig he, en zwaar irritant. Vooral als je denkt dat het begonnen is, dat had ik dan niet, maar ikheb er al twee dus ik weet wat weeen zijn.
    succes, hopen dat deblaasontsteking snel voorbij is en de weeeen snel beginnen

13. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Zo ook ff klagen: ben doodmoe gaap. Ik kan 's nachts niet goed slapen omdat ik wel tig keer eruit moet om te plassen.
    Nu ben ik misselijk en menstruatieklachten. Pff hopelijk komt ze deze week nog :D

14. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey Lies,

Hier ook nog altijd hetzelfde hoor. We lopen gelijk op hé. Het is inderdaad om de muren op te lopen. Wachten is het enige wat je kan doen. Ook hier is alles klaar, gisteren de postzegels nog gaan halen, nu moeten enkel de kaartjes er nog in...
    Vriendlief vroeg me gisteren ook al, waar blijft die kleine toch?
    Vannacht heeft hij geen oog dicht gedaan omdat hij ervan overtuigd was dat het vannacht zou beginnen..:))
    Het is hier dus ook één en al geklaag en gezaag tegen mekaar.
    Vandaag is hij gaan werken, dus ik zit weer lekker helemaal alleen thuis... Kga vanmiddag toch eens beetje winkelen, zodat ik buiten ben, want hierbinnen word ik gewoon gek!
    Allé, hou de moed erin en weet dat je in september zeker je kleintje in je armen zal hebben, dat is niet lang meer hé! Kwestie van positief te blijven... hihihihi.
    Liefs Nanske

15. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik baal er van dat ik al 5 maanden aan het hoesten ben en daardoor slaap ik ongeveer 4 uurtjes per nacht en dat is me nu echt aan het opbreken.
    Ik hoop ook niet dat de zwangerschap nog al te lang gaat duren, dan kan ik medicijnen krijgen en dan is het hopelijk snel over.

16. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Oei, dat is inderdaad niet leuk. Ben je nog aan het werk? Of kan je overdag een beetje bijslapen?
    Heb je dit al aan je dok doorgegeven? Want rust is toch wel heel belangrijk tijdens de zwangerschap. Straks moet je bevallen en ben je al helemaal leeg voor je er moet aan beginnen en dat is geen aanrader denk ik. Misschien is er wel een middeltje die je hoest toch een beetje stilt, waardoor je betere nachten krijgt. Ik zou het eens aan de dokter vragen.

Veel succes
    Nanske

17. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Dank je wel :)

gelukkig werk ik niet, maar door dat de jongens nog vakantie hebben is s' middags slapen er niet altijd bij.
    ja ik ben al meerdere keren naar de ha geweest maar die behandeld me nu een beetje als proefkonijn omdat hij volgens mij ook niet weet hoe het verder moet, en ik ben daar een beetje klaar mee.
    Krijg elke x een ander middeltje voor geschoteld en dat terwijl ik hem al 100 x heb gezegd dat VSM en andere homeopatische middelen me niet helpen.
    Ga er volgende week es met mijn vk over hebben misschien dat zij iets weet, de vorige x wist ze het niet, maar idd ik ben al helemaal op en uitgeput en dan moet ik straks nog es gaan bevallen :(

18. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    ik kom ook even klagen en om advies vragen...;)
    Heb sinds 6 weken last van enorm hoge hartslag, hoogste gemeten is 130 (in rust!) de ene keer krijg ik het na het eten, de volgende keer als ik een paar bordjes op het aanrecht heb gezet, maar ook tijdens boodschappen, autorijden enz. Wordt er echt GEK van! al paar keer bij ha geweest en ik mag er geen medicatie voor innemen:(, bloedarmoede/hb is het niet (7,5) schildklier ook niet, en k heb ook geen stress want k heb al 5 weken vakantie met aansluitend verlof (onderwijs;))... Weet iemand iets anders te bedenken hoe het kan komen of weet iemand een middeltje?? Ik heb nog zoveel energie en ik wil nog zoveel doen, maar ik kan niks!!:x

zo dat ben ik kwijt:D

ps:bloeddruk is het ook niet, die is +- 100/60

19. Trappelkontje

19 jun 2009
    5
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ook ik kom even klagen als het mag. Ik heb vandaag echt een dag dat ik er helemaal doorheen zit. (En dat gebeurt niet snel)
    Dus ik denk ik ook maar aan het klaagforum!

Vanochtend bij de Gyn geweest voor controlle. Laatste weken was mijn vruchtwater steeds wat aan de krappe kant dus hier waren we nu weer bang voor. Maar wat bleek, dit was helemaal in orde:)
    Wij blij natuurlijk. Ook met ons meisje was eigenlijk alles goed. *Eigenlijk* want met de 20 weken echo zijn er cysten gevonden in de buik van ons meisje. Deze worden nog steeds opgevolgd maar het is onduidelijk waar ze zitten. Kan achter de nieren zijn, kan in de eierstokken zijn en het kan in de darmen zijn. Dit laatste is echter zeer nihil maar het kan.
    In dit geval zou het kindje zonder anus ter wereld komen en dan staan ons nog hele zware tijden te wachten. Heel onzeker dus allemaal.

Maar..... vandaag waren de cysten na lange tijd dus weer fors gegroeid en is het buikje erg opgezwollen. Het is nu nog geen reden om over te gaan van het opwekken van de bevalling of een keizersnede maar volgende week mag het niet nogmaals zoveel gegroeid zijn. Anders nemen ze maatregelen.

*bongk* Alsof je een klap voor je hoofd krijgt. Want dit hadden we niet verwacht.Alles ging zo goed de afgelopen weken. Zelfs zo goed dat de cysten niet eens meer zo belangrijk leken. En ons meisje had er zo te zien geen last van.

Nou is manlief weer naar zijn werk gegaan:( (kon helaas niet anders) en ik ben thuis en vlieg natuurlijk tegen de muren op. Nog 4 weken onzekerheid misschien? Ik weet niet of en hoe ik dat nog trek. Zo zijn de laatste loodjes idd het zwaarst.
    Ik ben bang dat ik al op ben voor de bevalling begint.

Sorry voor mijn lange verhaal maar ik moest het echt even kwijt.

Groetjes

20. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    @trappelkontje: jeetje meid :( vreselijk zeg zo lang moeten wachten. Pff veel sterkte en hopelijk groeien de cysten niet meer verder.

Deel Deze Pagina